Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz Gabibácsi #5712 üzenetére

    Megnézed a tömegközt 3 másik véletlenszrű városban és mikor Londonban a szomszéd részbe esélytelen este 11 után átjutni vagy hasonlók, itt meg egész jó az éjszakai közlekdés és pld. egész éjjel jár a4es6aos, akkor jahh.

    Többieknek meg fogalma nincs róla.

    Bár valamelyik tudós csoport mindig megmagyarázza, hogy MERT az 1es mindig késik, hogy a 17es FOLYTON tele van és bezzeg Londonban is haza lehet jutni. Azokat nem értem. Olyan szépen takkra járnak, hogy ihajj, egyéb fennakadásokról ott a BKK oldala, sok a baleset és rajtuk kívülálló ok, vagy éppen az utasok baromsága miatt van a baj. Az is jó, mikor az 1es lekonyul, kések kb. 8 percet, mert át kell menni az út túloldalára és ott a pótló, közben BKV Face oldalát telesírják még fél óra múlva is, hogy jaaaaaaj itt állunk 45 fok melegben árnyék nélkül, térdig érő hóban, szakadó jégesőben és a kocsog BKV miért nem tud -2 perc alatt mentesítő járatot küldeni. Tudósok meg csak rákerekítenek, sírnak, fogalmuk sincs, hogy ezzel kb. fizikai határokat feszegetnek, és nem is akarják látni, hogy az 1es mellett még vasárnap este esőben is dolgoztak, mert a lényeg, hogy valamit szidni kell és puffogni, hogy de milyen szar. Mert az emberek ostobák.

    De ok, fogjuk meg, hasonlítsuk össze. Szingapúr biztos nyer 1-2 dologban. Aztán jöhet a többi, bár fogalmam sincs róla mondjuk Svájcban milyen a tömegközlekdés, de remélem majd valaki elmeséli.

Új hozzászólás Aktív témák