- Path of Exile (ARPG)
- Brawl Stars
- Battlefield 3
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- EA Sports WRC '23
- Jövő hónapban érkezik Apple eszközökre az Assassin's Creed: Mirage
- War Thunder - MMO Combat Game
- Alkoholista nevelde
-
GAMEPOD.hu
🔦Üdvözöllek!🔦
A topik elsősorban az elemlámpákról, fejlámpákról, akkukról és a velük kapcsolatos technikai és tapasztalati beszélgetésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kugyu21
senior tag
válasz WestBam #51500 üzenetére
Azzal én is tisztában voltam, hogy a hidegben az akkumulátorok veszítenek a teljesítményükből, ezt már tapasztaltam a NiMh, NiCd, sőt az ólomakkumulátorok esetében is. De csak a fórumhoz csatlakozásom óta vannak nagyobb számban litiumos akkumulátoraim, ezért tapasztalatom nem sok volt vele, és azt hittem, hogy újabb technológia gyanánt, ezek minden szempontból jobbak a régebbieknél. A teljesítményvesztés ilyetén mértéke nagyon megdöbbentett. Köszi a tesztet.
-
nagyúr
válasz Charlie_26 #51502 üzenetére
Köszönöm, illetve már kaptam priviben is segítséget!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gargouille
őstag
válasz FBLLMAG #51504 üzenetére
Lehet, hogy én vagyok túl paranoid, de én semmilyen akkus vagy akár elemes lámpát nem mernék kocsiban tartani, mert nyáron napon állva extrém meleg tud bent lenni, én félnék, hogy felrobban, felpuffad benne az akku.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
#07813632
törölt tag
válasz Gargouille #51505 üzenetére
Nyári napsütésnél akár 80 fok fölé is mehet a zárt utastér hőmérséklete. De pl. ha külső hőmérséklet csak 20 fok körül van és süt a nap ezerrel, akkor egy óra mulva akár 60 fok is lehet a kocsiban.
-
FBLLMAG
senior tag
válasz Gargouille #51505 üzenetére
Pont ezért írtam.
A forróvizes tesztekben, a víz MAX 100 °C lehet. A víz a többlethőt gyorsabban vezeti el mint a levegő. Ráadásul, ha melegítem a vizet, áramlatok is keletkeznek, mintha ventilátor lenne a lámpára irányítva, 100 °C -os levegővel. Csak a víz gyorsabban vonja el a hőt. Az elektronika, led meg, ugye, 150 °C -ig bírja.
Látványosak a forróvizes tesztek, de megnézném száraz, forró körülmények között is.
-
FBLLMAG
senior tag
válasz WestBam #51500 üzenetére
Azért az érem másik oldalát is érdemes megemlíteni.
Ez volt a délelőtti teszt, -2, -3 °C -ban a balkonon. Ez inkább segítette a lámpákat (elektromos kapcsoló, állandó fogyasztás). A lámpák még 3 óra alatt sem hűltek fagypont alá a -3 °C -os csempén, levegőn, árnyékban, enyhe szellőben. Sőt, pár °C -ot mértem rajtuk, ami alá nem akartak hűlni. Az Acebeam L16 110000 cd -át teljesített a hűtés után, míg előtte, 20 °C -on, csak 85000 cd -át. De ugyanígy viselkedett a többi lámpám is.
Kicsit hideg > O.K.
Nagyobb fagy > ODAFIGYELNI !!![ Szerkesztve ]
-
-
FBLLMAG
senior tag
válasz Gargouille #51509 üzenetére
Az Acebeam L16, Armytek Predator PRO, Nitecore EA42 lámpáim teljesítettek jobban, de nem egyformán jobban. Az Acebeam L16 +30 % -kal lett jobb, erősebb, a többi kb 10 % -kal lett erősebb, a mérések alapján.
De a nagy fagyban, pont az Acebeam L16 "fagyott le".
