Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F.B.I.

    veterán

    válasz ThySoul #177 üzenetére

    Nálam ez már mindegy.... már nincs időm várni.... öreg vagyok :DDD

    Senki nem képes mindenre, de mindenki képes valamire! Segítő válaszokat köszönöm!

  • Yodamest

    addikt

    válasz ThySoul #177 üzenetére

    Fú a Sekiro nekem nagyon nem tetszett, pedig/vagy pont mert abszolút souls van vagyok. Végigvittem fullra, mert azért csak csak from játék (még ha indiesouls is, értsd nem a "nagy" csapat csinálta, akik ekkor már javában az elden ringet hegesztették), de a koncepció nálam nagyon félrement. Egy cső játék volt voltaképpen, 0 fejlődési szabadsággal, (a kirakható talentek is elég egyértelműek voltak, mit szükséges azonnal, mit később, milyen sorrendben), mindennemű rpg funkció hiányzott belőle.

    Továbbá a gameplay is borzalmas volt számomra, tönkre is ment benne egy kontrollerem pusztán azért, mert a hülye parry mechanika megkövetelte, hogy folyamatosan nyomkodjam eszement sebességgel az L1 bombot, ami ki is tört emiatt egy idő után... egy L1 spam az a játék. Egy adott támadásra mindig megvolt, hogy mia helyes válasz és pont akkor pont azt az utasítást kellett bevinned, ahhoz hogy életben maradj. Például egy adott támadást, ami parryre volt kondícionálva nem tudtál átugrani vagy kidashelni, ha fordítva volt akkor nem tudtad (vagy nem volt értelme) parryzni, szóval nagyon 2 bites volt az egész harcrendszer. Nem éreztem azt, hogy én tanultam meg harcolni, csak azt hogy betanultam hogy pont abban a tizedmásodpercben mit kell csinálnom, mindenféle választási lehetőség nélkül. Jó ilyen kis garázsproject volt a fromtól, így érthető a gyengébb színvonal, de maga a gameplay nekem totál nem volt fun.

Új hozzászólás Aktív témák