Új hozzászólás Aktív témák

  • galervin93

    őstag

    válasz sherlock82 #37799 üzenetére

    Óh hogyne... Románia felől nagyon gyakori a késés, akár több órás is. Most ugyan nem járnak, de Belgrád felől is mindig volt az ottani vonatokon. Ukrán közvetlen kocsik szintén sokszor "maradtak le" az adott vonatukról, egy-két-három vonattal később kerültek továbbítása stb. Horvátok felé a fürdős vonatoknál elő szokott fordulni, talán már kisebb hányaddal. Osztrák/német irányból alapvetően pontosak a vonatok, de az elmúlt egy-két évben én negatív irányba érzek változást. Ebben voltak mondjuk havaria helyzetek is (baleset, vis maior), de a pályaállapotok is romlanak pl. a német vasúton (nyilván nem a magyar szintre kell gondolni, de mivel ott eleve az egész vasút rendszere egy sokkal jobb infrastruktúrára van kiszámolva, nyilván a kisebb romlások is nagy hatásokkal tudnak lenni). Szlovákia az jellemzően a német irányokat szolgálja ki, szóval az ugyanaz mint az előző, kivéve a Hidasnémeti határátmenet, az ugye kassai vonatokat jelent, ott a szokásos "magyaros" betegségek szoktak lenni, "nincs kocsi", "nincs mozdony" (szlovák részről) etc... Lengyel irány (szintén Szlovákián keresztül) valahol a "német-osztrák" és a "miénk" között van, alapvetően rendben, de azért néha előfordulnak késések.

    Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

Új hozzászólás Aktív témák