Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- Bestbuy játékok
- Assetto Corsa Competizione
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz donmackó #423 üzenetére
Akkor nem fontos szénából, jólvan ez jó hír, legalább nem kell forgatni meg rendezni és úgy bálázni. Igen azzal tisztában vagyok már hogy szecskából is lehet szilázst. Elsőre az egész elég bonyolult volt számorma hogy miből mit lehet csinálni pontosan, illetve melyik állatnak mit lehet adni, keverő a marháknak, de szépen lassan rájön az ember minden fortélyra.
Marhalegelő körül a földeket megvettem, így könnyű ellátni az állatokat mindennel, nem kell messziről hozni. 25 marha van most, de bőven betermeltem mindenből, így még mindenképp fogok vásárolni. Látom hogy kiírja hogy van tej, na most lehet hülye kérdés, de a tejjel mit tudok kezdeni? Mert akárhol keresem nem tudok rájönni hogy el lehet-e adni valahol. Vagy csak azért van ott hogy látszódjon azt is adnak?
Multival kapcsolatban egyelőre rossz szájízem van.. még olyan szeróra sem engednek fel sokszor ami nincs jelszavazva. Értem hogy nem akarják hogy valaki elqrja a földjüket, de akkor jelszavazzák le. Ti szoktatok valamelyik szerón multiba játszani?
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz donmackó #426 üzenetére
Statisztikát még egyelőre fura módon nem is nagyon néztem, de akkor átfutok rajta hogy miről mit ír. Köszi!
(#427) Fel
Széna max a marháknak jön jól, de ugye azt sem fontos bálázni hanem felszedem, aztán leöntöm valamilyen tetszőleges helyre, aztán homlokrakodó/lapát párossal tudok belerakni a kaja keverőbe, sőt az önjáró takarmány keverő ugyanúgy gondolom fel tudja szedni mint a szilázs-t, meg igazából a szalmát is lehet ugyanúgy tárolni, azt is fel tudja szedni az önjáró szerintem.
Szilázst fűből csináltam, takarmányozóval + fűhöz való vágóasztallal, így egyből ment a pótra az anyag. Nem kell füvet vágni+rendezni+géppel felszedni, hanem egyből a pótra. Gyorsabb egyszerűbb, cserébe a gép drága de jó szolgálatot tesz. Meg hát szecskázáshoz elengedhetetlen az a gép amúgy is.
Már csak az a zavaró hogy még a legnagyobb póttal is egy csomót kell fordulni hogy a szilázsnak a silóját megtöltsem.
Keresek valami módot amivel legalább el lehetne érni a 100k környéki kapacitást.iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz donmackó #429 üzenetére
Igen tudom hogy nem kell telerakni, csak mivel a földeket folyamatosan művelem, jön be belőle cucc. Igen a szójabab hozza a legtöbbet, viszont egy idő után ha nagyon sokat adsz el, akkor szerintem az ára csökkenni fog. Van még 1-2 ami jól hoz, de vannak olyanok is amik siralmasak, nem éri meg vele foglalkozni.
Nappal én is 5x-ösön játszok, éjszakát meg én is átpörgetem, utálok sötétbe dolgozni. A növény érést én gyorsra raktam, így aránylag hamar kikel minden.
Takarmányt te úgy keversz be előre hogy benne van egy adag, aztán valahova kinyomatod, majd mikor adni kell nekik akkor rakodó+kanál párossal dobsz be a vályúba?Most látom át én is hogy minden egyes dolgot mire megtermelek, ráadásul sokat hogy legyen bőven, hihetetlen mennyiségű időm elmegy vele. Tegnap este is 6 fele elkezdtem játszani, aztán kis túlzással éjfél lett pillanatok alatt.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Telda
addikt
válasz donmackó #542 üzenetére
Van valami teleport mod, de én még nem próbáltam. Aratni pedig pont fordítva szoktam. A gép arat én meg követem vagy hordom a gabonát. Multiban kell nyomni .
