Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    őstag

    válasz -igu- #138393 üzenetére

    Ez egy nemrég módosult formája, hónapokig volt egy másik layout,ahogy készülnek a körforgalmak a munkaterületen. Ott volt egy trükkös "sikán" egy buszmegálló mögött közvetlenül, ahol a sikánban fém kerítésekkel leszűkítették a bringás részt, pedig ott egyszerre ment buszmegálló felé futó illető és bringás. Na, ott volt kábé 40-centis szintkülönbség (!), amit egy hevenyészett rámpával oldottak meg. A rámpa egy odalocsolt és kis úthengerrel lelapított aszfaltkupac volt.

    Na, az trükkös volt. Se világítás, se semmi, de cserébe a buszmegálló mögül gyakorlatilag az intenzív forgalomba vezetett ki, és a forgalomtól csak lerakott műanyag fényvisszaverő lapok védtek. Ott kanyarodott ki a gépkocsi- és teherforgalom egy ideiglenes körforgalomból, ami előtt kábé km-es dugó volt minden irányban. Tehát alapból felspannolt sofőrök álltak a gázon, aztán te ott bohóckodtál a bringával egy 1-méteres virtuális sávban, oda-vissza bringás forgalommal persze.

    Amikor első reggel arra lettem figyelmes, hogy van a sikán és ott eltűnik a bringa alatt az út és kábé "lezuhansz" az alsó szintre, akkor volt pulzusom. Előző nap még nem volt ott a "rámpa", mivel nem marták fel az aszfaltot és a beton alapot a becsatlakozó útról. Egy nagyobb bukkanó volt ott is, tehát lelassítva közelítettem eleve. De miután egyik nap felmarták az utat és az alapot, akkor hirtelen egy gigantikus meredélyre estél bele a sötétben.

    A bónusz az, hogy innen kábé 400 méterre kezdődik az 1,2 km-es kitérő, amit bringásoknak és gyalogosoknak is (!!!) meg kell tenni, mert a körforgalmat nem vághatják át, ha arra akarnak menni, amerre én lakok. Ott van egy komolyabb logisztikai centrum, ahol sokan dolgoznak. Na, nekik most 1,2 km plusz séta az esőben. Ugyanis oda pont nem megy semmiféle busz természetesen.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés