Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Shadowbull

    addikt

    válasz tuzpenge #1617 üzenetére

    "A tesla az elektromos autózásban és a hozzá tartozó szoftverben úttörő. Ez tény, ezen kár is vitatkozni. "

    Hat, ezen is lehet vitatkozni, bar ez tenyleg messzire vezet.

    "nem is szabad egy audihoz, mercihez, VW-hez hasonlítani, de még egy hyundai-hoz sem"

    Mar miert ne lenne szabad? Nemhogy szabad, de egyenesen kotelezo. Nekem mint fogyasztonak alapveto erdekem megnezni hogy mit kapok a (nem keves) penzemert.

    " Az autopilot meg egy játék "

    Nem kellene keverni az FSD-vel. A Tesla Autopilotnak hivja a sima savtarto automatikajat, en arra gondoltam.

    Pazarol a világ, én meg segítek neki.

  • WiZARD

    addikt

    válasz tuzpenge #1617 üzenetére

    Ioniq5-ön néha elgondolkodtam. Utoljára ma, a mostani helyzet miatt. Ifka támogatásom megvan, még át tudnám másik kereskedőhöz/autóra cserélni. De nincs mire.

    Ami Ioniq5-öt kapnék azonos áron (M3 SR+) az nekem kevés.
    -akku kb ugyanakkora, fogyasztása viszont jóval nagyobb
    -teljesítményben fele annyi
    -vezetéstámogató rendszerekben elmarad (és nem lehet pluszban megvenni mint Teslánál), nem hogy FSD, egy holttér figyelő sincs a fapadosban.
    -nincs üvegtető, első parkoló radar, bőrkárpit, elektromos ülésállítás, vezetéknélküli telefontöltő, hőszivattyú, akku fűtés, elektromos csomagtér ajtó, ülés fűtés, kormány fűtés
    -nincs SUC hálózat
    -gyengébb fedélzeti software

    Persze ezekből nem mind létkérdés és van amit el lehet engedni, de "annyi pénzért"...

    Felextrázva meg annyiba kerül mint M3 LR, ahol az így megint előnybe kerül.

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák