Új hozzászólás Aktív témák
-
z67
őstag
Van arra tippetek, hogy Mate 20 Pro-n miért szakítja meg azonnal a K&H alkalmazáson belüli hívást a telefon? Elvileg VoIP hívás lenne, de Note 8-on hibátlanul működött, még iPad-en is elmegy a hívás.
-
allfinanz
senior tag
Allfinanz elemzés. Megtakarítás, biztonság, védelem.
-
CptAdamica
veterán
Megvolt az első Simple Fail egy Spár önkiszolgáló kasszánál. Duplán vonta le a zsét, először kiírta, hogy hibás bankkártya, próbáljam újra, utána már ment. Rögzítettek egy hiba jegyet Simpleék, remélem visszakapom az egyiket, az alkalmazásban is 2x szerepel levonásként.
[ Szerkesztve ]
Megyen!
-
PistiSan
addikt
válasz CptAdamica #1963 üzenetére
Én is jártam már így, gyógyszertárban 3x zárolta az összeget 1 érintés után, utána 2. érintésre már elfogadta a fizetést. Összesen 4x zárolták az összeget, én ezzel nem foglalkoztam pár nap múlva ténylegesen le lett könyvelve a fizetés, és a hibásan zárolt összegek pedig eltűntek. Szerintem minden fizetésnek vannak tranzakciós adatai, nyilván látják hogy ugyan azt fizetted ki többször, és korrigálják.
-
-
tomp
félisten
válasz CptAdamica #1963 üzenetére
Ez inkább terminál és vagy bank hiba volt azaz bankkártya érintésnél is ez lett volna. Terminál valamiért a hibásan beolvasott adat után a sikeres olvasásnál 2x küldte el a rendszernek a tranzakciót de az is érdekes, hogy 2x ugyan azt a tranzakció azonosítót nem futtatja le a banki rendszer. Nálad igen. Ez kb 1millióból 1x fordul elő. Nővéremnek anno a számláján megjelent 20ezer Ft. Nem volt kiindulási pontja a pénznek, csak az egyenleg mutatta. A bank annyit mondott akkor neki, hogy nem tudják mi ez. Ajándék, költse el.
Amúgy a Simple app is duplán mutatja?
Mivel ez bank oldali hiba, így szó nélkül vissza fogják adni a pénzt. -
tomp
félisten
válasz CptAdamica #1969 üzenetére
Tegnap az egyik Bp-i Tescoban állt le a bankkártyás fizetés. Állítólag a Giro remekelt velük mielőtt levágták volna őket a rendszerről. Én úgy tudtam, hogy csak utalásnál van Giro közbeiktatása. Vagy fizetésnél is a Giro-n megy keresztül a pénz?
Jó sok vásárló balhézott, hogy nem volt tájékoztatás. Köztük én is. Pénztáros: néha bemondják a hangosban. Hát köszi. 20percet voltam bent, 1x sem mondták... Így szépen megállítottam a kassza sort amíg elsétáltam az ATM-ig. Nem siettem. -
-
tomp
félisten
Azt mondták ott a tescoban, hogy először a terminálok sikertelen tranzakciókat dobott vissza miközben sikeres volt a fizetés aztán teljesen levágták az üzletet a rendszerről. Érdekes, hogy máshol nem volt gond.
OTP elkezdte lecserélni az ATM parkját modern gépekre. Egyik része hagyományos de NFC olvasós(de nem működik rajta) másik része modern érintőképernyős NFC nélkül. Úgy érzem az NFC-s pénzkivétel még nagyon messze van a banknál...
-
tomp
félisten
Miért? Nem csak én blokkoltam a sorokat. Ha esetleg végzik a munkájukat és tájékoztatják az embert akkor nem alakult volna ki ilyen helyzet. Mögöttem lévők közül is elmentek pénzt felvenni mert akkor tudták meg, hogy nincs terminál...
Kasszák meg tele voltak sztornózott árukkal mert hát ugye a kasszászól meg megtudni a dolgot. -
Scarabeus
tag
Üdv! Rákerestem itt a fórumban, de nem találtam rá választ, hogy mi lehet a gond. Samsung Galaxy S7 Edge a telefonom, Simple App-ban OTP Junior Mastercard kártya van hozzáadva. Érintéses fizetést aktiváltam, működik is. Azonban kivétel nélkül, a legújabb terminálon is, minden helyen kétszer kell érintenem. Egyszer érintem, a terminál szól, hogy nézzem meg a telefont, az pedig kér egy ujjlenyomatot, vagy Simple-fiók jelszót.
Mindig feloldott képernyővel történik az érintés, akár mintával, akár ujjlenomyattal történt a feloldás. Simple support annyit mondott, hogy a régi termináloknál fordul ez elő, nyugodjak meg a terhelés csak egyszer történik meg. Ezzel előrébb nem jutottam, mert a 2 hetes terminálhoz is kétszer kell.
Próbálkoztam törölni és újra hozzáadni a kártyát az apphoz, új mintát adtam meg, új ujjlenyomatot mind sikertelen.
Van még egy K&H mobilbank applikáció is a telefonon, elvileg az is jó lenne érintéses fizetésre, de a Simple van alapértelmezettnek beállítva. Van egy olyan opció, hogy "Ha a megnyitott alkalmazás lehetővé teszi az Érintéses fizetés használatát" Ott ezek az lehetőségek:
1. A megnyitott alkalmazást használja a Simple helyett,
2. Így is a Simple alkalmazást használjaMindkettőt kiválasztva 2x kell érintenem.
Illetve NFC beállításokban az alapértelmezett NFC-mód automatikus kiválasztáson van, mint erdetileg. Ezt még nem próbáltam végig, csak a "Beágyazott biztonsági elemet". Következő az lesz, hogy azt végig próbálgatom, ha az sem jön be akkor végképp tanácstalan vagyok.
Esetleg valaki találkozott már hasonló problémával és sikerült megoldania?
Oneplus One --> Samsung S7 Edge --> Oneplus 7 Pro 8/256 --> Samsung S22 Ultra 12/256 --> Oneplus 11 16/256 // "Y2XSXW7" kuponkód a WOLT-on 2x 1000 ft kedvezményért!
-
CptAdamica
veterán
Na, most kaptam vissza a hibás kétszeri levonást.
Megyen!
-
tomp
félisten
válasz CptAdamica #1977 üzenetére
Kicsit sokat vártál rá de szerencsére nem volt 30nap.
Ez azért eléggé súlyos rendszerhiba volt mivel ez sehogy sem tudott volna megtörténni... -
kakuk.tamas
addikt
Sziasztok!
A Simple esetén, az offline fizetés alkalmával lehet mínuszba menni? Hogyan működik ez a offline token-es dolog?
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
viktorhu
veterán
válasz kakuk.tamas #1981 üzenetére
A fizetés nem offline, mert a pos terminál akkor is csatlakozik, csak a token (ami egy egyszer használatos virtuális kártya) lesz "offline". Ugyanazok a feltételek vonatkoznak rá, mint az eredeti kártyádra, amit a simple alkalmazásban beállítottál.
-
CptAdamica
veterán
Na, én befejeztem az NFC-s fizetést. Ugye, előző hét előtti pénteken jóváhagyták a panaszomat, amit január 12-én tettem, de az összeget még azóta sem sikerült jóváírni. Előző pénteken felhívtam a Simple-t, a csaj azt mondja, hogy ha a héten nem érkezik meg az összeg, akkor jövő héten hívjam őket és megsürgetik, mert ezt a visszautalást a Spárnak kell megejtenie. Jó, ma hívom őket, ma egy másik mókus azt mondja, hogy ez a része nem hozzájuk tartozik, hívjam a kártya hátoldalán található telefonszámot. Oké, felhívom, hát ez az összeg valóban nem került feloldásra, de nem látok hozzá tartozó reklamáció, de egyet feltudok venni, amit 15 banki napon belül elbírálunk, hát mondom ez király bassza meg. Össze-vissza beszélnek, annyira tetves lassan halad az egész folyamat, hogy sírhatnékom van.
Megyen!
-
vacs
veterán
Sziasztok.
A K&H mobilbankkal most először van problémán, pedig a bevezetése óta használom (2017 december)!
A hiba, hogy nem tölti fel a tokeneket az app se automatikusan, se manuálisan, emiatt nem tudok fizetni vele!
Február 8-n írta ki az app, hogy már csak 3 fizetési lehetőségem van offline (pedig folyamatosan be van kapcsolva a 4G), azóta hétvégén folyamatosan online voltam, mégse töltötte fel.
Ma (02.11-én) már csak 1 fizetési lehetőségem maradt.
Manuálisan se tudom feltölteni a tokeneket, mert kiírja, hogy kapcsolódjak az internethez, pedig van aktív net (minden más app bezzeg működik)!Készülékem: OnePlus 5T, Android 9-el.
Írtam a fejlesztőknek, remélem javítják a hibát!
(^)(>.<)(^)
-
PistiSan
addikt
Szia!
Most frissítettem manuálisan a tokeneket, nekem gond nélkül frissültek.
Próbáld meg az app gyorsítótárat törölni, esetleg az appot frissíteni ha nem lenne, telefon újraindítás, ha egyik sem segít, én le törölném és újra hozzá adnám a telefont.
OnePlus3 LineageOS (8.1-es android)
Wifiről sem frissít? Nem lehet hogy a net hozzáférés lett megvonva az apptól mobilneten? -
tomp
félisten
válasz CptAdamica #1983 üzenetére
Miért fejezed be az NFC-s fizetést? Ha sima bedugós módszerrel fizettél volna ugyan úgy megtörténik. Ennek semmi köze nincsen a Simple féle fizetésnek.
Itt a bank volt hülye... -
ACE-
addikt
válasz CptAdamica #1987 üzenetére
Zsír egyszerű, a saját bankodnál kellett volna egy panaszt tenned, és a többit majd Ő elintézi, ennyi...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
tomp
félisten
válasz CptAdamica #1989 üzenetére
A Simple-t az OTP Mobil cég csinálja. Az OTP-hez kapcsolódik de teljesen külön cég. OTP-s panaszt nem tudnak kezelni a Simple-nél és Simple panaszt nem tudnak kezelni az OTP-nél. Nem hiába van külön ügyfélszolgálatuk.
-
rum-cajsz
őstag
Az alábbi téma határeset, bár érintés nélkül történik a fizetés.
A Paypal elindította állítólag nálunk is a P2P fizetést. Valaki esetleg próbálta már? Mik a tapasztalatai?
[link]=Kilroy was here============================ooO=*(_)*=Ooo=======
-
rum-cajsz
őstag
Azóta rájöttem, hogy az az újdonság, hogy ingyenes. Az IT Cafe is írt róla: [link]
A küldéshez nem kell tudnod a célszemély bankszámlaszámát, csak a paypal-os email címét, az alapján végzi el a tranzakciót a paypal. És ezek szerint most már nincs költsége ennek, a pénznemre kell odafigyelni.
Sok helyen használják ezt, pl. ha valaki támogatást kér a munkájáért, nem kell bankszámlaszámmal meg átutalással szarakodni. De arra is használható, ha a haver megveszi neked a mozijegyet, de nincs nálad cash, akkor áttolod neki P2P.
Ha jól emlékszem (de ezt ellenőrizni kellene), azonnal végrehajtódik a tranzakció.Régen működött NFC-n keresztül is két telefon között, de nem tudom ezzel mi lett, soha nem próbáltam:
https://www.youtube.com/watch?v=SFeuj42Jn_Y[ Szerkesztve ]
=Kilroy was here============================ooO=*(_)*=Ooo=======
-
rum-cajsz
őstag
Eddig csak az volt ingyenes, ha PayPal egyenlegedről utaltál, nemrég lett bevezetve, hogy a PayPal fiókodhoz rendelt kártyáról fizetve is díjmentes.
Ezt a PayPal topicból informálódtam: [link][ Szerkesztve ]
=Kilroy was here============================ooO=*(_)*=Ooo=======