Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz Yodamest #3183 üzenetére

    Pont ez volt az egyik zavaró pont nálam, hogy ez nem RPG, ez egy sima akció-kalandjáték, semmi rpg nincs benne. Annyira rpg, mint egy DMC vagy hasonló játékok.

    Vicces, hogy a minimalista szót kihagytad. Van benne rpg, csak nem egy olyan kiterjedt rendszer, mint amit manapság beleerőltetnek egy egyszerűbb játékba is.

    Ez a másik, hogy csak a parryra épít, nagyon unalmas volt nekem ez már 10 óra után, ezt lehet fú passzí-agresszív zseninek is nevezni, de szimplán annyi, hogy egy mechanikára épül és kész. Konkrétan nekem tönkre ment az xbox kontrolleremen emiatt az L1 gomb amivel parryztem, mert annyira gyakran (gyakorlatilag végig a játék alatt folyamatosan) azt kell spammelni, szerintem ha ennyire egy valamire épül egy játék az nem jó mechanika.

    A deflect egy alap eszköze a karakternek, de ezer más dolgot is használhatsz. Az egész shinobi prosthetic ezért került be a játékba.
    Maga a deflect rendszer meg az Arkham-féle freeflow combat óta a legzseniálisabb harcrendszer, amit játékban alkalmaztak, a fent leírt okok miatt. Az külön dicséretet érdemel, hogy két gombbal megoldották az egészet. :D

    Persze év játéka lett, mert hát miylen év volt az? Semmilyen jó játék nem jelent meg abban az évben, ööö jah dehogynem a Days Gone, egyébként annak kellett volna nyerni méltánytan sorsra jutott játék az, amit csak a PC-s megjelenés után kezdtek elismerni, rájönni, hogy "jah amúgy ez egy kur*ajó játék, PS-en ezt valahogy nem vettük észre". :U

    Death Stranding, Control, Astral Chain, Fire Emblem Three Houses, Outer Worlds, stb. Voltak jó játékok abban az évben.

    [ Szerkesztve ]

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák