Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    újonc

    válasz FőDudu #20997 üzenetére

    Az bizonyitott teny, hogy nem tesztelik le rendesen az autoikat?
    Amugy a nyomatekra tuti van beepitett vedelem ami a kerekeket nem engedi bizonyos szazaleknal jobban elterni. Ez annyira alap, hogy meg nekem is elsore beugrik.

    Kormanyszog jeladotol fuggoen valamennyire elterhet a kerek fordulatszama (kanyarban vagy kiporgo kereknel) , egyebkent a fek beleszol (buta ASR megoldasa). Ez lehet alapbol benne is van az ABS-ben amit mastol vesz ugye. Es persze kikapcsolhatatlan.

    Ha a hatóságok picit félretennék a rózsaszín szemüveget és jobban leauditálnák őket, akkor dőlnének ki a csontvázak a szekrényből. Aki jártas a szakmában, az azonnal levágja, hogy milyen érettségi fokon állnak az első modellek, amiket ők késznek kiáltanak ki. Kábé 2 év fejlesztés hiányzik onnan egy rendes OEM esetében. Iszonyatos felelőtlenség, de eddig vitte őket a hype.

    A nyomatékos témában túlságosan leegyszerűsítesz mindent, ez nem így van. A motor vezérlését, a nyomaték elosztását te vezérled, nem magától értetődik. A motor core, a vehicle motion control, a driving dynamics tipikusan olyan témák, ahol nem egy-egy jóember kódolgat egy sarokban, hanem komplett csapatok nagyon komoly koordinációval és még komolyabb szimulációkkal és tesztekkel validálják le a modelleket.

    Egy elektromos gép nagyságrendekkel gyorsabban tud szinte akármekkora nyomatékot akármekkora irányba leadni ha nincs rajta szoftveres korlátozás. Mire egy fékkel manipuláló rendszer csak elkezdené a féknyomást felépíteni addigra már szét is törted a féltengelyt a motorral és/vagy lehámoztad az összes fogat az osztóműben a fogaskerekekről.

Új hozzászólás Aktív témák