-
GAMEPOD.hu
emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikaré
őstag
válasz 7Heads Drago #83 üzenetére
Nem tudtam beváltani, gondolom már valaki felhasználta, de azért köszi!!!
-
Nikaré
őstag
válasz Silentfrog #91 üzenetére
Most is készleten van?
Hirdetik?
Nagy az ár különbség? -
Nikaré
őstag
válasz Vikusz77 #289 üzenetére
Szia!
Jártam hasonlóan.
Két csomag két nap eltéréssel rendelés. Sorrend mindegy, hogy melyik érkezett előbb, de ugyan azon a számon volt, mert még az elsőt nem vettem át, de külön boxba volt téve, mint utólag kiderült. Idő probléma nem volt mert az első letelte előtt el tudtam hozni. -
Nikaré
őstag
Valami bűzlik Dániában!
Már az első írásodnál akartam kérdezni, hogy ez a telefon nem lett kicserélve "használtra"?
Nem látszik valami jele.???
Lehet kérdezni menüből vagy bármi azonosító alapján, hogy mikori gyártású, mikor lett először üzembe helyezve?
Gyanús ez az eset!
Szerintem vidd vissza mihamarabb.[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
Mi az új tapasztalat részetekről mostanában szállítás terén?
6 -án rendeltem valamit (direkt) eMAG forgalmazásút. Erre a kiszállitási időt 14 -re írja!
Ez az új szállítási limit?? -
Nikaré
őstag
válasz Beni2360 #433 üzenetére
Egyszer megtörtént ilyen eset velem is. Egyszer!
Velen!
A 3-4 napot elviseltem volna mert épp szükséges az ami! No, de több mindent rendeltem ezen kívül és simán jött némelyikről a "törölt" rendelés értesítés. Nem elárasztott termék volt!
Utóbbi időben kezd probléma lenni a kiszállításokkal, nem egy eset volt, hogy 5 nap után telefonozok, hogy semmi értesítő a rendelésekről.
"Valami miatt beragadt a rendelés, de mostmár jó lesz" választ kapom.
Nem tetszik ez így.[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
Srácok!
Garanciális ügyintézést lehet személyesen intézni és nem a visszaküldős módszerrel?
Egy Kingston NVMe M.2 250GB láthatatlanná vált -
Nikaré
őstag
válasz gorgocska #1227 üzenetére
Terméktől független, az utóbbi időben úgy tűnik rosszul szervezik a termék kínálat, készletezés, szállítás folyamatot.
Törölt rendelésem is elfordult és nem elárazott, akciós pakk
Aztán a nem törölt rendeléseim, ismételten az általuk "becsült" határidő után vagyunk, de küldik a tájékoztatást, hogy a szállító blabla, akár három munkanap is lehet a csúszás .
Nem kényelmes így! -
Nikaré
őstag
Hi!
Szerintetek írjak chaten az miatt, hogy tegnap éjfélig nem tudtam kettő terméket megvenni mert technikai hibára dobott a mobilos felület?
Van arra esély, hogy az egyik kedvezményes árú terméket megkapjam BF áron ez után?
(Délelőtt sikeresen rendeltem több "apróságot" azokkal nem volt gond) -
Nikaré
őstag
Hi!
Sameday üzenet: "Nem elérhető doboz a szekrényben"Ez azt jelenti, hogy nem volt szabad hely a "szekrényben"?
-
Nikaré
őstag
válasz lsebestyen #1925 üzenetére
Szerintem ott van a fő probléma, hogy az így és hasonlóan okozott károkat nem fizettetik meg velük.
Mert a "cuccos" eljut a vevőhöz, az meg bizonygassa, hogy nem ő törte össze! Aztán meg megy a visszaküldés, amivel tovább terhelik a raktározást, szállítást, papírmunka stb.[ Szerkesztve ]
-
Nikaré
őstag
A karácsony előtti kiszállítás egy lutri. Egyéb hétköznapi esetekben is. Ezért én nem is alapoztam a kiszállítás/határidő/ajándékozásra.
Évek óta ez van, szóval ezt lehet tudni, hogy mire számítsunk. Aki ezt nem veszi figyelembe az csalódhat! Nekem volt ami közel 3 hét múlva landolt.
Na bumm, ha azonnal kell, más módon fogom megoldani, vagy kompromisszum lesz.
Visszaküldés csak kettő alkalommal volt részemről (saccolok kb. 150 rendelesből) egy mérethiba a másik egy poverbank gyengesége miatt.
Igyekszem minimalizálni a magamnak okozott problémákat -
Nikaré
őstag
Hi!
Nálatok működik az applikáció?
Hibára fut indításkor. -
Nikaré
őstag
válasz Silentfrog #2368 üzenetére
Vagy pont ezért lesz még több panasz!