Új hozzászólás Aktív témák
-
#18193920
törölt tag
Elég régen nem szólt már senki a témához.
Felvetődött ez régebben, de megkérdezem hátha azóta történt már változás.
Tehát a telefonom NFC chipes van paypass-os bankkártyám, megoldható már, hogy a paypass-os terminálhoz a telefonomat érintenem és azzal fizetek? Tehát a bankkártya kimarad a történetből. -
#18193920
törölt tag
Technológiailag van valami különbség vajon?
Tehát pl a tescós paypass-os terminálnak nem mindegy, hogy a kártyát húzom el előtte vagy egy telefont?
Mert ha a terminalnak mindegy akkor már csak egy app kellene a telefonra.
Vagy nem jól gondolom?
Az egyik oldal kivan építve(pl a hipermarketek paypass-os termináljai) csak én nem tudok hozzá csatlakozni az NFC-s készülékemmel.
Nem értem én ezt. -
#18193920
törölt tag
Sziasztok!
Én is egy kis segítséget kérnék.
Elég régen használom a Sipmle alkalmazást, de sajnos egyre rosszabb a helyzet minden frissítés után.
Ahogy nézem a Play-en másnál is elég sok kellemetlenséget okoznak a tokenek.
A helyzet a következő mivel semmilyen folyamatos visszajelzés nincs a tokenek töltöttségéről (csak amikor már 3 fizetési lehetőség van akkor figyelmeztet) és azon a készüléken amivel használom nincs mobilnet előfizetés mindig a legváratlanabb pillanatban jelez, hogy fogyóban van vagy, hogy elfogyott.
Ekkor wifi segítségével néha sikerül, de többnyire nem a tokenek feltöltése.
Alkalmazás eltávolítása, majd a kártya hozzáadása és ismét tudok fizetni.
Valamit én rontok el vagy van valami trükkje a tokenfeltöltésnek?
Vagy esetleg lehet folyamatosan 10-en tartani vagy meg kell várni hogy lefogyjon?
A supportnak írtam, hogy esetleg jó lenne valami visszajelzés a tokenek állapotáról, hogy ne legyünk kiszolgáltatva a véletlennek, azt ígérték megnézik a lehetőségeket, hogy lehet-e valamit tenni ebben az ügyben.
Ez volt a javaslatom, szerintem nagy segítség lenne: -
#18193920
törölt tag
Ez lehet csak mobilnetnél működik, mert én is így szoktam.
HA rányomok a kártyára kiírja, hogy tokenek letöltése folyamatban és csak pörög körbe de nem frissíti.
Ezért kértem a supportot, hogy jó lenne ha mutatná folyamatosan, a tokenek számát.
Ezek szerint csak a mobilnet hiánya okozhatja a problémámat és wi-fin nem akarja frissíteni.
Bár tavaly szeptemberben még nem volt vele gond, ezért írtam, hogy egyre rosszabb a helyzet. -
#18193920
törölt tag
Szeptember óta használom, nem volt fizetési problémám soha.
A tokenekkel van gond folyamatosan, nem látom mennyi van és nem tudom újratölteni.
Hiába próbálkozom wifin és mobilneten is csak pörög és nem tölti le a tokeneket.
Amikor jelez, hogy már csak 3 lehetőség van hátra akkor megvárom amíg teljesen lefogy a maradék token (más lehetőség nincs) majd alkalmazás eltávolítás, adatok törlése, újratelepítés és kártya aktiválás.
Így van csak ismét 10 tokenem, sehogy máshogy nem sikerült még eddig.
Ezért is jeleztem a supportnak (ha válaszolnak csak crtl+c, crtl+v választ adnak általában, mintha minden felhasználó hülye lenne válaszokkal), hogy jó lenne ha folyamatosan mutatná a tokenek számát és esetleg ne kelljen megvárni amíg elfogynak hanem akár ha 6 token van azt is mindig vissza lehessen tölteni tízre.
Nem tudom a készülék mennyire befolyásolja ezeket a dolgokat nálam Huawei P9, android 7-el természetesen minden egyéb beavatkozás (root, stb) mentesen.
De amint említettem ha van token akkor a fizetés hibátlanul működik. -
#18193920
törölt tag
Nálam pont ez nem működik, a tokeneket sehogy nem tölti le.
Csak pörög körbe-körbe a tokenek letöltése és soha nem ér véget.
Maga az alkalmazás tökéletesen működik, vettem már jegyet, könyvet és az érintéses vásárlással sincs gond.
Szeretem nézni az arcát az eladónak amikor pl 20 ezer feletti vásárlásnál unottan megjegyzi, hogy "zöld gomb, pin kód, zöld gomb" én pedig említem neki, hogy már nyomtatja a számlát mert erre ujjlenyomatnál nincs szükség.
Kivéve a régi web 1-es termináloknál, mint pl a kisebb posták, ott kell a pin is. -
#18193920
törölt tag
válasz PistiSan #1697 üzenetére
Szerintem a mondat első felében megadtad a választ az, hogy K&H mobiltárcát használsz és nem jelentkeznek nálad egy másik (általad nem használt) alkalmazás problémái az természetes
Viszont az tény, hogy a Google play-en a Simple hozzászólásainak egy igen tetemes része erről szól.
Sajnos nem egyedi eset és nincs rá semmilyen ok vagy indok vagy megoldás hosszú hónapok óta. -
#18193920
törölt tag
válasz zotyko71 #1731 üzenetére
Nálam minden alkalommal jelentkezik a probléma.
Tokenek elfogynak, nem lehet újratölteni őket.
Alkalmazás adatok törlése, eltávolítás, feltelepítés, kártya regisztráció, adatok törlése, majd az alkalmazás újbóli eltávolítása ,újból kártya regisztráció és akkor már azonnal oké minden és van 10 tokenem.
ÉS ezt minden 10 vásárlás után el kell játszanom[ Szerkesztve ]
-
#18193920
törölt tag
A legújabb simple verzióba már folyamatosan lehet látni az aktuális tokenek számát.
Számol vissza 10-ről, volt értelme folyamatosan bombázni őket a javaslatokkal mert beletették.
Így legalább már nem vagyunk vakon, de a feltöltés nekem még mindig nem megy csak ha eltávolítom az alkalmazást majd visszarakom.
Tegnap volt rendszer frissítésem az sem kevert be , 4 db tokenem volt és az maradt is aktívan (már reggel vásároltam is vele)
Ezt a token feltöltést(újratöltés) dolgot nem értem, ha ezt megoldják akkor ténylegesen jól használható lesz az alkalmazás. -
#18193920
törölt tag
De ettől függetlenül nyilvánvalóan rossz megoldás, hogy feloldás nélkül lehet vele fizetni ez nem is képezi vita tárgyát.
Biztosan egyszerűbb leprogramozni egy alkalmazást védelmi funkció nélkül csak a hardverre támaszkodva.
[touch ya that way Wireless tech is everywhere link]