Új hozzászólás Aktív témák

  • Yodamest

    addikt

    válasz vorosmarti #4895 üzenetére

    Még szintén ehhez egy gondolat: szerintem a játékosbázis méretének abszolút semmi köze nincsen egy játék nehézségi szintjéhez. Úgy mondod mintha a kettő szorosan kapcsolódna, de én nem így látom. A játékosok azzal játszanak ami van (ahogy már korábban írtad), ha az a játék nehéz akkor azzal, ha könnyű akkor azzal, ez nem faktor a vételkor.

    Ott van pl. a WoW, a vanilla időkben konkrétan nehéz volt, majd egyre könnyebb lett. Ahogy a kiegészítőkkel egyre inkább árkádosodott, egyre kényelmesebbé vált, már már szinte diablo szerűvé gyorsultak a dungeon runok, egyre inkább vesztette el a játékosbázisát. Ha egyre könnyebb és a játékosoknak kedvezőbb lett akkor miért kezdett el a lich king után hanyatlani? Hát azért mert pont az után, a cataclysmmal jöttek be ezek az arcade, mindenki mindent tud, mindenki erős, mobokat 1 ütésböl ölsz stb. irányzatok. Egyértelmű az összefüggés, még ha emellett más tényezők is szerepet játszhattak.

Új hozzászólás Aktív témák