[ Szerkesztve ]
-
Fel
addikt
válasz donmackó #542 üzenetére
Pedig a Follow Me pont erre jó.
Mit takar az, hogy "nálam nem működik"?A követő járműből kell bekapcsolni (jobb Ctrl + F). Tudod a követési távolságot (jobb Ctrl + W / S) és az oldaltávolságot (jobb Ctrl + A / D) is állítani.
A követett járműből is tudod irányítani, csak ott a jobb Ctrl helyett a jobb Shift + a többi billentyű kell. Illetve lehet még várakoztatni a jobb Shift + H kombinációval. -
jani04
aktív tag
válasz donmackó #625 üzenetére
Az a baj szerintem,hogy nem csak egy dolog okozz gondot néhány embernek.
Az alapokkal sincsenek tisztában jó néhányan.Azok teszik fel a fent hozott példában lévő kérdéseket.Azt meg nem lehet elvárni,hogy szájbarágósan a GE letöltésétől csináljon valaki egy kb 3 órás tutorial videót.
Persze aki vágja nagyjából a dolgokat és csak egy kis segítség kell azoknak jó lenne egy korrekten,tömören összerakott tutorial. -
n0tr3adY81
aktív tag
válasz donmackó #625 üzenetére
Lehetek őszinte?
A Giants megoldása a kapunyitásra egy hulladék, és logikátlan döntés.
Mert ha a modell pivotja (mozgató középpontja) rossz helyen van, az életben nem úgy és nem azon a tengelyen fog fordulni, ahogy szeretnénk (ráadásul komplexebb animot se lehet vele összerakni). Akkor vissza kell vinni Blenderbe / Mayaba és helyretenni. Ha viszont már 3d modellezőben van, akkor egyszerűbb az animációt megcsinálni (mert azt ott helyben le tudod ellenőrizni) és az AnimationMapTrigger modot használni.Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
n0tr3adY81
aktív tag
válasz donmackó #649 üzenetére
Ha nehéz a munkaeszköz, akkor "elcsavarja" a gépet a kijelölt iránytól, 1 métert nem tud egyenesen menni.
Ha álló helyben csúszik a gép, akkor rossz a centerOfMass beállitása (modoknál előfordul).A groundResponseModul pedig annyit csinál, hogy terraintipustól függően csökkenti a kerék collisionját, így süllyed bele a földbe (ld. szántásmod). A sár-szórás csak egy plusz funkció.
Asrock Gaming Z370 K6, i7 8700k, MSI RTX 2070 8GB, 4x8 DDR4 3000 CL15, ASRock H87 Fatal1ty Performance , i7 4770, MSI GTX1060 Gaming, 4x4GB Corsair Vengeance LP, Nanoxia Deep Silence 6 Anthracit
-
tutikas
tag
válasz donmackó #805 üzenetére
Aham köszi észre sem vettem akkor már tudom mi a bibi a sample mod map terrian részét kicsréltem egy már domborzati viszonyokkal rendelkező fs15 ös map terrianjára igy 2 maps volt majd a 17es map terrian részét töröltem és most azt keresi ott voltak ezen png-k most meg már hiába teszem be a mostani terrianba az nem tetszik neki mert az csak maps/texture/terrian
[ Szerkesztve ]
-
Fel
addikt
válasz donmackó #930 üzenetére
Nem. Forog a kerekük, és lassan gurulnak. Olyan, mint amikor üresben hagyod a kocsid, kézifék nélkül, gyenge lejtőn.
Talán a fékhatás paraméterezésével van valami. Lehet direkt úgy lőtték be, hogy érezhetően gyengébb legyen a többi géphez képest, hogy így érzékeltessék a nagy tömeget (többet kell fékezni, nagyobb a fékút, főleg a nagy Bud-nál). Mellékhatásként meg jött a gurulás...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest