Új hozzászólás Aktív témák
-
bLaCkDoGoNe
veterán
No, az első játéknap után a tapasztalataim:
- Nagy bejárható terület, nyílt világ (mint a Point Lookout)
- Nemzeti park lévén viszonylag kevés az ember alkotta helyszín,
- Színes, szép környezet
- Sok helyszín (40-50 biztosan van)
- Sok küldetés (egy tucatnyi legalább)
- Új perkek, új fegyverek, új crafting receptek, új tárgyak
- Új törzsek
- Vissza lehet majd térni a sztori mód után is
- Nem veszik el a cuccainkat utazáskorÖsszességében nekem nagyon tetszik, talán picit rövidnek tűnik így elsőre, de még nem toltam végig.
[Itt SPOILERek lehetnek!]
- Változó időjárás, van eső!
- Yao Guai!
- Végre találkozunk Joshua Grahammel"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Ryder62
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #501 üzenetére
Az meg külön zsír hogy végre van időjárás változás.
-
Ryder62
őstag
Nah én is kipróbáltam a Honest Hearts dlc-t:
Pozitívum:
- Teljesen érintetlen terület, mintha nem is lett volna a Great War. Ezért szép a táj.
- Bennszülöttek
- Eső néha elered
- Legtöbb ellenfél állat. Yuo Guai is visszatértNegatívum:
- Kicsi a terület.
- Tele van autókkal a park. Pedig ide nem hiányoznak lévén hogy ez egy nemzeti park. Persze New Vegas autópályái kongnak az ürességtől.
- Nincs az az érzés hogy most egy hatalmas nemzeti parkban vagyunk mivel nagyon kicsi a térkép.Első ránézésre:
4/5
Jónak igérkezik mivel felfedezni való, és küldetés is van bőven. Meg természetesen jó pár item.(Fallout Wiki) Ha marad ez a szint akkor a legnagyobb negatívum a térkép mérete lesz. -
félisten
Harmadszorra kezdem el végigjátszani a New Vegast, és most "véletlenül" lelőttem Yes Man-t. Az istennek sem akar feléledni, pedig mindenhol azt olvastam, hogy magától feléled ha elhagyom a területet. Csak ott fekszik szanaszét szakadva... Nem para, csak akkor most ez egy bug? Érdekes
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Ryder62
őstag
válasz Plazmacucci #504 üzenetére
Igen, Yes Man halhatatlan karakter. Vár pár játékbeli napot addig kalandozz után térj vissza hozzá addig csak rebootolja magát
-
félisten
-
Ryder62
őstag
Végeztem a Honest Hearts DLC-vel:
Pozitívum:
- Szép, hangulatos táj.
- Bennszülöttek, különböző törzsek akik harcolnak egymással.
- Új fegyverek (inkább közelharci), modok, itemek.
- Mindig van ellenség a pályán. Leginkább állatok: mantis, catazor, légy, óriás hangya, radscorpion stb
- EsőNegatívum:
- Kicsi a bejárható terület.
- Rövid játékidő. Alig 7-8 óra alatt végigvittem úgy hogy közben mászkáltam, felfedeztem mindent stb.Összességében egy 5/5-ös dlc
-
Scholes9
nagyúr
Ha lesz Steamen leárazás a DLC-kre is, megveszem mind2-t Remélem minél előbb így is lesz az egyik héten
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
Ryder62
őstag
Menyire kihalt a topik. Mintha egy 10 éves játéké lenne.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Sajnos ez nálunk szerintem rétegjáték, mert sokat kell menni benne és beszélgetni, ráadásul angolul. A COD-generáció nem értékeli az ilyen játékot.
Én most párhuzamosan tolom a F3-at és a NV-t, és valahogy mindig az tetszik jobban, amelyikkel éppen játszom.
Az új DLC-t én is végigjátszottam mindkét befejezéssel, tetszett. Vicces, hogy itt egy DLC ad annyi játékidőt, mint a mai teljes játékok többsége. Nekem a környezet nagyon tetszett (a színek, a formák, az időjárás), bár itt is zavart az, mint az eddigiek során: úgy tűnik az Obsidian-os srácok nincsenek annyira oda az urbánus, indusztriális környezetért, mint a F3 készítői voltak. Nekem nem az autóroncsok hiányoznak, hanem a sok-sok bejárható épület és a gyárak! A Fallout3-ban imádtam az elhagyott gyárakban kóborolni: Nuka-Cola, RobCo, Hubris Comics, Red Racer Factory, stb. Meg a kórház. Az is piszok jó helyszín volt. Ezek nekem hiányoznak a NV-ból.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
-
Ryder62
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #510 üzenetére
"Nekem nem az autóroncsok hiányoznak, hanem a sok-sok bejárható épület és a gyárak! "
Hát épp ez az. Nekem is. Sztem a Fallout 3 környezete teljesen helyén volt. Szerettem Washingtont. De míg ott minden rendben van, new vagasban alig van felfedezni való. Bemegyek egy épületbe 1 perc múlva jövök is ki. Sajnos nagyon kevés épületbe lehet bemenni. A legtöbb ház ajtaja levan deszkázva. Ráadásul nagyon kopár a környezet is. Azért írom mindig hogy legalább roncsokat tettek volna le, de még azt is kispórolták. Sztem a new vegas nagyon jó játék de a pálya tervezés iszonyat szar. Semmi látni való (már úgy magán a mapon), a felfedezhető helyek 90%-át 1 perc alatt bejárod. (ház, barlang stb) Egy két nagyobb épület van amit nem fél perc körbejárni. (repconn hq, sunset sarsaparilla hq, t &t tools) A 3 viszont tömve volt ilyennel. És a mapja sem hatott üresnek.
De ahogy szokták mondani "ha azt akarod hogy jó legyen csináld magad"
Ezért kezdtem el az expansion pack modomat. Megpróbálom úgy megcsinálni a térképet ahogy sztem kikellet volna néznie.
-
Ryder62
őstag
Hamarosan elkészül a modom már csak a navmesh hiányzik. Íme egy vidi róla:
Fallout New Vegas Expansion pack mod
Az expansion pack-ra keresztelt modom az alábbiakat tartalmazza majd:
- Több jármű az utakon (főleg a városban illetve az I-15 és highway 95 autópályákon)
- Közlekedési táblák, lámpák, villanyoszlopok, távvezetékek az utak mellett
- Új helyszínek amik egy kicsit a kopárságot hivatott feldobni
- Bénán kidolgozott helyszínek átdolgozva (leginkább a vasút állomások)
- Új térkép markerek -
-
addikt
2 kérdés: Az 5ös patch óta elég sűrűn kilép a játék mert nem válaszolt és zárja be, a 4essel minden tökéletes volt, másnál nem jött elő ez?
A This Machine fegyvert sikerült valakinek megszereznie anélkül hogy megölte volta a Keller ügynököt, és a Contreras őrmestert se sitteltette le? Siding with Sgt. Contreras
Spoiler:
Megcsináltam az összes előtte levő munkát amit adott, mondta hogy már csak egy van hátra ha az kész akkor megnyitja a jobb készletét és kedvezményt is ad. Elvittem a csomagját a Miguel's Pawn Shopba, mondom Kellernek Price-ot keresem bemondom a jelszót, szólok hogy rosszul válaszolt a jelszóra, erre felfedi magát hogy ncr ügynök és le akar tartóztatni. Mivel megvolt a 70es speachem ezért ki tudtam dumálni magam, ezt elmondtam Contrerasnak aki visszaveszi a csomagot és azt kéri hogy öljem meg Kellert. 70es barterrel lebeszéltem róla, vissza Kellerhez akit 80as barterrel szintén rábeszélek hogy ne tartóztassa le. Vissza Contrerashoz elmondom neki hogy biztonságban van nem fogják lesittelni, de legyen óvatos. Erre kb annyit mond hogy kösz és nincs semmilyen pénz vagy tárgy jutalom, sem bővebb árukészlet, sem kedvezmény se más feladat. Nem értemRyzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11
-
remington2
senior tag
Érdekes dolog ez a roncskérdés.
SPOILER
Bár nem hiszem, hogy a készítők ennyire előregondolták az egészet, de nem lehet, hogy azért van kevés roncs, mert Vegas legalább nagyjából megúszta az atomokat, így az ottani lakosságnak módjában volt menekülni, és szétszéledtek? Utána persze meghalt mindenki a sugárzás miatt, az autók pedig elrozsdásodtak, de ez már messzebb történt, amikor már elhagyták a város környékét (vagyis a játékban a térképet), így az kvázi teljesen kiürült. Mint ahogy a határállomásnál is látni, ott dugó van, roncsokkal tele, talán egy pakli menekülő, bár lehet normális határforgalom is.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Ryder62
őstag
válasz remington2 #518 üzenetére
Hát kb ja. Mivel nem érte bomba a várost eltudtak menekülni. Bár nem értem hova mentek az emberek szinte minden nagy várost bombázás ért, max vidékre de ugye a sugárzás ott is megjelent egy idő múlva. Ok ez egy magyarázat lehet de a pálya tervezése ettől még gagyi Még közlekedési táblák, szalag korlátok sincsenek az utak mellett. Csak levan dobva az út textúra az szevasz. Csinálok egy modot amiben ezeket kipótolom és szerkesztés közben találtam egy las vegas blvd utcatáblát. Mondom jó, klasz, egy rakás tárgy, objektum megtalálható a fájlok között (ugye szerkesztővel belehet húzni a jáéktérre) csak a játék nem használja fel alapból.
Kicsit úgy érzem mintha egy rajongó csinálta volna szerkesztővel mert néha amatőr a kidolgozás, tele van hibákkal (belátni az út alá, lebegő sziklák és hasonlók) logikátlan ( followers outpostnál van egy kis bódé kb 2X2 méteres, bemész és van két nagy szoba egyenként legalább 6 méter hosszú wtf??). Kedvencem a fiend territorynál lévő vasút telep. Két vágányt húztak egymásnak eltérő szögben és le lett tudva. Náluk ez a váltó. De kérdem én ha ott a vasúti váltó objektum akkor mér nem azt tették oda? jáj. Szóval efféléket szerkesztőben pikkpakk meglehet látni és már az ember lefordul a székről mikor ilyen dolgokat lát. Egyszerűen ronda és bénán nézki. Sebaj majd a modom kijavítja ezeket a gyökérségeket. Az is megakartam csinálni hogy vegas mellett lévő magas autópályára fel lehessen menni. De nem lehet mert csak textúra, átzuhanna rajta a player. A láthatatlan falakról nem is beszélve.
Szóval sztem a new vegas jó játék, minden rendben vele de a pályatervezés annyira kopár, béna, amatőr stb hogy fogtam a fejem egy fallout 3 után. Ott érdekes nem kopár, minden szépen kidolgozott, és nincsenek ilyen amatőr kivitelezések stb.
-
remington2
senior tag
A nemzeti parkos dlc-ben kifogásolta valaki, hogy túl sok a kocsi. Lehet, hogy oda mentek a menekültek?
Zöld módon haltak meg, nyugodt és kellemes környezetben. Persze, a fenti hozzászólásom belemagyarázás, ami csak beugrott az agyamba a hozzászólásod olvasva, de a végét írva magam is elcsodálkoztam mennyire hihető.
A vasúti telep tényleg furán néz ki. Ha jól sejtem, ez az az állomás(?), amelyhez egy alagúton át is el lehet jutni, és jobbra lent lesz. Egy sín, aztán 2-3 kitérő bakban, meg egy megy tovább, körülöttük meg semmi. Én is meglepődtem, bár szerencsére azért elég kevés ilyen kidolgozatlan hellyel lehet találkozni. Pluszként, játékok többségében általában pontatlan a vasút ábrázolása. A stalkerben pl. egy raktárhoz megy egy dupla, villamosított vágány, a másik végén meg a következő térképen egy újabb telep van. Pluszként váltó sincs, körüljárásra így nincs lehetőség.
Ja, meg van még ilyen New Vegas területén is, egy daru, meg egy kis raktár a vágány mellett, sajna a nevét nem tudom, de egyetlen egy darab átmenő vágány van, ott aztán lehet rakodni....
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Ryder62
őstag
válasz remington2 #520 üzenetére
"A nemzeti parkos dlc-ben kifogásolta valaki, hogy túl sok a kocsi. Lehet, hogy oda mentek a menekültek?"
Az szerintem én voltam Hát de nem? A park tele ronccsal, minden harmadik fa után belefutottam egybe. Vegas autópályái meg üresek.
Amúgy sztem nem egyre gondoltunk, az a vasút telep vegasban van nem messze a mccarran repülőtértől nyugatra. Ott ahol a piros teherkocsik vannak egymásra pakolva falként. Ott van a Vault 3 is.
Ha már vault érdekes hogy a Vault 21-nek ami a Stripen van nincs olyan nagy fogaskerék ajtaja. Csak egy kis szimpla ajtó választja el a külvilágtól.
Remélem valamelyik dlcben még feltünik egy vault mert azért new vegas vaultjai sokkal hangulatosabbak mint a f3-ban lévők.
-
remington2
senior tag
-
Ryder62
őstag
válasz remington2 #522 üzenetére
Jaja. A fallout 3-ban imádtam őket, ahogy a kis gombafelhők megjelennek.
Mondjuk a New Vegasban elfogadható az a tény hogy azért nincsenek ilyen robbantható roncsok mert Vegas és környékén 60-70%-ban emberek vannak. Míg Capital Wastelandban kb 70%-ban állatok, robotok, szupermutánsok stb. Egyszóval Mojave sivatagban meg Vegasban a sok frakcióháború illetve lövöldözések alatt ezek a kocsik felrobbantak.A másik hogy csináltam még régen egy kezdetleges modot és beraktam a térképre kb 30 ilyen robbantható kocsit. Hmm .. úgy a 10.-nél kifagyott a játék minden mentésnél. Sztem a változtatásokat nem volt képes elmenteni a játék.
Sztem tényleg ezzel lehet baj mert van jó néhány statikus kocsi, kamion. Ami szétlőhetőnek nézhetőek (vagyis a fallout 3 -ban ugyan az a modell szétlőhető volt) de itt nem.
Egyébként tudja valaki hogy lehet a falout 3-ból átemelni objektumokat a new vegasba?
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Július 16-án érkezik a következő DLC, az Old World Blues. Előtte ismét egy patch várható, ami hibákat javít (hahaha) illetve felkészíti az alapjátékot az új DLC fogadására.
Egyre inkább azt kell sajnos mondanom, hogy ilyen hanyag, trehány munkát, mint amit a New Vegasnál láthatunk, soha nem láttam még AAA kategóriás játékban. Egyszerűen szégyen, főleg a minden szempontból remekre sikerült harmadik részhez képest. A New Vegas viszont hemzseg a hibáktól, sajnos a kopárságát is egyre nehezebb elfogadni így a második végigjátszás során. Sztoriban, játékmechanikai dolgokban egy csomó olyan dolgot pakoltak bele a készítők, ami a 3. részből hiányzott, viszont a tróger kivitelezés csak elkedvetleníti az embert a végére. Sajnos.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
lumpen_stex
aktív tag
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz lumpen_stex #527 üzenetére
Nálam nem működik a linked.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz bLaCkDoGoNe #528 üzenetére
http://www.youtube.com/watch?v=Q9UwlAAnlmg&feature=mh_lolz&list=FL8xIe-0WKmdQ
-
Ryder62
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #525 üzenetére
Ezt kifejtenéd bővebben? Mi a bajod vele? Mert nekem a játékmenet tetszik de a pálya kivitelezés sztem nagyon ratyi. Előbb már kifejtettem hogy sztem olyan mintha egy rajongó csinálta volna. Sok bug (grafikai, esztétikai) rengeteg hiányosság, ötlettelenség stb.
Egyszerűen látvány szempontjából a Fallout 3 fényévekkel jobb.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Én is ezt írtam, hogy a jó sztorit meg a jó kis játékmechanikai újításokat is tönkrevágja a kopár környezet, és méginkább a folyamatos bugok. Egyszerűen röhejnek tartom, hogy a New Vegas legalább annyiszor fagyott meg nálam az Xboxon, mint az összes többi játék (ideértve a Fallout 3-at is) együttvéve. Ez azért fáj nekem, mert imádtam a harmadik részt, viszont ezt a balfaszkodást a New Vegassal egyre nehezebben tűröm (ilyen például az új DLC-kkel kapcsolatos szerencsétlenkedés, információhiány, a folyamatos patchelések amik legalább annyi új gondot hoznak, mint amennyit kijavítanak, satöbbi). Rajongóként ezek felháborítanak méghozzá annyira, hogy inkább elővettem megint a Fallout 3-at és azzal játszom sokadjára, pedig végig akartam tolni a New Vegast hardcore módban, de másodikra egyszerűen unalmas. Hiányoznak a gyárak, hiányoznak a Vaultok (oké, Vault 22 nagyon fasza volt, ezt elismerem), a sok-sok apró helyszín, aminek az első végigjátszáskor még örültem, hogy milyen tömött a térkép, most már sokkal inkább ballasztnak tűnik nagyrészt.
Tökéletesen egyetértek veled."«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Ryder62
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #531 üzenetére
Hát igen. Pl a patchek meg dlc-k még jobban szétvágják a játékot. Mert oké eddig is voltak bugok hogy belátni az út alá meg efélék, de a legújabb patch/dlc pl freesideról a parkolókban lévő aszfalt darabokat eltávolította így minden lebeg a levegőben. Sőt ahogy csinálgatom a modom egyre inkább látok olyan hibákat amik még nem voltak ott.
A másik, nem elég hogy a felszín kopár és bugos de alig van olyan felfedezni való mint az f3-ban. Egy-két nagyobb gyárat meg HQ-t leszámítva ahova bemegyek fél perc múlva jövök is ki.
A másik ami nagyon irritál az a némaság. Az ember ellenfelek nem szólnak egy szót sem, nem nyögnek egyet ha a mellkasába küldök egy tárnyi lőszert sőt némán hal meg. De a játékos karakter is ilyen. Többen lőnek rám, szó szerint golyózápor van és a karakter meg sem nyikkan. Ha meg a fiendek meg különböző emberi ellenfelek mondanak is valamit akkor is mindig ugyan azt a mondatot ismételgetik újra és újra. De nem csak harc közben igaz ez. pl rendkívűl irritált hogy sétálok a stripen és a nyomorék ncr katonák lökik a változatos mondataikat. De ugy hogy csak elmegyek mellettük. A végén már yoyozott a szemem mikor megyek kifele és 4 ncr katona mellett mentem el: mindegyik ugyan azt a mondókát fújta. Bah. Érdekes a F3-ban totál nem így volt. A raiderek normálisan beszéltek, sőt próbáltak idegesíteni meg rémisztgetni. És mikor lövöm akkor is jajgatott. Szuper mutánsokról nem is beszélve: "WE ARE UNSTOPPABLE!"
És ez bosszant, ha a Fallout 3-ban volt egy szépen kidolgozott térkép ami majdnem hogy bugmentes látványilag, hatalmas bejárható terület, sok felfedezni valóval és helyszínekkel, beszélő és jajgató ellenfelekkel akkor a New Vegas miért nem ilyen lett?
Már csak a dlc-ben meg esetleg későbbi frissítésekben bízok. Ha nem akkor maradnak a modok.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
"a New Vegas miért nem ilyen lett?"
Mert nem a Bethesda csinálta, akik - nekem úgy tűnik - a szívüket-lelküket beleadták a harmadik részbe.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
Ryder62
őstag
válasz bLaCkDoGoNe #533 üzenetére
Hát igen, csak felügyelték az Obsidiant. Mindenki tőlük várta a csodát de hát... ez lett. Igaz két játékukkal játszottam csak (ez meg a kotor 2) de mindkettő összeségében kicsit rosszabb mint az előd.
-
CriticalHit
őstag
az obsidian eddig csak elkúrni tudott mindent, amibe belefogott....
-még a KOTOR2-t is sikerült
-NW2 csak 16 javítás után volt játszható, akkor meg a patch-ek hoztak további bug-okat. A Storm of Zehir-t ne is említsük.
-Alpha Protokol, pedig jó lett volna
-A Vegas-al pedig tovább folytatódik a sor
rühellem az obsidian-tYesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz bLaCkDoGoNe #531 üzenetére
amikor kijött vagy fél két hónapig toltam xbox-on, jó ha kétszer fagyott, de akkor is lemezhiba volt. egyébként jobb mint a fallout3 minden szempontból, még jó hogy a nevada sivatag nem golfpálya. meg egyébként, ha olya szar miér kell többször végigjátszani? mazohizmus? hogy legyen miért rinyálni? szar -> nem játszol vele és ennyi.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz lumpen_stex #536 üzenetére
Látom az értő olvasás nem erősséged.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz bLaCkDoGoNe #537 üzenetére
miből látod? rinyálsz mint egy 5 éves gyerek akinek elvették a mecsboxát.
-
remington2
senior tag
Úgy tűnik nekem szerencsém volt. A fallout 3-al már a dlc-s, felpeccselt és kijavított változatot játszottam, és azzal nem volt nagyobb baj a ritka egy-két fagyáson kívül.
Ennél ugyanez volt, értelemszerűen dlc nélkül, és valamivel kevesebb patchel, bár tény és való, hogy azért dolgoznak vele rendesen, kijött már vagy 5 darab belőle. Fagyás itt is alkalomszerű 1-2, nem folyamatos tendencia. A Fallout 3 nekem is picivel jobban tetszik, de ez sem rossz.
Amit nem értek: az alapjáték mapja tele van üres hellyel. Ezt anno letudtam annyival, hogy "igen, oda jönnek majd a dlc-k", azoknak a helye. Viszont az csak most jutott eszembe, hogy a dlc-knek nem külön, új global mapja van, ahol csak a dlc területe látszik? A F3-nál sem volt a Point Lookout, vagy a Pitt jelölve, bár nem is lehetett, mindkettő lelógna a global mapről a távolság miatt (persze, oda utazni kell). Remélem érthető, mire próbálok rávilágítani. Akkor minek vannak a nagy szabad helyek? A dologhoz hozzátartozik, hogy a dlc-kkel nem játszottam, tehát nem tudom, odarajzolja-e utólag a program, vagy nem. Odarajzolja a térképre?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Ryder62
őstag
válasz remington2 #539 üzenetére
Nem, ugyan úgy mint a fallout 3-nál itt is külön mapja van minden dlc-nek. Tehát nem az alapjáték mapját bőviti. Egyébként én is azt hittem hogy azért van kisebb térképe a new vegasnak, azért van olyan sok kihasználatlan terület hogy majd oda jönnek a dlc-k. Már csak két dlc van hátra és az old world blues biztos hogy megint külön mapra kerül. Esetleg a Lonesome Road kerül majd a térkép bal szélére. Ott van egy hatalmas üres terület és arra fele található egy átjáró a sziklák között amit roncsok és szemét torlaszol el. Viszont ott több fatáblán olvasható hogy curier 6 meg hasonlók amik a lonesome roadra utalnak.
Itt van ez a New Vegas térkép amin tisztán látszik hogy az egész map 2/3-a járható csak be. Kb 1/3 terület kihasználatlan és üres terület. Ez nagy hiba volt a készítők részéröl ...
Ha kijött az összes dlc akkor tuti lefogok tölteni terület kiegészítő modokat. Vagy lehet megvan az új projektem? Bár elöbb a mostani modomat kéne már befejezni. -
remington2
senior tag
Ugyan a játékkészítéshez nem értek, de nem lehet, hogy a meglévő üres területeken vannak az új helyek, csak egyfajta "buborékban", elzárva a külvilágtól? Az oda vezető "utak" meg egy teleportból állnak, mint a Pitt vasútja vagy a Point Lookout hajója? Ez akkor derülne ki, ha valami falonátmenős kóddal oda lehetne röppenni, és megnézni, hogy mi van az üres területeken (ha lehet egyáltalán, vagy van ott valami).
Egyékéntt a fallout wikián az egyik, lezárt átjárónál azt írják, hogy van egy megközelíthetetlen folyosó egy ajtóval, amely visszavisz ugyanezen folyosó elejére (végtelenített) és hogy oda egy dlc fog menni. Vagy a törmelékes átjáró, oda biztosan pakolnak majd valamit.
Bár gondolom tök felesleges ilyesmivel bajlódni, ha teljesen külön is meg lehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
addikt
válasz remington2 #541 üzenetére
Az eddig kijött dlc-k bejáratai már megvoltak az alapmapon is méghozzá nem csak egy díszletként hanem jelölt helyként amit fel is fedeztél ha odamentél kiírta a nevét, csak bemenni nem tudsz amíg nincs telepítve a dlc.
Ryzen 7 5700G, 32 GB, RX6600XT, Windows 11
-
Ryder62
őstag
válasz Visormail #542 üzenetére
Így van. A canyon wreckage is jelölve van a térképen. Ott lesz majd az átjáró a lonesome road dlc-hez. A következő dlc a old world blues lesz. Ebben a videóban pontosan a 3. percnél jól látszik hogy egy régi autósmozi vászonjára valami ki lesz vetítve. Sztem ez a Nipton mellett lévő autósmozi de eddig ott nincs semmi. Valszeg ez az egyetlen dolog fog utólag rákerülni a térképre míg a többi dlc átjárója/indulópontja már megvolt csak nem lehetett bemenni.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz lumpen_stex #538 üzenetére
Mindig örülök, ha egy hozzád hasonló tévedhetetlen megmondóemberrel akadok össze, aki jól elém hinti az igazság gyöngyeit.
Innentől hanyagoljuk egymást.
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
lumpen_stex
aktív tag
válasz bLaCkDoGoNe #544 üzenetére
nekem viszont már nagyon elegem van az ostoba hülye gyerekből..
-
Ryder62
őstag
válasz lumpen_stex #545 üzenetére
Milyen hülye gyerekből? Azért hülye mert leírja a véleményét a játékról? Gratulálok neked. Tudod, ez egy fórum és itt a játékról szokás beszélni és mi épp arról beszéltünk csak hogy a negatív oldaláról mert az is hozzá tartozik. Te meg idejössz pattogni mert new vegas szent és sérthetetlen és nem veszed jó néven ha negatív dolgokat írunk róla.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz lumpen_stex #545 üzenetére
Na itt állítsd le magad kispajtás, de nagyon sürgősen. Mivel értelmes vitára alkalmatlan vagy, mondtam már, hogy hanyagoljuk egymást.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
HS 2142
őstag
Le van árazva a New Vegas és a hozzá tartozó DLC-k 70%-al. (15, illetve 3 euró) A kérdésem az, hogy megéri-e a Dead money (arról több rosszat hallottam, mint a Honest heartsról, amit valószínűleg begyűjtök)
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
Xblades
tag
Pont hogy a F3-nál volt probléma a mod-okhoz a teljes beépítettség , mivel új területet nehéz vagy lehetetlen volt létrehozni (Geck lefagyás miatt).
Igy itt lehet gondoltak a mod-olokra és hagytak egy kis szabad helyett. Könyebb igy dolgozni, bár igy sem egyszerű.
MechWarrior Online Blog és Faq: http://mwohhq.blogspot.hu/ Staradder
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Attól függ. A Dead Money elég erős survival horror beütéssel rendelkezik (mondjuk nem operál ijesztgetéssel, inkább a survival vonal dominál), ha az ilyet szereted illetve el tudod képzelni a Falloutban, akkor érdemes. (Nekem például nagyon tetszett.)
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amd Fx-4100 (4mag / 4 szál / 3.6GHz)
- LG 27UK650-W 4K LED monitor, IPS gamer monitor, 27", 3840x2160, pivot (álló), HDR, freesync, 16:9
- ASUS ROG MAXIMUS Z690 APEX - garanciás, fullos csomag
- ASUS RT-AX86U AX5700 WiFi 6 gigabit AiMesh OFDMA mobile gaming 2.5G Wan link aggregation
- Dymo letra 109 címkenyomtató, feliratozó + szalagok