Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Az első volt csak mindenre kiterjedő, azóta Dark Souls módban tolom mindet legacy dungeon-ről legacy dungen-re ugrálva kb, max néhány fontosabb dolgot felszedve útközben.
Másodjára már nem túl érdekes az open world (elsőre se volt az ), de az tök jó, hogy nincs szintlépés kényszer, minden mellékhülyeséget skipelve is teljesen játszható.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A talizmánt nem használod a use gombbal, hanem az equpiment menüben berakod a neki való slotba a ruhák alatti sorban. Neked még valszeg csak egy szabad helyed lesz, később bővülni fog.
A stamina bar alatti bekeretezett négyzet tippre azt jelenti, hogy valamilyen tárgyat használsz, ami bfolyásolja a hp-dat. Van a négyzet mellett egy nyíl? Vagy fehér felfelé, vagy fekete lefelé mutató?
A játék ott a stamina bar alatt kis ikonokkal jelzi a buffokat és debuffokat., egy idő után tele lesz jelekkel az a terület.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #4035 üzenetére
Margit ad egy második talisman pouchot.
A piros négyzet önmagában csak annyit jelent, hogy valami befolyásolja a hp-t, talizmán, great rune, varázslat vagy akár a Fia által adott Baldachin's Blessing. Mellette van egy nyíl, ami azt jelzi, hogy pozitív vagy negatív irányban történik változás és ha nem tudjuk ennek az okát, akkor el kell kezdeni nyomozni.
Ugyanígy ha zöld a négyzet, akkor a staminát, ha kék, akkor az FP-t érinti, ha kard, akkor a sebzésed, stb, nagyrészük elég egyértelmű ikonokat kapott.
Én amúgy örültem volna, ha adnak egy magyarázatot hozzájuk, mert ebben a játékban már tucatnyi jel lehet ott.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #4041 üzenetére
Nekem a kedvencem a bónuszok számítása, mert nem az alap értékhez adódnak a plusz százalékok, hanem a már meglévő értékhez. Példa: a Crucible Set ugye bónuszt sebzést ad a Crucible varázslatokhoz, darabja 3,5%-ot, viszont a teljes szett 15%-ot 14 helyett. Ez azért van, mert ha felrakod az elsőt, akkor az alap 100%-ot növeli 3,5%-kal, viszont ha a következőt felrakod, akkor az már a 103,5%-ot növeli 3,5%-kal, a következő az így kapott 107,1%-ot és így tovább.
Ugyanígy működnek a buffok is. A Golden Vow (12,5% dmg buff) és a Flame Grant Me Strength (20% dmg buff) összesen 35% plusz sebzést ad pl.
És akkor ezek után el lehet kezdeni sakkozni a különböző varázslatokkal, ash of war skillekkel, crystal tearekkel, ruhákkal, stb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #4054 üzenetére
Hát nem véletlen a DS1-et szavazták meg a világ legjobb játékának tavaly, valszeg nem a sztori meg a grafika miatt gondolták így a játékosok.
Bármilyen bullshit is egy játékot minden más fölé emelni korszak, zsáner meg minden más kritérium nélkül, az a pillanat megfizethetetlen volt, mikor 5 óra szenvedés és tengernyi halál után egy random lifttel újra Firelink Shrine-ban találtad magad. Az meg egyedülálló, hogy ilyenből volt még jó pár abban a játékban.
Mondjuk azt hozzáteszem, hogy én a Halo-ra szavaztam, de abszolút nem lepődtem meg az eredményen.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A DS óta egyre casual-abb mindegyik From játék, már ha a quality of life könnyítések a casual megítélés felé terelik a játékot. Nyilván az alapvető koncepció része, hogy minél több eladásuk legyen, mert irgalmatlan pénzt ölhettek ebbe a projektbe, nem lennék meglepődve, ha a Demon's Souls és Sekiro közti összes játékuk kevesebb pénzt emésztett volna fel, mint az Elden Ring egymagában.
Ez a Golden Joystick is inkább érdekesség volt tavaly, mint vérkomoly királyavatás, de az érdekes szerintem, hogy egy nemzetközi, nagyobb tömeget megmozgató közönségszavazáson a Witcher 3, GTA5 vagy a BotW elől elhozta ezt a címet. Ha tényleg a kommersz open world jön be több embernek, akkor nem ezeknek kellett volna nyerni?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4059 üzenetére
A harcrendszer abszolút forradalmi, -jó már nem mert egyre többen koppintják- de a koppintásokat kivéve engem nagyon zavar már ez után a harcrendszer után az, ami bármilyen más akció rpg-ben van. Egyszerűen nem olyan precíz, csak vagdalkozás az egész, közel sincs ennyire kidolgozva.... Ez hogy minden tárgynak leírása, sokszor saját története van, én ilyet sem láttam még máshol.
Forradalmi? A harcrendszer a DS3-ra épül, visszahozták a DS2-ből a powerstance-t, Sekiróból az ugrást (a DS3 animációjával lol), átalakították és bővítették a weapon art feature-t ash of war néven és van egy csupasz crafting system a játékban. A tárgyleírások meg már a DeS óta a sorozat alapját jelentik.
Gyakorlatilag a DS3-at sandboxosították, ez inkább szükséges evolúció volt a nyílt világhoz. A DS2 után, na ott volt forradalom egyrészt a Bloodborne-nal, másrészt a DS3-mal.És ez most nem fika részemről, mert önmagában az egy hihetetlen fegyvertény, hogy egy ekkora játéknak minden eleme működik nagyobb gondok nélkül, de azt lássuk azért, hogy nem a semmiből szülték meg 7 nap alatt.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4064 üzenetére
Én arra reagáltam, hogy úgy írtál róla abban a kommentben, mintha ez lenne az első játék ilyen harcrendszerrel meg tárgyleírásokkal. Nem von le az értékéből semmit, és remek játék, de nem forradalmi, semmi revelációval felérő újdonság nincs benne. Működik, ennek kell örülni.
A '86-os Zelda, mint első konzol rpg, a Daggerfall a kontinensnyi nyílt világával, a Halo 2 a matchmakinggel, a Shadow of Mordor a nemezis rendszerrel mind forradalmi volt, hoztak valami újat a játékvilágba.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4066 üzenetére
Most elvesztettem a fonalat. Azt írtad, az Elden Ring forradalmi harcrendszerrel bír és sehol nem láttál még ilyen tárgyleírásokat. Erre írtam, hogy a harcrendszer nem forradalmi, mert a DS3-ra épül pár változtatással, a tárgyleírásoknak meg évtizedes hagyománya van a Fromnál. A DS1 sok szempontból forradalmi játék volt, nem véletlen az a soulslike zsáner origója és nem a DeS vagy akármi más abból az időszakból.
Nem tudom, milyen díjra gondolsz.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4073 üzenetére
Azért nem értem, mit mondasz, mert nem ezt mondod. A #4059-ben nem erről írtál, szó szerint azt írtad, hogy az Elden Ring harcrendszere forradalmi és nem láttál még olyat, hogy tárgyleírásokat sztorielemként használnának. Erre reagáltam, hogy a harcrendszer a DS3-as rendszer finomhangolva, a tárgyleírások meg régóta így működnek a Fromnál. Egyik sem az Elden Ring érdeme.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Bocs, muszáj kiegészítenem: mindegyik Great Rune-hoz tartozik egy Divine Tower és csak a hozzá tartozóban tudod aktiválni, általában az, amelyik a legközelebb van hozzá, Godrické egyből ott van a Stormveil kastély mellett. Rykardé meg Maleniáé trükkösebb.
Összesen hat Great Rune van a játékban (Godrick, Radahn, Rykard, Morgott, Mohg, Malenia), illetve Rennaláé, de azt nem kell aktiválni és nem lehet a többihez hasonló módon használni.
A Rune Arc nem egy rövidebb időre aktiválja a Great Rune-t, hanem halálig, halál után újra el kell egyet használni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4100 üzenetére
Szóval a Sekiro egy indieszintű játék, mikor az az egyetlen teljesen egyedi játék a Fromtól a DeS óta, de az Elden Ring forradalmi kulminációja mindennek, amit ők tudnak, pedig egymást érik a korábbi játékaik assetjei. Nice.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Harcrendszer szempontjából irreleváns, hány elérhető eszköz van a játékban. Ha arra az egy kardra írnak egy olyan rendszert, amitől leteszed a hajad, akkor az etalon lesz és a Sekirónál ezt megtették.
Csak ismételni tudom magam: nincs még egy olyan videojáték a Sekirón kívül, amelyik pontrendszer nélkül feloldotta volna a passzivitás problémáját.Erre baszki itt vagyunk három évvel később ezzel a Demon's Soulból ránk ragadt szaros pontatlan parry rendszerrel. Lelombozó.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
És az európai pajzsos páncélos párbajos játékokban működhet is, Chivalry, For Honor jó példák erre.
Viszont egy akciójátékban a passzivitás kontraproduktív. Lehetsz passzív egy DMC-ben, Ninja Gaidenben vagy Arkham játékban, de nem fogsz előrébb jutni, ezért kell a játéknak ösztönöznie arra, hogy kezdeményező legyél, ne csak reagálj valamilyen formában. A probléma ott van, hogy a 80-as évektől kezdve a legtöbb fejlesztő egy egyszerű pontrendszerrel, vagy az AI növekvő agresszivitásával ösztönzi a játékost, ami egy kicsit unalmas tud lenni.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem, az a baj, hogy rendkívül szélsőségesen fogalmaztok a játékkal kapcsolatban és objektív szintre akarjátok emelni a véleményeteket. Forradalmi, soha nem látott, meg hasonló jelzőket használtok, a valóságban meg sem a soulslike formulába, sem a sokak által használt open world rendszerekbe nem hozott a From semmilyen grandiózus változást.
2009-2016 között öt soulslike játékot készítettek, a DS2-n kívül mind díjnyertes, sikert sikerre halmozó címek voltak, mindegyik radikálisan eltért a korábbitól, rengeteg új mechanikát vezettek be a zsánerbe, olyanokat, mint a parry, fejlesztéssel változó scaling, power stance, rally/regain, hyper armor, FP, weapon art, csak hogy néhányat említsek. Azóta eltelt hat év és az Elden Ringben tudsz lovagolni meg lopakodni, bár ez utóbbi szintén nem újdonság a Sekiro miatt.
Semmilyen biblikus változás nem történt a játékmenetben, semmi olyan újdonság nincs, amit meg kéne tanulni, amihez alkalmazkodni kéne, a legnagyobb adaptációt követelő változás az, hogy A gomb helyett az Y az interakció. És tudod mi a leggázabb? Eltelt 6 év a DS3 és 11, ismétlem, TIZENEGY a Demon's Souls óta és ugyanazokkal a szarságokkal van tele ez a játék, mint az a kettő. Ugyanúgy tele van szar collision modellekkel, még szarabb hitboxokkal, ugyanúgy átütnek a falon, pontatlan a parry és ez azért vérlázító, mert a Sekiro érdekes módon nem szenved ezektől a hibáktól.Szóval nem, ez a játék nem 10/10, nem forradalmi, nem egyedülálló sem a From portfóliójában, sem a soulslike zsánerben, sem az open world játékok között. Egy tisztességesen összerakott cím, aminek a legnagyobb érdeme, hogy működik és ez önmagában, elismerésre méltó a jelen videojátékiparban, de nem egy igazi erény, ez kéne az alap legyen mindenki számára.
Ha valamit mindenáron fel akarunk szopni tőlük, akkor az legyen vagy a Bloodborne vagy a Sekiro, mert mindkettő vérfrissítést hozott az akciójátékok közé és újdonság volt a Fromtól is.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4122 üzenetére
Eddig is volt ugrás, csak most kapott dedikált gombot. Azaz a Sekiróban kapott és ide is áthozták, szóval...
Nem gondolok bele szűz szemmel, mert objektíven szemlélve a játék egészét teljesen irreleváns, hogy hányadik From játéka az embernek, ha valami tokkal-vonóval hozott anyag, az miért érdemelne pont itt dicséretet? Nem lehet egy évtizedes életpályát semmissé tenni csak azért, mert ezt a játékot ismerik a legtöbben. Credit where credit is due, tartja az angol.
Az ökoszisztémát érdekes, hogy felhozod, mert az ebben a játékban nincs. Minden statikus az időjáráson kívül, az is csak bizonyos területeken változik dinamikusan, máshol scriptelve. Én ezt nem gondolom kifejezett hibának, mert a soulslike zsánerből következik, de emiatt nem lehet tényleges élő-lélegző világról beszélni.
Ha valamit muszáj piedesztálra emelni ebben a játékban, akkor az a sandbox. Az, hogy kilépsz azon az ajtón és tényleg azt csinálsz, amit akarsz minimális megkötésekkel, egészen rendkívüli.A Watch Dogs meg remek példa, a Legionra előbb sütném rá a forradalmi jelzőt az NPC rendszere miatt, mint az Elden Ringre.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4126 üzenetére
Úgy, hogy többet változtak és fejlődtek az elődhöz képest, mint az Elden Ring.
