Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ck.

    addikt

    válasz axioma #706 üzenetére

    1 évben egyszer belefér egy ilyen túra, legalább át lett kicsit mozgatva az akksi. Azért a villámtöltés sem az ördögtől való, főleg a hőmérséklet monitorozása mellett és odafigyelve az ideális töltési szintre. Sokkal nagyobb gyilkos a lemerítés és az állandó 100 %-ra töltés és kábel bedugva hagyása. Természetesen az állandó villámtöltés sem egészséges és hosszútávon egész biztosan egy 8-10 amperes otthoni konnektoros töltés egészségesebb, de tudatosan töltve és odafigyelve a villámtöltés sem ellenség.
    Előbb-utóbb afelé haladnak az akku méretek, hogy az otthoni kiépített 3 fázisú töltés is karcsú lesz, marad a végén a villámtöltés, mint egyedüli élhető alternatíva.

    Ez egy már előre lefoglalt nyaralás volt egyébként, amit a Mercivel akartunk volna kivitelezni, de az akksija az utolsó pillanatban végleg megadta magát, mármint a kis 12 voltos és senki, sehol nem vállalja a cseréjét, mert olyan helyen van: [link]
    A Mecedesnél pedig csak 2-3 hetes előjegyzés van, ezért mentünk a kis Leaffel. A visszaúton szereztünk már RFID kártyát, így azok a töltőpontok is elérhetővé váltak, ahol bankkártyával nem lehet fizetni (nem is értem ezt a fajta kib*szást a halandó autóssal), így végül már nem volt vészes a dolog, de azért igényel alapos előre tervezést és B, illetve C opciót egy ekkora túra (az ország másik felébe mentünk). A sárga angyal itt szerencsésebb, mert helyben feltöltik az autót egy minimális szintre a legközelebbi töltőhöz, vagy pedig a hajtott tengelyt vagy az egész autót megemelve vontatják el a kicsit. De szerencsére egyikre sem került sor.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák