-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Az a szöveg az előtte lévő pontot (Each piece of the set gives a 3.5% damage increase to Aspect of the Crucible Incantations.) egészíti csak ki.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
DanielLong #4313 üzenetére
Xboxon játszom, ez meg megjelent Game Pass-ben és orrba-szájba reklámozva volt.
Meg amúgy szeretem Kuroszava szamuráj filmjeit, úgyhogy nagyon vártam, cserébe még nagyobbat csalódtam benne.
Ha valaki JRPG-kről kérdezne, na akkor tiszteletteljesen meghúzódnék a sarokban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Yodamest #4330 üzenetére
Én a Mimicet úgy ahogy van, kukáztam volna, triviálissá teszi a játékot még így nerfelve is.
A legendary spiritek amúgy tök szépen egymáshoz vannak balanszolva (a Mimicet kivéve), mind elképesztően erős, de másban jók.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Bleed karakternél nekem se kellett többi, az összes többinél viszont igen, egy-két buff, párszor elsütött skill és elfogyott, spirit idézésre gondolni sem tudtam.
De ha valaki tényleg a masszívabb szellemeket idézné, akkor muszáj lesz mindra is rakni, cserébe vigorra nem kell, mert ezek betankolnak mindent.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Családfa, ha kéne valakinek. Mondjuk ettől a fonttól szemrákot kaptam, de ez legyen a legnagyobb gondja.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
callmeakos #4369 üzenetére
Nem értem a kérdést, Malenia a fősztori szempontjából opcionális, Millicenthez se kell közvetlenül semmi, csak minden újabb kontaktnál beszélj vele meg némelyiknél adni kell neki valamit (spoiler nélkül). Szerintem nyugodtan utánaolvashatsz, nagy spoilerek nincsenek nála, csak néhány helyen kicsit bujkál.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
callmeakos #4371 üzenetére
Ez esetben nem, Millicent questjének nincs köze egyik endinghez sem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Az Akadémián lesznek kardos pajzsos formák, azoknak a kardját érdemes lehet kifarmolni, ha a Carian Sword nem tetszik. A skillje a sima glintstone pebble varázslat, szóval amíg kevesebb varázslat slotod van a játék elején, addig hasznos tud lenni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Megszerezted korábban más végigjátszásban, kinézted guide-ból, találtál hozzá ingame leírást, tök mindegy. Ha nem az lenne a célja, hogy hamar megszerezd, nem ott lenne totál egymagában.
Ugyanígy egy kardcsapás nélkül szerezhető fasza str, dex, arc fegyver is, egyértelműen a koncepció része volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Van az az anekdota Miyazakiról meg a hóviharban lerobbant autójáról, mikor ismeretlenek segítették ki, aztán egy szó nélkül eltűntek a sötétben és hogy ez ihlette a From soulslike játékainak lecsupaszított social aspektusát. Na most innen már csak egy apró lépés, hogy nem csak az ingame üzenetekkel meg egymás megidézésével segíthetik egymást a játékosok, hanem third party appokon és honlapokon keresztül is, ahol a közösség együtt jut előrébb, rakja össze a kirakóst akár sztoriról, akár bossokról, akár buildekről van szó. Miyazaki sem hülye, több interjú is készült vele, ahol elmondta, tudja jól, hogy a játékosok 99,9%-a használ valamilyen segédletet a játékaihoz, mégsem változtat rajtuk semmit.
Megvan a lehetőség arra, hogy offline, teljesen magadtól játszd végig, vagy online az ingame lehetőségeket kihasználva, vagy a fextrás interaktív térképpel, vagy akár a teljes soulslike közösség minden létező segítségét és tanácsát kihasználva. Szóval nem kell belemagyarázni semmit, ez így teljesen rendben van, a purist veteránoktól kezdve a totális kezdőkig mindenki tud érvényesülni saját hozzáállása szerint.Én személy szerint mindig tolok először egy önálló végigjátszást, de utána el nem tudnám képzelni, hogy magamtól fedezzem fel a játék maradékát (ER esetén a nagyobb részét) mindenféle külső segítség nélkül. Abszolút kontraproduktív és felesleges lenne, én sem vagyok a saját szabadidőm ellensége.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem kell farmolni, szintekre van osztva a térkép, ahogy fejlődsz és haladsz előre, úgy nehezedik.
A játék 100 óra alatt platinázható, nem kell több idő. De szerintem is engedd el, láthatóan nem ilyen játék kell neked.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
-
Bad Pritt
félisten
Mondjuk az egészen ironikus lenne, ha ez a játék Game Awards-on év játéka díjat nyerne, mikor a DS3 meg BB nem nyertek (csak Golden Joystickot).
Bár ez persze függ az évtől is, az idei eddig rendkívül gyengének ígérkezik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez nem igazán jó érv, BB az egyik legsikeresebb PS4 exkluzív, DS3-ból elment több mint 10 millió, mindkettő megnyerte a közönségszavazásos Golden Joystickot, nem rétegjátékok.
Igazából az szomorú valahol, hogy az eddigi a soulslike formulát kellett leépíteni ahhoz, hogy ekkorát robbanjon egy From játék. Másrészt mondjuk tök jó, mert erre lehet alapozni, ahogy a Demon's Souls is egy remek alapja volt a későbbi játékoknak, úgy az Elden Ring is megágyazhat egy egyre jobb open world sorozatnak.Nekem sok ismerősöm megvette, olyanok is, akik soulslike szüzek és aránylag jól is haladnak, inkább a From sajátosságok miatt szenvednek, nem a nehézség a problémájuk.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nyilván a nyílt világ bevonzott csomó embert, mert a mai világban ez a sláger. De az Elden Ringtől függetlenül a maga idejében mind a BB, mind a DS3 kolosszálisan jó játékok voltak és meglepően jól öregedtek.
Art design szempontból nincs túl nagy különbség a DS-ek meg az ER között, valamit tokkal-vonóval hoztak át korábbi játékokból.Szerk.: azt hozzáteszem és ez nem csak az Elden Ring ellen irányul, hogy lassan ideje lenne az ilyen év játéka díjakat úgy kiosztani, hogy figyelembe veszik a jelöltek technikai oldalát és teljesítményét is. Ez a játék is halmozottan hátrányos helyzetű több platformon, az online komponense meg a mai napig hulladék.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez tök igaz. Minél szélesebb közönségnek akar megfelelni meg egy produktum, annál kommerszebb lesz és annál kevésbé fogja kiszolgálni egy szűkebb, erősebb véleménnyel rendelkező közönség igényeit.
Abban viszont biztos vagyok, követve Miyazaki elmúlt évtizedes munkáját és megszólalásait, hogy ezzel a végeredménnyel nem elégedett teljes mértékben. Nem lennék meglepődve, ha a következő Elden Ring egy kicsit kisebb és nehezebb játék lenne.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Érdekes amúgy, hogy most ugyanazokat írod le, mint én eddig és nálad mégis 10/10.
Amúgy azt is el tudnám képzelni, hogy csinálnak egy kompaktabb játékot is a pletykált új Armored Core után, ER2 előtt. Beleillene az eddigi mintájukba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ez a játék nem akar DS lenni? Ugye most csak viccelsz pár kommenttel azután, hogy KraX felsorolt mindent, ami miatt ez csak egy open world DS.
Tokkal-vonóval ugyanazokra az alapokra épül a játékmenettől kezdve a sztorin át a narratíva hiányáig. A Bloodborne meg a Sekiro nem akart Dark Souls lenni és látványosan más mindkét játék.
Ilyen mi lenne ha? dolgokkal meg felesleges foglalkozni, hogy kinek mi tetszene, ha más volna. A DS2 után is ment a duma, hogy csak kárognak a negatív véleménnyel rendelkezők és ha ugyanolyan lenne a játék, mint az első rész, az se lenne elég jó, erre kidobták a DS3-at pár évvel később és általánosan oda voltak érte a fanok.Nyilván nem tetszik az open world, mert nem jó.
A felfedezés jó, minden ami utána következik középszerű.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Semmi lényegi változás vagy fejlődés nincs a core mechanikák terén a DS3-hoz képest, minden ugyanúgy működik. Ezek, amiket írsz, csak fine tuning. DS1 és 3 között, na ott volt fejlődés kevesebb idő alatt, mint amennyi a DS3 óta eltelt...
Egy újdonság van itt, lett lovad, yay...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz
DanielLong #4545 üzenetére
Soha nem láttam, ahogy leugrik, mert mindig lóval robogtam át és 10 méterre mögém érkezett le.
A nyílt világban annyira nem gyilkolásztam a random mobokat, a dungeon-ökben viszont igyekeztem tisztogatni. Igazából bennem volt az az érzés, hogy nagyobb és hosszabb a játék és azért már egy DS részben is kiéghet az ember a rengeteg eszetlen és felesleges pusztítástól, főleg ha egy szarabb boss előtti még szarabb boss runt kell újra meg újra végigcsinálni, úgyhogy tudatosan igyekeztem redukálni a kill countot, de még így is rohadt uncsi lett a játék az 50. óra után.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Számomra a sima Elden Lord endinggel az sántított nagyon, hogy ugye az Elden Lord a félisteni királynő férje és segítője, de ennél a befejezésnél nincs királynő, mégis Elden Lordként utalnak rá.
Ez kb. mintha a Trónok harcában valaki úgy lenne Hand of the King, hogy nincs se király, se királynő...
Én Ranniét éreztem a legérdekesebbnek, fuck the system alapon, de az tuti, hogy a kánon ending a sima Elden Lorddá válás lesz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
BOBAKILL #4583 üzenetére
Azért hoztam amúgy a Trónok harcás példát, mert teljesen ugyanaz a lényege és működése, GRRM egy az egyben kopizta, annyi különbséggel, hogy itt romantikus viszony is járt a hivatalos kapcsolat mellé. Az Elden Lord, mint cím, az istenek által kijelölt uralkodó párjának, azaz a mi időnkben Marika férjének járt, Godfrey volt az első, Radagon a második. Placidusaxról volt még leírás, hogy bőven Marikáék meg a fa előtt Elden Lord volt, de ezt nem igazán bontotta ki a játék (vagy csak én nem találtam más nyomot).
Gyakorlatilag az Age of the Stars az igazi Elden Lord ending, mert annál a szcenáriónál Ranni átveszi Marika helyét és minket fogad párjának, szóval ott tényleg lore szerinti Elden Lord leszünk. Az acsi szerinti Elden Lord endingnél meg sokkal inkább félisteni/isteni szintre emelkedünk azzal, hogy mi csüccsenünk Marika helyére.Ez nyilván csak szőrszálhasogatás részemről, ha nem röppenne fel az acsi, senki nem is tudná, mi a neve ezeknek a befejezéseknek és őszintén szólva senkit nem is érdekelne. Levadásztuk a dundi bálnát és örülünk a fejünknek.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Godfrey-t száműzték csak, nem halt meg.
Ami nincs nagyon megmagyarázva (a Radagon-Marika egységen túl), hogy Godrickhoz hogy került Great Rune, mikor ő csak valami sokadlagos leszármazottja Godwynnak, aki meg meghalt az egész gyűrűtörés előtt, szóval tuti nem kapott semmilyen darabot.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Biztos, hogy Godwyné, nekem igazából a timeline-nal, meg a magyarázat hiányával van bajom. Godwyn és Ranni halála a törés előtt történt valamivel, szóval jó lett volna, ha a játék kicsit normálisabban elmondja, hogy pl. Godrické mi is pontosan. Ranniéról nem is tudunk semmit, már ha egyáltalán van neki, sehol semmi nem említi... Ezek azok a dolgok, amiken változtatni kéne, mert ez egy sokrétűbb lore már és az ilyen nagyon ködös és érthetetlen leírások miatt csorbul az élmény, már ha valaki fogékony rá.
Ezt a Radagon és Marika dolgot senki sem érti teljesen, hogy is működött, de láthatóan sokaknak felkeltette az érdeklődését.
Amúgy ezt: Még ami érdekes, hogy Marika konkrétan halott mire odaérünk, de Radagon is darabokban van.
Ezt szerintem félreérted, Marika van felfeszítve (szőke haj, női arc és idomok), majd mikor leesik és a kezébe veszi a kalapácsot, akkor változik át Radagonná (férfias vonások és arc, vörös haj). Teljesen rájátszanak erre a két személy egy testben toposzra, csak ködösen magyaráznak róla.
Én úgy értelmeztem amúgy, hogy nem egyből jöttek rá arra, hogy ők egy, hanem fokozatosan, előbb vonzalom alakult ki köztük, Godfrey off, megszülettek az új gyerekek, majd ezután jött a következő stádium, mikor rájöttek, hogy ők amúgy egy személy, vagy lélek, vagy lény, vagy bármi. De ebbe még Vaatinak is beletört a bicskája, abszolút nem ad értelmes támpontot a játék hozzá.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
Döglött Róka #4596 üzenetére
És? DS-nek is volt kánon vége.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
vorosmarti #4598 üzenetére
De nem lehet billentyűkiosztást variálni? És akkor mondjuk az E-re vagy bármire rakni az ütés gombot, és akkor harc közben nem kéne az egérhez nyúlni, vagy a lock on target váltást billentyűre cserélni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Konfig Ryzen 5 2600X 16GB DDR4 256GB SSD 500GB HDD GTX1660 6GB!
- NVidia és AMD videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- NVidia videókártya pasztázás, thermal pad csere! RTX 3060/3070/3080 stb.
- Lenovo ThinkPad T480s i7 8650U 16GB DDR4 256GB M.2 NVME QHD (2560x1440)
- UniFi U6-LR, U6-Lite, UAP-AC-PRO, 4xUF-RJ45-10G, 22 patch cable