Azért azt érdemes látni, hogy azzal, hogy nincs érdemi narratív történetmesélés a From játékaiban, egy baromi nagy fegyvertől fosztja meg magát Miyazaki. Az általad sorolt játékok mindegyike azért is kiemelkedő, mert baromi erős sztorit pakoltak az egyre jobb játékmenet alá és a dicséretek nagyrésze ezt emeli ki.
(GoW-nál én az előző részt értem most, a Ragnarökről még nem tudunk semmit.)[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Egy játékba belepakolta az összes jó dolgát a From
Nem pakolta, nincs benne a Bloodborne-ból a rally/regain és a Sekiro parry-nél sokkal pontosabb deflect-counter rendszere, vagy a grappling hook.
Ezt egy Open World stílusban tálalva. Nagyon jól működik! Ez a forradalmi.
Nem, ez a minimum. Így kell működnie egy játéknak. Nem mellesleg egy ekkora világhoz kevés a friendly npc, statikus a világ, nincs nem scriptelt interakció az npc-k között. Tudod mi baromi szomorú? Consecrated Snowfielden van egy sokadik Magma Wyrm, mellette két Land Octopus és mikor először nekimentem, akkor kicsúszott a számon egy ejha, mikor ezek egymásnak estek, abszolút randomnak és véletlennek tűnt. Azóta háromszor voltam ugyanott és tesztelgetve nem random, mindig egymásnak esnek, teljesen mindegy, mit csinálsz.Olyan indokokat hoztok fel miért nem jó ami irreveláns.
Nem, arra hozunk indokokat, miért nem egyedülállóan újszerű. Senki nem írta, hogy nem jó, azt írtuk, hogy nem egy kibaszott megváltó játék.Kell jó harc rendszer, jó fejlesztési/fejlődési rendszer, kell a kihívás! Fasza ellenfelek.
Harcrendszer, fejlődés, fejlesztés tokkal-vonóval a DS3-é, a fasza ellenfelek egy jelentős része reskin a korábbi játékokból megegyező movesettel, amelyik nem, azok közül néhány unfair módon lett megírva, figyelmen kívül hagyva a játék alapvető működési mechanizmusait.
Tizenéves alapokra épül a játék, az AI abszolút nem több résztvevős harcokra van kitalálva, a motor küszködik az open world environmenttel, konzolon szerencsére csak néha beesik a frame rate meg van egy közepesen látványos texture pop in jelenség, a sztoriban ha kicseréled a tarnished kifejezést ashen one-ra, az elden ringet dark soulra, akkor megkapod a DS3-at.De pont Te írtad, hogy beletettél több száz órát és már sokadik fun végigjátszáson agyalsz, erre kötekedsz a játékkal és velünk, hogy nekünk miért tetszik
Nem, örülök, ha tetszik, tényleg. Sok száz óra tartalom van benne bárki számára, engem is magával ragadott, bár nem annyira, mint más From játékok
De mikor olyan kifejezéseket dobáltok rá, amiket egyszerűen nem érdemel meg, ha nem látjátok a negatívumait és reális kontextus nélkül vizsgáljátok a játékot, akkor természetesen "kötözködni" fogok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4135 üzenetére
Most megint hozol két példát, aminek semmi értelme, nincs egy közös pontjuk az Elden Ringgel. A Death's Door egy kis csapat izometrikus hack and slash játéka és annak kiváló, a saját zsánerében joggal 90%-os. A két első Tony Hawk a nem túl népes gördeszkás játékok mezőnyében kiemelkedő, megint csak érthető a 90%.
Az Elden Ring úgy 96%, hogy a legtöbb tesztből egyértelmű, hogy nem is játszották végig...Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
160ból bőven van még ami csak 1-2x szerepel és igen is teljes értékű boss.
9 szerepel egyszer és van néhány, ami csak kétszer.
Van legalább 3 féle, mindegyiknek van egyedi moodulata.
Nincs, a legtöbbnek ugyanaz a movesetje, csak más a status effect mellé, valamelyik fagyaszt, valamelyik rotot böfög, stb. Adulának van a sima sárkányok közül egyedi támadása, csak Placidusax mondható teljesen egyedinek közülük.
A föld mélyen a szarvasból is 2 van de ettől nem érzem hogy kevesebbek lettek volna.
A szarvas, mint boss elfér kétszer, viszont a módszer, ahogy eléred kicsit szomorú, hogy ismételve lett.
Mondjuk a Black Knife és Watchdogsok tényleg nem Boss szint.
Vannak sokkal rosszabbak, mikor tényleg egy szimpla mobot raknak be bossnak. Scaly Misbegotten, Cleanrot Knight, Blighted Bloom, Runebear, stb.
Még nagyobb gond, mikor mindenféle tweak nélkül teleszórják több ellenféllel a boss arénát. Egy katakombában császkálva könnyen felülkerekedik rajtad 3-4 imp, viszont meg tudod oldani, hogy egyesével odacsalogatod őket magadhoz és kezelhetővé válik a helyzet. Mikor belépsz a ködön át egy boss arénába és a watchdog mellett ott van négy imp, azt nem tudod kezelni. DS2 szint, azóta nem sikerült fejlődni.
A lore inkonzisztens bossokról meg mobokról ne is beszéljünk, amit a From csak úgy odaszórt valahova, ahol semmi keresnivalója nem lenne.A Boss nak eladva majd később sima ellenfélnek eladva mondjuk az azula beastek már érdekes kérdés de nekem nem volt vele bajom.
Pont ez lenne a jó módszer, ezzel is erősítve a játékosban a fejlődés érzését. DS1-ben mennyire jó volt már, mikor a lávában tucatszámra gyilkoltad a stray meg capra demonokat, amikkel a játék elején még meggyűlt a bajod.
160ból bőven van még ami csak 1-2x szerepel és igen is teljes értékű boss.
165 boss harcból 9 totálisan egyedi, egyszer előforduló és módszertől függően 50-60 fight ismétlődik a játékban. Ez a From játékai közül a legnagyobb szám (nyilván) és toronymagasan a legrosszabb arány megelőzve a DS2-t.
Persze nem kötelezőek, nem kell mindent leverni, viszont benne vannak a játékban, így kritikát érdemelnek. Azt megvitattuk korábban, hogy embere válogatja, ki hogyan áll ehhez a sajátossághoz, viszont azt érdemes hozzátenni, hogy a DS3-at és a Bloodborne-t tartja a közösség a két legjobbnak bossok szempontjából és azokban sokkal kevesebb van belőlük, de teljesen egyedi mind.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A rúnáját akarod aktiválni? Ahol van az első nagy udvar a ballistákkal ott van egy kapu jobbra, ha a kastély főbejáratától nézed. Azon kell átmenni a divinie towerhez.
Ha csak mennél tovább, akkor a Godrick boss arénától egyenes út visz tovább.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4158 üzenetére
Esküszöm nem értem értem, hogy mit akarsz mindezzel mondani. Kivételezett kritikusok kicsiny csoportjának mérvadónak aligha tekinthető véleményét ütközteted és ezzel próbálod alátámasztani a saját véleményedet. Miért? Mit akarsz ezzel bizonyítani? Ez így nem a játékról szól, hanem a játékról kialakult véleményről, aminek a minőséghez vajmi kevés köze van. Én 300 óra után írom le a véleményem, minden bosst leverve, minden szart összeszedve, a kritikusok közül van, aki a fővárosba sem jutott el az írása alapján...
Nálam a Nioh 1 nem jobb ennél, de a 2 igen, sp8787-nél a Nioh 1 jobb mindkettőnél, te meg nem szereted egyiket sem. Ki tesz igazságot?
...nem tudom elképzelni azt az univerzumot, hogy ne lásd a hatalmas minőségbeli, tartalmi, bármilyen különbséget...
Minőségbeli különbség, ez mit jelent? Arra gondolsz, hogy itt szarosak a hitboxok, collision modellek, bugos az AI, a Nioh-ban meg jól működik mindez? Tartalmi különbség alatt mit értesz? A repetitív, statikus open world-öt, a tucatszám ismételt, elmúlt évtized From játékaiból copy-zott bossokat, míg a Nioh-hoz mindent a 0-ról építettek fel?
Mi az összehasonlítás alapja, mik a kritériumok? Vagy csak az a két szám? Nice.Szerintem ne akard ezt a játékot soulslike-okhoz hasonlítani, mert nem jön ki belőle jól. Kardos-pajzsos open world-ök közt félszeműként király, de a soulslike zsánerben középszer.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4170 üzenetére
A scale semmiben nem mérhető össze, Nioh: szinte lineáris, kisebb pályák, art design nem mérhető össze és itt NEM a grafikára gondolok
Akkor miért méred össze? Mérd össze a nyílt világát a Valhallával és azt látod, hogy ez egy remek open world. Mérd össze a soulslike elemeit a DS3-mal és megkapod, hogy középszerű soulslike.De itt megint csak azt fogom megkapni, hogy "ezek a dolgok már a DS1-ben, sőt egy Verne regényben is benne voltak, nem újdonság", ami megint egy tök más témához, vitához visz el minket, ami már arról szól inkább, hogy "valami csak akkor lehet jó, ha elegendő újdonság van benne?"
Ismétlem, nem azt mondtam, hogy nem jó a játék, hanem azt, hogy nem forradalmi, egyedülálló. Vesd már össze a From játékok fejlődésének mértékét a Demon's Souls és Dark Souls 3 közötti 7 évben, aztán Dark Souls 3 és Elden Ring esetében, rögtön látni fogod, hogy mit kifogásolok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #4195 üzenetére
Szerintem az általam linkelt az valós gameplay, csak leszedett egy kamera modot a srác.
Bár arról mi is beszéltünk ismerősökkel, hogy azért furcsán kevés hitből megvolt Radagon, de elképzelhető, hogy ekkorákat csap valahogy a Gust GS.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Engem a Sony előző generáció második felében kiadott szinte minden játéka égetett ki. Open world open world hátán, mindben ugyanazt csinálod, csak az egyikben motorozol, a másikban robotdínón lovagolsz, a harmadikban meg lengedezel a város felett. Ugyanaz, csak más-más közegben. És akkor e mellé a multiplatform címeknél is egyre több a nyílt világú, ugyanazt a sémát követik, néha van egy-egy érdekesebb kilengél (Shadow of Mordor, WD Legion), de azokra is rá lehet unni.
Elden Ringnek egy baromi nagy előnye van, hiába épül fel hasonlóan a content, amit felfedezel, a felfedezés maga tényleg 10/10-es.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Kvelstadt #4206 üzenetére
Végigvittem, mikor bekerült Game Pass-be. Tetszett, a hardened egy kifejezetten jó ötlet, a harcrendszert nehéz volt megszokni, valami nem stimmelt vele.
Az ilyen indie soulslike-okból eddig az Ashen tetszett legjobban, azt nagyon eltalálták.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Kvelstadt #4215 üzenetére
Na én a pucér runt nem mertem. Nem éreztem rá a harcrendszerre annyira, hogy ilyen magabiztos legyek, sokat kellett volna gyakorolni hozzá.
Amúgy az ability rendszer tényleg pofás volt, Tielt nagyon fasza kis hit and run karakterré tudtam alakítani.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Kvelstadt #4223 üzenetére
Ugyanígy vagyok vele én is. A grindolós acsikat nagyon nem szeretem, főleg az ilyen Gears of War szinten abszurd követelményekkel, nem is szoktam megszerezni őket, de ha valami skill based, akkor rendszerint rárepülök. Amikkel még gondban vagyok, azok a speedrunner acsik, egyedül a Resi 2 Remake-nél vettem rá magam, hogy megszerezzem, mert funnak tűnt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Én úgy látom, hogy nem csak a játékosok rohannak, a játékok is sokkal gyorsabbak, bármilyen zsánert nézünk. Ha témán belül maradunk, a Bloodborne irdatlan nagyot lökött a Soulslike játékok sebességén, frame by frame majdnem másfélszer gyorsabbak az animációk, mint a DS2-ben. Azután nem lehetett már lassabb játékot készíteni, mert egyszerűen nem lett volna benne kihívás.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Black Knife Tiche vs Ancient Dragon Knight Kristoff
Tiche le lett iskolázva. Több hasonló spirit ash 1v1-et töltött már fel, egész érdekesek.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i5-1345U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjolv IR kam gar
- P71 17.3" FHD IPS i7-7820HQ Quadro P4000 16GB 512GB NVMe ujjlolv DVD író gar
- Megkímélt S20 ultra 5G, 128 GB space grey, eladó
- Sony Bravia 4K UHD KD-49XD7005 (Képhibás a kék dominál.)
- Legion 5 15ACH6H 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5800H RTX 3060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen