Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz hobizoli #44994 üzenetére

    Vettél még időben?

    Jó lesz ez. Kellett már valami kijózanító pofon az autóiparba és nem a periódikusan visszatérő krízisre gondolok, amikor fűnyírós elven kik*rnak ezerszámra nagyon komoly szakembereket, mert éppen rightsizing van. Néha picit hányni tudnék az autóipartól IS, de csak úgy gallér mögé, mint a szalonban szokás....

    Arra leszek kíváncsi, hogy miként csapódik le majd a piacon a nagy hármas nagy dobása, amikor a teljes modellpaletta márkánként kijön újra gyakorlatilag, csak BEV hajtáslánccal. Mire fognak harapni a népek? A bevett minta mentén mozgó "biztonságos" választászra, amikor a megszokott márkajegyek és régimódi megoldások adják a hamis biztonságérzetet? Vagy inkább megértik, hogy lehet teljesen más irányba is menni?

    A másik nagy kérdés, hogy meddig tud a Tesla megmaradni olyannak, mint amilyen most. És mikor megy el valami más irányba, amitől a márka rajongóit rázza ki a hideg? Mert ez is egy kényes balansz, amit most csinálnak.

    Nézem a különféle rivjúkat és bár elvileg sokat javult a minőség az összeszerelésben, de még a pár hete átadott kocsikon is azt látom a 4K-s felvételeken, hogy minden panel teljesen ide-oda lóg, az illesztések kábé olyanok, mintha egy részeg orángután rakta volna össze, a dekorcsíkok csavarodnak ide-oda, még a kilincsek sem futnak össze vonalba. Ez is egy olyan dolog, hogy ha át akarsz csábítani olyan márkáktól embereket, akiknél egy ilyen minőség esetén kérné vissza pénzt akkor még van hova fejlődni.

    Mindenképpen izgalmas móka lesz ez.

Új hozzászólás Aktív témák