-
TeeJay
félisten
válasz Charlie_26 #51481 üzenetére
olcsóbban ott van Aliexpress-ről NCR18650B akku 22,xx dollárt 10darab szóval kb. 600 forint egy darab 2,5hét alatt és vadiújak
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
ace22
tag
válasz TeeJay #51511 üzenetére
Nagyon örülünk, hogy az Aliexpress-ről az NCR18650B akkuk megjöttek neked, de vagyunk itt néhányan, akiknek nem.
Nekem ötödik hete jön, harmadik hete a holland posta nem követi, azzal,hogy már biztosan megérkezett. :-(
Ha megjönnek (meg a Lii-500 töltő), akkor teszt után én is ajánlani fogom a helyet és a terméket.
-
Lacerta
aktív tag
válasz Gargouille #51496 üzenetére
Én úgy 30 éve elég komolyan akkuzok, hidd el, volt forradalom.
Pl. rendelhetsz magadnak a netről Li-ion akkukat, mert a) nem hajtanak el azzal, hogy consumer felhasználásra nincs kiszolgálás b) léteznek Li-ion akksik.A hideg lassítja az elektrokémiai reakciókat, a hidegüzem során fellépő teljesítmény romlás sokkal inkább tulajdonság, mint hiba.
A hideget a NiCd akkuk bírták ( bírják ) a legjobban, azok kb. -70 fokig használhatóak. A többi elektrokémiai rendszer jellemzően valahol a 0..-20 fokos tartományban feladja.Ha lesz is forradalmi újdonság ( mint pl. a fluoridos akku ), az egyrészt 10-15 év, míg elterjed, illetve ugyanúgy sz*rabb lesz a hidegüzeme, csak lesz mondjuk egy 10x-es szorzó a kapacitásban úgy, mint a Li-ionnak egy 3x-os a NiMH-hez képest. Viszont 10x akkora terheléseket fognak rárakni a népek, és ugyanúgy rinyálás lesz, hogy hidegben milyen sz*r má'.
-
veterán
-
WestBam
Topikgazda
válasz Donki Hóte #51516 üzenetére
Ahogy az elektromos autókban az akkukat hűtik, az űrben ugyanezt napelemekkel meg lehet fordítani és fűteni őket. Például.
⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
Lacerta
aktív tag
válasz Donki Hóte #51516 üzenetére
Speciálisakat.
Ilyen esetekben a pénz ugye nem annyira számít, az élettartam, és a terhelés viszont nagyon precízen tervezhető.
Űrállomáson nem nagyon van -200 fok, akkor sem, ha nincsenek rajta emberek. Tudniillik félvezető alapú elektronikákat használunk, az olyankor nem működik. Meg +150 fok felett se igazán.Ezen felül, pl. nem használnak akkut, vagy csak kiegészítő tárolásra.
Vagy olyan akkut használnak, ami az adott hőmérsékleten üzemel jól ( de szobahőmérsékleten működésképtelen ). Hűtik / fűtik.
Olyan elvetemült rendszereket használnak, mint a nikkel-hidrogén cella ( a NiMH tesója, csak nincs elekródon megkötve a hidrogén ), aminek napi több 10% az önkisülése, ellenben majdnem örök az élettartama ( műholdaknál, ahol naponta többször van napelemről töltés, teljesen jól működik ).A SAFT-nak vannak pl. baromi jó sorozatban gyártott lítiumos akkui űrkutatási célra, a nyálad csorgatod ha megnézed. De nem adnak el magánszemélynek, én próbálkoztam náluk.
-
Ciccuka
veterán
zanflare F1 USB
Kupon: SDDeal35Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Gargouille
őstag
válasz Lacerta #51513 üzenetére
Forradalomnak tuti nem nevezném azt az araszolást ami folyik. Ha csak a kapacitást nézem, 18 évvel ezelőtt AA méretben voltak 1200mAh-s akkujaim. Ha jól látom most ugyanebben a méretben kb valahol 2500 körül van a plafon. Közben eltelt közel húsz év. Az igények meg sokkal nagyobbat nőttek, mint amit az akku technológia képes kiszolgálni.
A Lion is előrelépés valamelyest, igen. De nem nagyságrendi, nem hozott korszakváltást.
A helyzet az, hogy a jelenlegi akku technológia nem képes elfogadható szinten kiszolgálni az igényeket, szerintem, és azt gondolom, hogy ez a legfőbb akadálya az elektromos közlekedési eszközök robbanásszerű elterjedésének is. Igen, vannak már elektromos autók, de csak erős korlátokkal. Repülésben még semmi nincs (mármint a polgári vagy katonai repülésre gondolok, nem a drónjátékokra amikkel 15-20 percet játszhatunk.)
Azt gondolom, hogy a jelenlegi kapacitás legalább 10-szeresét kellene tudni adott térfogat és súly mellett tárolni.
Ez persze a totál szubjektív véleményem, de teljesen elfogadom ha te másként látod.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
Gargouille
őstag
válasz Donki Hóte #51516 üzenetére
Ha jól tudom "radioaktív elemeket" is használnak:
https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Radioizotópos_termoelektromos_generátor
[ Szerkesztve ]
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
ZozzV6
senior tag
válasz WestBam #51517 üzenetére
Villanyautókban hűtik és fűtik is az akkukat mert se a hideg se a meleg nem jó nekik. Próbálják optimális hőfokon tartani őket.
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCfavqV2ROUElkYNDp70EoQA Insta: zozzv6 (lampamod.blog.hu) Lámpamérő táblázat: http://tinyurl.hu/qS39s/
-
vince
őstag
-
Lacerta
aktív tag
válasz Gargouille #51520 üzenetére
Amikor én kissrác voltam, és rákattantam az akkukra, akkor végigolvastam az akkor elérhető szakirodalmat, ami ugye 10-20 évvel korábbi állapotokat is tükrözött.
Nem meglepő módon már akkor is azon jajveszékelt mindenki, hogy hej, milyen nagy kár, hogy ilyen alacsony a kémiai villamos tárolók energiasűrűsége. Bezzeg, ha 2x, 3x, 10x akkora lenne, milyen királyság volna. Mer' akkor lenne villanyautó. Is. Mondjuk akkor 50 kW az autónak számított, és nem volt csak az elektromos fogyasztás kW nagyságrendű.Te itt csak a kapacitást nézed, de amikor az első NiMH akkukat piacra dobták, AA méret fölött nem lehetett gyártani, mert robbanásveszélyes volt.
Amikor az első Li-Ionokat piacra dobták, akkor mindjárt visszahívás volt a vége, mert annyira tűzveszélyesek voltak. És aztán vagy 15 évig nem is adtak el magánszemélynek egyáltalán, cégnek meg védőáramkör nélkül.
És akkor ne hagyjuk ki azt sem, hogy az első piacra dobott Li-ion akku előtt úgy 30 évvel már komolyan foglalkoztak a fejlesztéssel. Amit te a li-ionból látsz, az nem a fejlesztés, hanem már csak a legvége, amikor reszelgetik, finomítják. Ebben a technológiában ennyi volt, lehet még 10-20%-okat javítani, de a nagyságrendi növeléshez valami teljesen újat kell kitalálni. Pl. a fluoridos akkut. Amit amúgy már a '70-es években emlegettek. És onnan tényleg nincs tovább, a lítium-fluor elektrokémiai rendszernél nem létezik még elviekben sem nagyobb tárolóképességű. Onnantól magát a kémiai tárolást kell lecserélni valami jobbra.Ha a jelenlegihez képest 10x-es energiasűrűséget akarsz akkumulátorból, az kb. ott van, mint a benzin meg a gázolaj, amit tankolsz. Ha meglesz ( előbb-utóbb biztosan ), akkor majd jön az, hogy jaj, nem lehet elég gyorsan tölteni, jaj, ha gyorsan töltöm, akkor targoncával kell pakolni a töltőkábelt, mert olyan nehéz, meg jaj, az erőművek körül éjjel világítanak a transzformátorállomások és a távvezetékek, mert amikor megcsinálták, még nem volt teleszórva a város sokszáz kW-os töltőállomásokkal.
Arról nem is beszélve, hogy mennyire vidám dolog egy benzintartálynyi energiát tároló akkupakkon furikázni, ami részben lítium, részben pedig fluor.
És még olcsó sem lesz, mert egyik állam sem fogja feladni az üzemanyagból származó adókat holmi környezetvédelmi ürüggyel. Ha már sokan tankolnak villanyt, akkor az annyiba fog kerülni, mint a benzin meg a gázolaj.Lámpás oldalról, már most is legalább annyira szűk keresztmetszet a hűtés. Hiába lesz nagyobb akkud, több fényed nem lesz, csak hosszabb üzemidőd, alacsony fokozaton, ahol meg amúgy is elegendő.
Az igények mindig addig nőnek, amíg valami szűk keresztmetszet nem lesz. Most az akku az, bár szerintem egálban van a hőtermeléssel.
[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
Szerintetek ennyit megér?
4500-5000K Led
XLamp XP-L
1240-ből (ami 1150 a Led leírása szerint) a 800Lumen gondolom legalább megvanReview
High módban itt 590 Lument írnak
1240 Lument 30 másodpercig tudja csak[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
tttttt2
csendes tag
And Now for Something Completely Different
5W, 1.4A 808nm-es infra LED noname kínai zseblámpába illesztve.
(A későbbiekben alkalmasan választott Convoy zseblámpák kerülnek majd előtérbe.)
A csúcskisugárzás a nem láthatő infrahullámhosszban van,
de a nagyságrendileg kisebb értékű kibocsátás a látható piros tartományban is szépen látható. -
Ciccuka
veterán
válasz jmuranyi #51527 üzenetére
Nekem már van ennél jobb.
Rendelés után észrevettem, hogy a kuponos ára már lassan 2 éve ennyi.
NCR18650B akku megy majd beleZanflare F1 teszt olvasása után lehet nem is volt olyan jó vétel.
Üvegtörő tüskét először Led-nek néztem. Elég furán oldották meg a MicroUSB aljzat hozzáférhetőségét, nem értem, hogy a Led miért ide került és miért csak a töltésről ad információt. Nem értem, hogy miért került hátra a bekapcsológomb, mikor a fejen is van egy gomb amivel meg lehetett volna oldani a bekapcsolást. Miért zörög benne a belseje az se hangzik túl jól.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
jmuranyi
tag
válasz Ciccuka #51529 üzenetére
F1: az enyém nem zörög
Viszont nem tetszik, hogy még mindig kicsi a zipzár a hozzá adott szütyőn.
Illetve a klipszet is meg lehetett volna oldani szerencsésebben.Van előnye is ennek a fajta gombelhelyezésnek.
A végén lévő gomb nehezebben nyomódik be véletlenül, pl táskában.
Valamint módváltásnál nem fog tévedésből kikapcsolódni a lámpa,
ez mondjuk kerékpározás közben azért jóJó pofa az is, ami a BG-n van, bár más stílus.
Én az F1-et olyan valakinek ajánlanám, aki meg akarja próbálni
egy kicsit ezt a fajta lámpázást, viszonylag olcsón, és nem akar külön töltőt venni.
Aztán ha megtetszik neki, úgyis vesz még néhányat -
Gargouille
őstag
válasz Lacerta #51524 üzenetére
Végfelhasználói oldalról megközelítve a dolgot, engem csak a végeredmény érdekel. Egy percig sem vitatom, hogy mekkora mérnöki teljesítmény amíg eljutottak idáig. Tényleg elhiszem, csak őszintén szólva nem érdekel. Én - hangsúlyozom mint végfelhasználó - csak azt látom, hogy még mindig nincs olyan általános használatra alkalmas elektromos autó ami képes lenne akkora hatótávra mint egy hagyományos belső égésű motorral hajtott (teljesítménytől függetlenül), de még csak a közelében sincs. Azt látom, hogy egy telefon ha kibír 2 napot egy töltéssel akkor már szinte csoda számba megy... és így tovább. Igen, tudom, hogy idő közben mennyit nőttek az igények, mennyivel összetettebb, nagyobb teljesítményű készülékeket kell kiszolgálnia az akkuknak. Ezért mondtam azt, hogy az elektronika (és ezáltal az igények) sokkal nagyobb léptekkel fejlődött mint az akku technológia. Nem akarok bántani ezzel senkit, csak megállapítottam ezt a tényt és mondtam, hogy ez a szubjektív véleményem. Egyébként hasonló a helyzet a hardverek és szoftverek viszonylatában is, de ez már messzire vezetne.
A lámpákkal kapcsolatban pedig egyáltalán nem gondolom, hogy a jelenlegieknél lényegesen nagyobb fényerejű - és ezáltal hőtermelésű - lámpákra lenne szükség, viszont az üzemidő növelés egy fontos dolog lenne, vagy megfordítva a tized ekkora méretű aksikkal sokkal kisebb lámpákat lehetne készíteni. Például egy Tip méretű kislámpa, vagy egy apró fejlámpa is hosszú órákat kibírna, elfogadható fényerővel. A napi használatú lámpáimmal én általában bőségesen elvagyok 3-400lm -el, egyszerűen nem kell több. Viszont annak örülnék ha ezt mondjuk egy S2+ méretű lámpa bírná akár 1 napot is.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
Gargouille
őstag
válasz Ciccuka #51529 üzenetére
Az üvegtörő tüske valóban a bohózat kategória, viszont én nagyon jónak tartom ezt a két gombos elrendezést, jól kezelhető. Ráadásul a csak oldalkapcsolós megoldások hátránya, hogy könnyebben bekapcsolhat véletlenül mondjuk a táskában, zsebben.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
-
Ciccuka
veterán
válasz ZozzV6 #51535 üzenetére
Eléggé régóta használom már, ezt a lámpát: Powerbank funkció, töltöttségi szint kijelzés, hatalmas hűtőborda, nagy optika (foncsor), max fényerőn (ami 1000+ Lumen) nem fél percig hanem legalább 1 óráig legalább üzemel, a tetején lévő bekapcsológombbal kényelmesen lehet kapcsolni egy kézzel. Véletlenül még soha nem kapcsoltam be. Masszív, stabil szerkezet, nem zörög benne semmi.
XLamp XM-L2 ilyen Led lehet benne. Semleges fényű.
Igaz ennek is vannak hátrányai: nehéz, mérete nagy, nem színes a Led, nincs zoom, hosszan nyomva tartva lehet kikapcsolni, nem járt hozzá tok, az USB vízvédő zárókupakja könnyen lejön
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
ZozzV6
senior tag
válasz Ciccuka #51539 üzenetére
Én csak azt látom hogy neve az nincs. Valószínű nem cree led van benne hanem hamisított lattice bright és ha tényleg 1000 lumen felett van akkor 1 óra alatt forrónak kellene lennie és egy 3000-es akksit ki kell koppra ürítenie.
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCfavqV2ROUElkYNDp70EoQA Insta: zozzv6 (lampamod.blog.hu) Lámpamérő táblázat: http://tinyurl.hu/qS39s/
-
HardSanyeee
őstag
válasz Ciccuka #51539 üzenetére
Ne haragudj, de ez a BG-s lámpa a tudását és az árát figyelembe véve túl szép, hogy igaz legyen.
Eleve az gyanús, hogy a lámpa pontosan annyi lument ígér, mint amit a LED gyártója megadott 3 amperes terhelés esetén (bár nem értem, hogy a Cree oldalán a bevezetőben miért 1198, a leírásban pedig 1052 lumen van feltüntetve ugyanakkora(?) áram esetén, részletkérdés). Tegyük fel, hogy ez igaz és tényleg 3 A-val hajtja a lámpa a LED-et, ekkor viszont egy 3500 mAh-s akksit használva (ami a legnagyobb elérhető) elvben kb 1 óra 10 percet fog menni a lámpa, a gyakorlatban ez persze máshogy fog alakulni az áramfelvétel csökkenés miatt, de most ezt hagyjuk figyelmen kívül. Ez az adat viszont ütközik a leírásban megadott 3 órás üzemidővel.
Szóval két eset lehetséges: 1) Vagy a gyártó által megadott fényerő stimmel és az üzemidő nem 2) Vagy az üzemidő stimmel és a lumen nem.
A korábbi tapasztalatok alapján inkább az utóbbi esélyes, szóval ne lepődj meg ha az F1 fényesebb lesz max módban.Vagy az a helyzet, amit ZozzV6 is mond, hogy nem Cree LED van benne, de a lényegen nem változtat.
-
vince
őstag
válasz Ciccuka #51539 üzenetére
Küldd el Zozznak, leméri, teszteli, fotózza a fényét és akkor mindannyian tisztán fogunk látni a lámpát illetően. Lehet akár jó is, de az is lehet, hogy egy a tizenkettő-egy-tucat típusú noname lámpákból, nem tudjuk.
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Ciccuka
veterán
válasz HardSanyeee #51541 üzenetére
Persze, hogy fényesebb lesz Max (ami Flare-ként van megnevezve) módban, (ez teljesen világos is és írtam is) de csak pár másodpercig azt tegyük hozzá! Ezt a lámpát én általában 5-10 percig szoktam használni max fényerőn, elég sokáig bírja töltés nélkül (NCR18650B 3400MAh) azt vettem észre. A fényerejét én elég jónak találom, ebben az árkategória nem láttam még hasonlót se.
Az F1 gyártó szerint High módban "csak" 590 Lumen-t tud.
BG-n 3550-ig lepontozható egyébként, korábban ennél is olcsóbb volt úgy és a GB-n is láttam ilyet.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
válasz tigipuf #51544 üzenetére
Nem mértem le soha ezt az 1 órát, csak szemléltetésképp írtam (körülbelülire). Néhány percet szoktam használni egyszerre és elég ritkán kell tölteni, mint már írtam. A közepes fényereje is bőven elég átlagos használatra és nem is melegszik túlzottan.
Itt is vannak ilyen lámpák.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
ZozzV6
senior tag
válasz Ciccuka #51543 üzenetére
Pont azért csak pár másodpercig mert az valóban tud 1200 lument és melegszik. Csodát a noname gyártó sem tud tenni. ha egy órát megy maxon és nem melegszik akkor annak sem tud 5-600 lumennél többet a maximuma. Csak a Zanflare esetében 40 másodpercig ott van egy kis extra boost amit a noname nem tud egyáltalán. Az hogy a lehetőség adott az mindig jobb mintha nem is lenne.
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCfavqV2ROUElkYNDp70EoQA Insta: zozzv6 (lampamod.blog.hu) Lámpamérő táblázat: http://tinyurl.hu/qS39s/
-
Ciccuka
veterán
válasz ZozzV6 #51547 üzenetére
Tartósan használom és tudom mit tud ez a lámpa. Én elégedett vagyok vele és megérte az árát. Láthatatlanul szerintem semmiképp se szabadna lenézni. Ez a lámpa az említett akkuval 234g. A foncsor külső átmérője 32mm.
Persze lehet benne klón Led is, de attól még jó. Több olcsó XM-L T6 lámpát próbáltam már, de azok nem voltak ilyen jók. Persze jó lenne letesztelni, hogy mit tud valójában és számokban kifejezni. Én sajnos csak szubjektíven tudok róla nyilatkozni.
A T1-nél sincs meg mind az 590 Lumen High módban.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
vince
őstag
válasz Ciccuka #51548 üzenetére
Ismétlem, küldd el Zozznak, pikk-pakk meglesz, hogy mi mennyi. Ha valóban olyan jó, akár még topiktagsági lámpa is lehet belőle
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetni (keresem típusú is) és reflinket beilleszteni az ÁSZF III/10/16-17 pontja alapján tilos, az ilyen tartalmú hozzászólások moderálásra kerülnek!
- Bemutató Convoy M1 és M2 elemlámpa bemutató
- Bemutató Convoy L2 2016 elemlámpa
- Bemutató Convoy C8 bemutató - Előre mutat
- Bemutató Convoy L2 - már majdnem prémium
- Bemutató Convoy S2+ bemutató - A szükséges plussz
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- LEGO klub
- Sweet.tv - internetes TV
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- SkyShowtime
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest