Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz opr #1646 üzenetére

    A kovetkezoket tudni kell kezelni barmikor, vakon, fizikai kapcsoloval. Erinto nem jatszik

    Az idő nem neked dolgozik. :) Megszoksz, vagy megszöksz. Fél év Teslás múlttal hányingerrel nézek a gombokra a másik autómban, annyival kényelmesebb az érintő.

    Például mennyivel jobb, és észszerűbb megoldás az ablaktörlőre az, hogy automata (kijelzőn állítható, ha valamiért nagyon muszáj), de gombnyomásra töröl egyet, és nem megy ki automata állásból. Szemben az évtizedes marhasággal, hogy csak úgy tudsz törölni egyet, ha kiszeded automatából, majd visszafelé keresgélheted, hogy újra megtaláld az automata állást. Ha forgalomban elvéted, és offon marad, nézel bambán, hogy "most már megint miért nem töröl".

    A fényszóró menüből kijelzőn állítható ugyan, de minek, inkább csak szerviz funkció. Teljesen automata a 100%-ban használt állás. Fél év használat alatt egyszer sem nyúltam hozzá, mindig jól működik.

    A keringtetés állítása szintén automata, nem is emlékszem mikor kapcsoltam utoljára kézzel. Mindig eltalálja. Ebben a hónapban még tuti nem nyúltam hozzá. A gomberdős autómon állandóan nyomkodni kell, mert vagy büdös van, vagy párás. De a nyomkodás egy oltári szívás az automatáshoz képest, mert mindig csak akkor jut eszembe kapcsolni, amikor már érzem, hogy késő volt.

    Klíma hőmérséklet egy ugyanolyan érintés a kijelzőn, mintha egy gombot nyomnál. Mi a különbség a kijelző egy területe, és a középkonzol gomberdejének egy területe között? Meg kell nyomni, és kész. A kijelző annyiból jobb, hogy sokkal jobban elérhető, közelebb van, sokkal rövidebb, kényelmesebb mozdulat, mint gombokat matatni.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

  • biker

    nagyúr

    válasz opr #1646 üzenetére

    Az írásod inkább önigazolás keresése: milyen indokokat találok, ami miatt nem kell vennem elektromos autót.
    Nem fogok pontonként írni, mert kb 10-ből 9-et legalább 6-8 autó tudja ma a piacon, csak annyit kellene tenned, a 10-ből az 1-1 amit valamelyik nem tudja, melyik a legfontosabb ezek közül?
    Pl milyen sűrűn mész 300km-t pályán amikor kell a 10p töltés? nem mindegy, heti 3x vagy évente 3x, és ha valóban VENNI AKARNÁL akkor ennyi minimális kompromisszumot kellene kötni (pl a zongoralakk nem az elektromos autó sajátja, hanem mindegyiké. Jó tippem hogy nem nagyon találsz belsőégésűt sem nélküle, nem sok értelme volt ezt felvetni.

    Egyébként meg BMW i4 M50 kell neked, jönnek a tesztek, nézd meg, mindent tud amit leírtál. ja hogy 30misi... ez van.

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

  • Vasy09

    őstag

    válasz opr #1646 üzenetére

    Jó írás, és gratula, hogy kitartasz az elveid mellett! :R
    Nagyon sok mindenben egyet kell értenem veled, viszont én nem akartam még várni 5 évet, így úgy gondoltam, hogy addig is ismerkedeünk, tesztelünk egy 40-es leafet! :D
    Aztán majd 5 év múlva (már csak 4) meglátjuk! :K

    Gamertag: Vasy09

Új hozzászólás Aktív témák