Új hozzászólás Aktív témák

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz schawo #8283 üzenetére

    Nem igaz. Ez esetben nem lehetne a távvezérlővel nyitni se az autót. Nyilván van amit kikapcsolhat, de hogy pont a hőszenzorokat miért kell kikapcsolni??? Nálam a dízel VW leállítás után még járatja a venti motort mivel érzékeli hogy valaminek még magas a hőfoka. Miközben már régen kiszálltam és lezártam az autót.
    Ha jól tudom sok elektromosnál az akkuhűtés-fűtés is tovább megy vagy hamarabb indul mint ahogy beülne a vezető. És ha igaz amit írtak itt hogy az akkutűz lassú, nagyon jól előre jelezhető lenne ez az utasok/tulajok részére. Veszély esetén meg aktíválná a segélykérő részt. Mint ahogy balesetnél ezt meg is teszik. Szóval benne van a technológia, csak nem használják ki.

    [ Szerkesztve ]

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

Új hozzászólás Aktív témák