-
GAMEPOD.hu
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz nubreed #31052 üzenetére
Egyfelől ez egy nagy update volt olyan changeloggal, amit elolvasni is sok volt, nemhogy programozni. Másfelől én azt látom, hogy ahol nagy hiba volt, ott egy nap alatt megvolt a rollback, elég komoly és bonyolult bejelentéseket vizsgáltak ki nagyon részletesen a szerver oldalon (új mission rendszer hatásai pl.). Szerintem kár anélkül filozofálni azon, hogy mit és mennyi idő alatt javítanak, hogy érdemben belelátnánk abba, hogy mennyi munka is ez valójában. Ha dátumot adtak a patch-re, nyilván kikalkulálták az időigényét a javításoknak és a tesztnek is.
[ Szerkesztve ]
-
Pro Cambarus
csendes tag
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz grHawk #31469 üzenetére
Szerintem is hatalmas sztori. Salome azért nem az az ártatlan bárány karakter. Így nemcsak egy első világháborús csatamező bontakozott ki, ahol halomra mészárolják egymást az ellenfelek. A bizalmatlanság, az önfeláldozás, az összecsapások, a menekülés, a nyitott vég és a végső árulás, ezzel együtt a három átjutó miatt a továbbra is nyitott befejezés jellemzik. Minden, ami egy bestsellerhez kell, talán csak a szerelmi szál hiányzik, de azt majd a Children of Raxxla fanatikusai szállítják, gondolom.
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz summers #32731 üzenetére
A kiindulási ponttól mért távolság alapján nem lehet a rendszerek végigjárásának legrövidebb útját kikalkulálni. Ennek geometriai okai vannak. (Két a kezdőponttól azonos távolságra lévő rendszer lehet egymástól ~0 távolságra, vagy a kezdőponttól mért távolság kétszeresére, vagy bárhol a kettő között). Egy ilyen utat az összes köztes rendszer koordinátáinak ismeretében pl. a Dijkstra algoritmus kibővítésével lehetne kiszámolni, de a nagy számú rendszer + opció (ugrástávolság maximum és a fogyasztás/ugrótáv optimalizálás) miatt nem tudok róla, hogy létezne ilyen szoftver.
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz haxiboy #32860 üzenetére
Az, hogy a játék mennyi idő alatt válik monotonná, alapvetően a játékstílusodtól és az elvárásaidtól függ. Valószínűleg napok alatt unalomba lehet grindelni magad, ha ezt választod, de ha a birodalomépítésre, háttérszimulációra koncentrálsz, akkor vég nélkül jönnek a kihívások. (Az E-ben ez nem csak végjátékként lehetséges. Bár a játékot célszerű megtanulni hozzá, szerény felszereltséggel is hozzá lehet járulni.)
A játék sok szervert használ sok funkcióra. Bár a "személyes találkozás" nem lehetséges egyelőre platformok között, egy, egységes világot alakít és használ az összes platform és játékos, ami egy klaszeren fut.
A joystick szerintem óriási előny, mivel egyszerre hat fokozatmentes (helytelenül analóg) tengelyt használ a szimuláció (pitch, yaw, roll, tolóerő, függőleges- és oldalhajtóművek). Egérrel ebből max 2 irányítható egyszerre. Egyéb kontrollerekkel nincs tapasztalatom. 3 tengellyel is repülhető a játék, de akkor nem lehet minden lehetőséget kihasználni. Ettől függetlenül vannak, akik egér-billentyűvel játszanak, a sokféle játékstílus lehetőséget kínál erre is (kereskedő, felfedező, stb).
Az accountokra vonatkoz kérdésre nem tudom a választ. Az biztos, hogy PC-re sok olyan szoftver érhető el, ami segíti a boldogulást a játékban. (Korábban a Frontier készített olyan iPhone companion-t, ami a Frontier accounton keresztül szintén elérhetővé tett néhány szolgáltatást vélhetőleg a konzolosok számára is. Ezt később én is szeretném jobban tanulmányozni, hátha javítható lesz az átjárás a platformok között.)
-
Pro Cambarus
csendes tag
válasz Pro Cambarus #32863 üzenetére
Ilyen az, amikor hárman válaszolnak egy kérdésre.
-
Pro Cambarus
csendes tag
Az influence a háttérszimuláció legfontosabb változója. Minden frakciónak minden jelenléti rendszerében van influence értéke, mely független a többi rendszerben mérhető influence értékeitől de együtt változik az azonos rendszerben található frakciók influence értékeivel.Minden influence érték naponta, az ED szerverein futó scripttel változik (tick).
Az influence értékekre szinte minden tevékenység a rendszerben befolyással van. Az, hogy egy tevékenység közvetlenül hat-e a frakcióra, a frakció state-jétől is függ.
A három state alaptípus közül (konfliktus, mozgás, gazdasági) a két magasabb rendűt (konfliktus: háború, polgárháború, választások és mozgás: terjeszkedés, visszavonulás és beruházás) közvetlenül az influence indíthatja el. Az ebből a szempontból releváns influence tartományok:
<2,5 visszavonulás,
<7-5 konfliktus alsó influ határ,
-két frakció influence kiegyenlítődésekor (ha azok áthaladnak egymás szintjén, nem kell, hogy pont ugyanannyira jöjjön ki az influ adott tickben) és ha a két frakció egyike sincs visszaszámláló, aktív vagy lecsengő konfliktusban máshol: konfliktus.Ha a két frakció államformáinak gyűjtőkategórája megegyezik, akkor a konfliktus típusa választás. Egyebekben ha mindkét frakció a honos rendszerében harcol, akkor polgárháború, minden más esetben háború.
>60 coup d'etat, hatalomátvétel konfliktus indul, ha nem a kontroller frakció éri el ezt az influence szintet, és az érintett frakciók nincsenek a fentiekben leírtak szerint konfliktusban máshol.
>75 terjeszkedés indul a rendszerből, ha nincs a frakciónak más rendszerben bármilyen fázisú konfliktus vagy mozgási state-je.Ezek persze csak nagyon az alapok a témában.
[ Szerkesztve ]
-
Pro Cambarus
csendes tag
SSL Interstellar PLC: A magyar közösség frakciója
(L:/dl/upc/2018-07/20/586514_rldu36vcepzsneom_sslbubble1000.png)(/L)
Mindig is érdekelt, hogy mit csinál az SSL? Külföldi ismerőseid kérdezik, hogy milyen a magyar közösség frakciója, de nem tudnak eligazodni a magyar nyelvű anyagokon? Itt a lehetőség, hogy úrrá légy ezeken a kihívásokon!Az SSL Interstellar PLC, a Nagy Galaktikus Népszámlálás házigazdája és a népszámlálás 6+1 kategóriájából négyben a legnagyobb frakció az Elite Dangerous univerzumának 1330 játékos frakciója közül most egy helyen tette elérhetővé azon eredményeit, melyek a galaxis művészeti, tudományos, felfedezői vívmányaihoz, politikai életéhez járulnak hozzá. Megismerhetővé vált a frakció élete, a parancsnokok munkája, előmeneteli rendszere, informatikai háttere és a közösség a frakció mögött. Bár mindez egy összefoglaló és a nemzetközi közösségnek (is) szól (mivel a Galaktikus Népszámlálás "Frakciók a Fókuszban" társeseményére készült) mégis talán az eddigi legátfogóbb áttekintés a Sons os Seven Lords Interstellar PLC-ről napjainkig.
http://galacticcensus.com/factions/sslDetails.html
További források:
Nagy Galaktikus Népszámlálás: http://galacticcensus.com
Hivatalos végeredmény (résztvevő frakciók): http://results.galacticcensus.com/official/
Nemhivatalos végeredmény (összes játékos frakció):http://results.galacticcensus.com/unofficial/
Frakciók a Fókuszban (folyamatban):http://galacticcensus.com/factions/[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Politika
- Formula-1 humoros
- Trollok komolyan
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen