Új hozzászólás Aktív témák

  • bodnar123

    senior tag

    válasz Nandinagy #1715 üzenetére

    Én csak azt bírom, hogy simán úgy beszélsz róla, mintha tudnád. Külön szerveren van a rivals és a wl? Én nem tudtam. Az animáció lassabb mert tele van a szerver? Nem vagyok nagy programozó, de nekem ez is sántít. Én eleve nem tudom a működési mechanikát, de egyet szinte biztosan állíthatok. Egy mozdulat az egy kód kb,ez ugyanaz ha van szerver kapacitás vagy ha nincs. Vagy átmegy vagy nem. Az már más kérdés (persze nekem mindig ellenkezője a tapasztalat,nálam csúcsidőben mindig minden gyorsabb.) hogy szerver telítettség esetén miért lesz más a játék. Ha én csinálnám, akkor biztos bizonyos részletek automatizált dolgok lennének, hogy kevesebb legyen az adat. Nem, nem az elastico lesz tőle lassabb. Ezt viszont lassabban megmutatni nincs értelme, mert még feltűnőbb. Ezért én gyorsítanék a játékmeneten. De ez az én logikám és tapasztalatom.Mondjuk én reggel 7kor is játszok, ami gondolom nem csúcsidő és mindig lassabb a játék. Én amúgy nem az 5ször visszapattanóra gondolok. Hanem a lába előtt fél centire gurul a labda és nem veszi birtokba. Míg más meccsen ez nem így van. Így a cselezőnek faszán lehet cselezni, de a másik nem tehet kb semmit. És dettó ugyanez a passzok lenyúlása, az ai játékosok ideoda huzgálása. Persze mondom ez az én véleményem, és sose fog kiderülni mi az igazság. Engem a cselezgetés általában nem érdekel egy focis játékban, szóval nem zavar a lassabb elastico, az viszont eléggé sokat ront a játékélményen, hogy a játékosom szándékosan mellé lép a labdának, meg elfolyik mellette a labda. De legalább csak a meccsek kb felénél van így. Azon viszont végig, így tudom mikor kell otthagyni a fenébe és újat kérni. Csak azt nem értem, hogy Borasnak hogy van ez kb 20ból 20szor a pozitív oldalon. Tudom, jobban tudja megnyomni a passz gombot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák