Új hozzászólás Aktív témák

  • #18193920

    törölt tag

    Sziasztok!
    Én is egy kis segítséget kérnék.
    Elég régen használom a Sipmle alkalmazást, de sajnos egyre rosszabb a helyzet minden frissítés után.
    Ahogy nézem a Play-en másnál is elég sok kellemetlenséget okoznak a tokenek.
    A helyzet a következő mivel semmilyen folyamatos visszajelzés nincs a tokenek töltöttségéről (csak amikor már 3 fizetési lehetőség van akkor figyelmeztet) és azon a készüléken amivel használom nincs mobilnet előfizetés mindig a legváratlanabb pillanatban jelez, hogy fogyóban van vagy, hogy elfogyott.
    Ekkor wifi segítségével néha sikerül, de többnyire nem a tokenek feltöltése.
    Alkalmazás eltávolítása, majd a kártya hozzáadása és ismét tudok fizetni.
    Valamit én rontok el vagy van valami trükkje a tokenfeltöltésnek?
    Vagy esetleg lehet folyamatosan 10-en tartani vagy meg kell várni hogy lefogyjon?
    A supportnak írtam, hogy esetleg jó lenne valami visszajelzés a tokenek állapotáról, hogy ne legyünk kiszolgáltatva a véletlennek, azt ígérték megnézik a lehetőségeket, hogy lehet-e valamit tenni ebben az ügyben.
    Ez volt a javaslatom, szerintem nagy segítség lenne:

Új hozzászólás Aktív témák