Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz szami777 #90006 üzenetére

    nemmegmontam :D :
    A magyar Meridian is ugyanúgy bundliszökevény. :P Egész tűrhetően néz ki, sztori és nem RTS részek jópofák, szinkron hangok kellemesek, zene közepes, production value-ra okosan lett költve. De a lényeg, az építgetős RTS rész az bezony egyszerű és bénácska, hülye AI, gyenge küldetések, játékmenet így érzésre évtizedre le van maradva a konkurenciától. :( Inkább Dawn of War 1/2 három példányban, meg ráfizetnék a Starcraft 2-re, ha már mindenképp Sci-fi RTS.

    Egyébként a nemrég megjelent, és egész népszerű Grey Goo sem váltja meg a világot, bár bundliban nem holnap kerül. A Pteroglyph népek komolyabb kiadói háttér nélkül is egy abszolútt AAA-nak kinéző játékot rántottak ki az ingujjukból: Az átvezető animációk kitűnőek, dinamikus zene szerethető(Klepacki most túlteljesítette magát), grafika meglepően részletes, hangok rendben vannak, production quality ötös.

    Viszont a játékmenet valahol a megcélzott vásárlói réteg tervezésénél elkallódott, kicsit Starcraftos, kicsit C&C, de egyszerűcske. Pályák kicsik(max 2v2!), nyersanyag kezelés minimalizált, a WASD gyorsbillentyűs építési rendszer egész jó, de az építkezések babusgatásával valahogy mégis túl sok idő megy el, annak ellenére hogy viszonylag egyszerű az is, valahogy a Tiberian Sun/Dűne betonalap szüttyögése jutott eszembe a hub/conduit szömszöttől, pedig nyilván a Starcraft pylon/creep/buildingaddon terjeszkedés gátló megoldásai vannak lemásolva. A fene nagy központosításnak és épületek összetömörítésének egyébként az a vége, hogy ha bent van az ellenség a bázison, akkor szétkapja egyből, persze lehet ez a kis térképek hibája is, hisz ha bent van a bázison, akkor jó eséllyel minden egységeden is keresztülment már, nincs olyan hogy loholsz vissza a pálya másik végéből a felmentő sereggel. Egységből sincs túl sok, használatuk fapad, speciális képességek alig vannak, és nem igényelnek különösebb mikroszambázást. Egyjátékos hadjárat rövid(3x5 küldetés), sztori rendben van, de maguk a pályák erősen próba szerencse alapúak, ha nem tudod mit kell tenni meggyaknak, reload után viszont diadalmenet van.

    Említették, hogy ez a Starcraft és a C&C szerelemgyereke, de olyatán mód visszafogva, hogy igazi RTS-t még nem látott konzolos/DOTA szökevény közönség is szeresse. Szerintem azok már az építkezésnél agyfaszt kapnak :DDD , de tény, hogy valahogy hiányosnak érzem, valahogy nincs lelke az egésznek, olyan random scifi RTS-nek néz ki, mint amit a Red Alert és Starcraft után volt divat gyártani majd két évtizede.

    Metamacska score:

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák