Hirdetés
- Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
- PlayStation 5
- EAFC 25
- Előrendelői előzetesen a LEGO Horizon Adventures
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile (ARPG)
- Nintendo Switch
- Star Wars Outlaws teszt
-
GAMEPOD.hu
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jackal2
senior tag
válasz Andralin #18950 üzenetére
A szénkefésnek nevezett "szarokban" nincs igazi szénkefe, egy darót van meghajlítva Z alakban. Mivel már szedtünk szét ilyet, ezért láttuk hogy nem mindegy, merre is áll az a drót, ugyanis ha fordítva forgatod, befeszül és gyorsabban kopik. Én próbáltam ezt is, sokkal gyorsabban pusztulnak tőle a motorok.
Ezeken nincsen tengelymenet, csak a brushless motorokon, ott az önszorulás miatt számít, de a szénkefésen ez nem érdekes, ott egy csavar rögzíti a propellert (vagy az sem, csak rányomod).
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz molnarpeter #18972 üzenetére
Hidd el, ott is ugyan ez lesz, nem is olyan sokára. Kár hogy értelmes dolgot nem találtam a Gear Best akciókban. Bár az a WLtoys V686G 50 usd-ért ajándék, csak nekem már volt
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Motor tilt mountot keresek 22xx motorokhoz (pl. 2212) de nem találok. A szöge mindegy, csak dőljön tőle a motor. Nem 1804-hez vagy 2204-hez keresek, csak 22xx érdekel. Valaki tud segíteni?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #18985 üzenetére
Rádobálom a nyitó szöveget, meg ilyenek. Nem akarom a neten szerkeszteni, csak a kész cuccokat feltölteni. De AVI t konvertálás nélkül kezeli, szóval ez sem gond
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #18991 üzenetére
Nem probléma így sem, mert tudok váltani kimenetet a Runcamen, .MOV, .MP4 és .AVI között, de köszi. Ebből is látszik, a Runcam egy jó kamera
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #18997 üzenetére
Ha építeni akarsz én a kamera platformmal kezdeném. Sokkal nagyobb, ezért könnyebb építeni és azt könnyebb is pidelni szerintem, minden olyan a racerhez képest mint ha nem is mozogna, hanem állna. Minden bazi nagy, minden elfér és még annyi hely marad mellette hogy focizhatsz a vázban a haverokkal Ellenben egy jó kis 210-es racer mmm, minden milliméter számít
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Annyira várom azt a pillanatot, amikor kellően elborul az agyam, kimegyek az Erzsébet hídra és bevágom az Eachine Falcon 250-et a Dunába azzal az emberrel együtt, aki ezt a vázat tervezte. Hogy lehet valaki ekkora tróger de komolyan?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #19074 üzenetére
Hányszor szedted szét eddig? Mert 5 után te is ezt fogod gondolni. Önmagában hogy lehet valami olyan elbaszott, hogy nulla hely van benne? A Nighthawkban konkrétan focizni lehet és az csak 30 mm-el nagyobb. Az, hogy szétszedés után oldalanként 8 db lukat kellene illesztenem (ez ugye 16) plusz hátul kettőt és el kellene találnom a távtartók 6-6 csavarját is, baszki ezt polipokra tervezték? Persze mindig a legvégén veszem észre, hogy valahol nem ment bele, szedhetem ki.
Aztán az FPV rögzítése az valami botrány. Mivel nulla a gépben a hely, ez úgy fog melegedni mint az állat (jön ugye a nyár, meg a 40 fok). Ma szétszereltem újra és tettem bele egy 10 cm-s miniusb-usb toldót és feltettem a hasára, de hogy én ezt szét nem szedem még egyszer az tuti.
Aztán, csavarok, kettőn kiment a menet, ezért ezeket cserélnem kellett. A Nighthawkon ez miért nem fordul elő? Hogy lehet az, hogy miután beletörik a csavar a távtartóba az eséstől, még akkor is ki tudom csavarni?
Aztán CC3D hol kapcsolódik a gépemhez, hol nem, de teljesen random, hogy mikor csinálja. Persze aztán rájöttem, hogy amikor raktam össze a vázat újra, akkor egy picit elmozdult a miniusb kábel (mivel nincs benne hely, ezért nyomja az FPV adó és már vissza is kanyarodtunk a bejegyzés elejéhez, circum viciosum), lehet szétszedni újra, éljen, éljen. Most azt találtam ki, hogy felgyorsszorítóztam az aljára a mini usb-usb átalakítót, persze ez csak addig lesz jó, amíg le nem törik a hártyavékony leszállóláb, vagy bele nem megy a homok a csatlakozóba.
Szóval az egész váz ahogy meg van tervezve, valami elképesztően hitvány. Már előre rettegek, nehogy valami baja legyen, mert akkor lehet szétszedni újra.
Kb. 6 órát kidobtam az életemből a szétszedés, összerakás és a konfigurálás miatt és eddig 1 akksinyit repültem vele, mert még a PID-eket is állítgatni kellene (ezért is kérem, mit kérem, könyörgök, hogy küld el az Open Pilot beállításaidat, hogy ne kelljen konfigolni), mert nem repül szépen, de lehet inkább a halált választom
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #19083 üzenetére
Szerintem szívás szétszedni. Főleg azért, mert egy minimális logikával betehették volna ők is a vezérlőt elforgatva és azon a részen kivághatták volna az oldal lemezt. Ehhez kb. semmi nem kellett volna, csak még 3 percig gondolkodni. Mint ahogy ahhoz sem, hogy ha elég erősre csinálják meg a vázat, akkor semmi szükség nem lenne az oldalfalakra. Lásd az Emax összes modelljét, vagy a Lantian vázakat vagy éppen az Immersiont.
Hirtelen egyetlen egy váz sem jut eszembe, aminek lenne oldalfala, ugyanis ha jók a vázak nem roppannak szét az ütközéstől. Ilyenkor persze felmerül az emberben a kérdés, hogy vajon akkor itt miért vannak? Azóta rengeteg fórumot elolvastam és kb. mindenki azt mondja, hogy rossz szétszedni.
Na most gondolj bele abba, ha neked kellett volna beállítanod a gépet és még 10x kellett volna szétszedned. Minden PID állítás után egy szétszedés. 2,2-ről 2,4-re egy szétszedés. 2.4-ről 2.6-ra egy másik.
Ez ugye nem túl logikus, valljuk be.
Pont azért kértelek meg téged, hogy mentsd le nekem a beállításokat, mert neked már be van állítva. Az Ogre barometrikus szenzorját, ami 3 PID érték, kb. 3-4 órája konfigolom és még nem jó. Az egy lényegtelen adat, mert a repülést nem befolyásolja, kikapcsolom és kész. Ellenben ebben az esetben a repülést jelentősen befolyásoló paraméterekről van szó és ez egyáltalán nem mindegy.
Amikor repültem vele, akkor egyébként tök jó volt, kezes, kellemesen fordul, könnyű, erős, na de addig el is kell jutni. Szóval ebben az esetben én biztosan az RTF verziót venném, mert ahhoz nem kell majd hozzányúlni.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #19085 üzenetére
Ahhoz hogy kiszedjem a vezérlőt, azt hiszem le kellene szednem az alját, vagyis a teljes gépet darabokra kell szedni. Helyette azt találtam ki, hogy kivezettem egy USB kábelt a hasára, ami most így néz ki (a második képen látszik, hogy hol a vezérlő csatlakozója, aki nem lenne képben):
De azt pl. te is elismered, hogy az FPV pocsék helyen van és hogy a szentléleken és az anyán kívül kb. semmi sem tartja a helyén? Pl. mikor felraktam rá a gyári antennát, elfordult a saját súlyától, bele a propellerek hatósugarába, néztem is, hogy wtf. A vicc az, hogy a legforróbb elemet egy ragasztócsíkkal kívánják a készítők a helyén tartani, ami, mint tudjuk, hőre lágyul
De mondok mást: a gépben két különböző típusú csavar van, egy kereszthornyos, a rezgéscsillapításra és D fejű imbusz Szóval érdekes.
Molnigee: a félre értések elkerülése végett, a gép nem rossz minőségű, semmi ilyet nem tapasztaltam, jó cuccokból van, erős, szépen repül, könnyű, tehát karbon, csak hülyén van megtervezve, ami miatt a usernek kell majd vele szívni, ahelyett hogy önfeledten repülne. Én már nagyon szeretnék önfeledten repülni, mert lehet hogy imádni fogom, csak éppen úgy voltam vele, hogy feldobom a Libre Pilotot, beállítom aztán hajrá. Na ez, ahogy a fenti képek is mutatják, nem olyan egyszerű, mert a vezérlőhöz szét kell szedni a gépet, vagyis nem tudod könnyen paraméterezni. Aztán lehet, hogy átmásolom a Cleanflightból a PID értékeket és vagy bejön vagy nem.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Allien #19080 üzenetére
Az MJX-nek nem ilyen jellegű baja van, ott a fő gond az, hogy silány a váz, plusz gyanakszom arra, hogy a motorokat csak magasabb feszkón járatják, de az igazából 3.7V-s, mert tök ugyan úgy néznek ki, mint az MJX X400-é.
Jah igen, egy közérdekű bejelentés: megvettem az Ecalc hivatalos verzióját, szóval aki akar gépet tervezni és szeretné kiszámoltatni a paramétereket, az dobjon egy mailt és betöltöm az adatait a kalkulátorba. Ami ehhez kell:
- össz tömeg
- akku típusa, cellaszám, C érték, teljesítmény
- motor típusa és propeller típusa (pl. 5045)
- ESC áramtűrő képessége[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #19092 üzenetére
Ideiglenes. Oda majd a Runcam kerül, most azért van ott, mert nekem nincsenek 1800-asnál kisebb akksijaim, ezért nem férnének el, kellett a hely, mert hosszúak. A 4S akksik meg felfele dagadtak, nem hosszúak, annak pont jó lesz, mondjuk 1400mAh értékben
Ha nem kellene szerelni, jó pont lenne De az még jobb pont lett volna, ha -90 fokban állna a vezérlő és lenne egy luk, hogy hozzá lehessen férni. Akkor az már két jó pont lenne
Még azt nézem, hogyan lehetne feltenni valami értelmes leszállótalpat. Láttam olyat, ami motorvédő, tilt és leszállótalp is egyben, Emax 200-on asszem. Mert ezek a pálcikák semeddig nem fognak tartani, úgy érzem.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #19092 üzenetére
Erre azért még mindig áll a cerka: Kingkng 210 GT SP F3 racing
Jah és ennek sincs oldalt takarólemeze
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Patics #19109 üzenetére
Ez mindig így van Dilemmáztam, megvegyem-e a Flysky FS-i6-ot. Hétvégén megvettem, erre leárazták ma reggel
Nincs igazság Megvan még a komacel, de nekem nem is védelem kell, hanem egy olyan láb, ami nem törik, hanem csak kirugózza az ütést, szóval ilyen gumi izé, de a te megoldásod tetszik. Ilyen dugókat a fém csövek lezárására és a nedvesség ellen szoktak használni nem?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Szia, nagyon kreatív. Mi ez valami műanyagpánt csavarral megfogatva? Én a leendő kamera platformomra piros szivacslabdákat fogok rakni, olyat mint amit a bohóc is visel a cirkuszban. Asszem egy pár 240 forint volt a BG-n és előre be van vágva.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #19118 üzenetére
Falcon 250-re nincsen az rcgroupson valami faja beállítás?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Nekem a gyári PID-ekkel meg ratekkel 10 méteren fordult a Nighthawk full gázzal, 3S akksival. Ezen eleinte annyira meglepődtem, hogy lekaszaboltam vele a salátaföldet Nah azóta megemeltem, most akár 3 méteren is megfordulPP
Egyébként ha nem gázzal fordulunk, sokkal kisebb rádiuszok érhetőek el és gázzal meg lehet fogni a lendületet, ha már a gép átesett.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Breaking, most írt a BG, hogy kapható a Kingkong 210 GT. Valaki vegyen egyet és mondja el milyen
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Minstrel #19147 üzenetére
Ennyire még nem hasonlítottam össze, de szerintem egyik sem néz ki rossznak. A felső túlnyúlás lehet gyenge pont, mert ott nem tartanak be az aluminium merevítőoszlopok, de más nagy hibát nem látok. Pici a gép, szóval az erőkarok is durvábbak, nem hinném, hogy pl. a karja törni fog.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Minstrel #19150 üzenetére
Egyetlen próba repülésem volt már velük és erősebbnek éreztem, mint az Emax 2204-et (a simát, ami a Nighthawkon van, nem az újakat). Egyenletesen járnak, szerintem nem rossz motor, de még nincs velük igazi tapasztalatom. De ennyiért szerintem jók.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #19152 üzenetére
Hmm, ez azért elgondolkodtatna Csak akkor új ESC, új akksi. Mert csak a nyúlbélák nyomják három ágú nélkül egy RS 2205-el
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Nézem a nagy gépeket Rcmodellen, mennyi remek gép van eladó csak mindegyik olyan rohadt drága..Pedig 120 körül brutális gépek vannak.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #19166 üzenetére
Jó lenne ez a wiki, ha lenne benne bármi kitöltve
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #19167 üzenetére
Persze, ezek a stock beállítások, azért mások Nincs megírva még a WIKI
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz cucimaciq #19188 üzenetére
AZ a baj, hogy én pl. ezt a modellt még életemben nem láttam (mármint értem, hogy az a neve, hogy SKRC D20 G, na de mi volt az eredeti?). Ebből következik, hogy ez egy másolat másolata, vagyis arra sincs semmi garancia, hogy miről lett lekoppintva, így a vezérlő protokoll kérdését is eléggé nehéz lesz megoldani.
[ Szerkesztve ]
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz _X10Dead_ #19196 üzenetére
Én meg inkább úgy látom, hogy egy:
- fölöslegesen komplikált gép, brushed kivitelben, amiben 1,5x annyi hiba lehet. Brushlessben teljesen más, de ott egy normálisan tervezett gépről van szó
- 450mAh akksi, amivel LEHETETLEN 6 motorral értelmes üzemidőt elérni. Ráadásul állandóan megy a vita, hogy az egymás felett elhelyezett motorok mennyi veszteséggel dolgoznak, de hogy nem egy 20.000 Ft-os gépre lesz optimalizálva, az biztos
- auto-land, auto take off miért fontos egy brushed gépnél? Ez nem egy 3 kilós szörnyeteg, ami nem dőlhet fel le meg felszállásnál
+ altitude holdnak van értelme, az jó, különsen az FPV-hez
+ tényleg stabil, láttam videón én is
- kétszer drágább mint a Syma X5, pedig ugyan az a kategória,hmm, én inkább egyből az egészet átugranámNem tudom, hogy drága-e az XK 250- de az upgrade távval legalább jó repülni.
Megvehető gép, még is alig van valakinek, mert a tré üzemidő miatt senki nem vette meg. És ezen a szinten ezek a műszaki fineszeket csak mi értékeljük és szerintem a nagy tömegeknek nem is kellene.
Ellenben tegnap láttam egy 2000EUR-os gépet, ami X8 volt, na arra azt mondtam én is mmmm.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz cucimaciq #19212 üzenetére
Blogomon van teszt az X5C-ről meg variánsairól. Ami még szóba jöhet, az a Nihui U807-XK X250 páros, mind a kettő bővíthető FPV szettel.
Esetleg rcgroupson megnézheted, hogy a talált drónnak mi a protokollja, hátha szerencséd van és valahol írják (jelentős angol tudás szükséges)
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #19237 üzenetére
Szerintem racerrel csak így lehet. Azért amikor a Hajógyárit Marciart 1 perc alatt körbe repüli a fák között az rohadt jól néz ki. Igyekszünk majd felrakni minél több Runcames videót, de bazzeg, elképesztő feeling, olyan mint valami Fantasy filmben egy erdőben rohangászni.
Arra gondoltam, hogy az Ogre úgy is repül vagy 15 percet, elindulok egy ösvényen, ő repül előttem én meg csak sétálok utána, az is jópofa videó lehetne. Túrázzunk drónnal.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Ezt valaki vegye már meg és mentse meg a pusztulástól, mert nagyon tetszik
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #19254 üzenetére
WOT-oztam két évig. Elárulom, még olcsóbb is
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
Half life 2 drón
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz Plasticbomb #19266 üzenetére
Nézd a jó oldalát:
- nincsenek noobok
- nincsenek artykAz alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
MI van ha rárakom ezt a motort egy drónra: DYS 2208 1400KV? Nem találok másik motort ezzel a teljesítménnyel 8045x3-hoz, mert mindegyiket kinyírja a WATT terhelés. Airplane, de átkötöm a +--t és akkor forog az másfele is
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Politika
- Napelem
- Kutya topik
- Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- iPhone topik
- Futás, futópályák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen