Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dronosroli #1198 üzenetére
Annyit tettem, hogy reggel az erkélyen hagytam kb egy órára akksistól mindenestül, aztán behoztam (vízszintes padlóra), és toltam neki a kalibrálást. Meglássuk, az IMU értékek egész jók lettek, egyik 0, másik vmi 0.001 vagy hasonló, már nem emlékszem.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Maxximus
őstag
válasz dronosroli #1387 üzenetére
térkép miatt nem kell gsm+3/4G ? azt mindig offline-ból(letöltöttből) tolja?
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE**i12 Pro Max+watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1402 üzenetére
Egy mondatban összegezve:
"Sajnáltuk, hogy Wi-Fin kommunikál a drón és a távirányító, ugyanis a Mavic Pro rádiós technológiája biztosította az eddigi legjobb élményt. Az Air-é sajnos elmarad tőle"
Aztán két szó:
-ocusync
-lightbridge
Valamint a repidő.Nekem a megbízhatóság az első. Ez az én szempontom. Azért írtam azt, hogy ÉN nem Air-t vennék.
De lehet, hogy NEKED azok a szempontok fontosak, amik nekem nem.
Minden attól függ, hogy ki mire venne drónt. -
twine
addikt
válasz dronosroli #1390 üzenetére
Vitorlás versenyen pld víz fölött jól tudott jönni ,amikor lövésem nem volt "merre vagyok arccal", és hol vagyunk a csónakkal, és nem akartam az időt húzni az rth-val ,hogy emelkedjen 15m-rol 50-re majd jöjjön vissza...ott stoppoljam ki az rth-t és forgassak tovább a környezetemben,,,, egyszerűen csak átváltok térképre látom a repülés irányát,a felszállási pontot ,és máris tudom mi a pálya....ugyanez a folyamat szárazföld fölött idegen helyen,,,már akár 400-600m távolságra is tőlem....ha hirtelen nem tudom merre is járok, mert sport módban követtem egy autót..."sokszor" jön jól szvsz. az a térkép!Annak ellenére, hogy én is azon vagyok ,hogy ha lehet,maradjunk a géppel visual contactban.....lehet,hogy az esetek 99%ban pár masodpercnyi ,rossz esetben percnyi nezelodes után egyenesbe kerülne az ember,de munka közben az aksi idő az isten,,az egy és mindenek felett való...gyorsabb ha az ember átvált ilyen. Helyzetben térkép nezetre...és nincs is kérdés "merre van arra"
Nekem pld erre jó a térkép...
Sokszor használom azt rth-t is,,de esete válogatja mikor mi a jó,,gyilkos szélben 10-15m-n még elropkodok, de nem szeretném pld ha 50-re emelkedne az rth miatt....ki tudja mi van ott fent alapon....
Szóval mikor.mi a jó...de hogy bőven van létjogosultsága a terkepnek,az biztos[ Szerkesztve ]
-
válasz dronosroli #1408 üzenetére
Ktgvetés kérdése ugyebár, P3P tudása tudtommal a sima P4-nek van, de ha fotóban előrébb akarsz lépni, akkor a P4P a megoldás az 1"-os szenzorával. SzVSz jó képeket csinál, stackelve meg pláne
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Tibcsi68
tag
válasz dronosroli #1418 üzenetére
Köszi szépen, érdekes dolog, akár mi is a valóság belőle...
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1434 üzenetére
Sőt, van Mavic 2 Enterprise is már. .
Az 1 egyébként sima Mavic Pro. Az első szériából több fajta, white, platinum..etc. A Platinum spec propokat és moddolt szoftvert kapott, a repideje is megnövekedett, sokkal halkabb lett. A Mavic 2-ből alapvetően két fő ág létezik (eddig). A 2 pro és a zoom. Itt a két gép közt kamera különbség van. Az Enterprise az egy Zoom széria, néhány moduláris kiegészítővel.Ha sikerülne kifognod egy első szériás platinumot, abból az a legjobb. Szerintem. Azt hozzáteszem, hogy csak akkor, ha olcsóbb, mint egy akciós 2. Mert ugye utóbbi is 1000 euró alá ment már.
[ Szerkesztve ]
-
|AP|
veterán
válasz dronosroli #1438 üzenetére
nem a hasselblad felirat a lényeg, hanem a szenzorméret
[ Szerkesztve ]
-
total90
veterán
válasz dronosroli #1440 üzenetére
Elvileg más lencse és a P4P-t még mindig jobbnak tartják ami a képminőséget illeti. Szerintem elenyésző, cserébe a MP2 sokkal kisebb, hordozhatóbb.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
Geller72
veterán
válasz dronosroli #1444 üzenetére
A P4-nek súlybeli előnye (is) van. Majd kétszer nehezebb, mint akármelyik Mavic. Ezek számok, tények. Soha nem lesz olyan szélálló. Én 40km/h-s szél és efeletti lökések közt is repültem már, de ezek legtöbbje teszt volt, hogyan viselkedik majd, ha netán egyszer úgy hozza a sors. Alapból nem repülök nagy szélben, éppen ezért ez a része - hogy mennyire bírja a szelet - nem érdekelt, csak a fentiek miatt, hogy kiismerjem a cuccom. Szerintem itt a Dji tulajok legtöbbje nem repült és nem is akar szélben kockáztatni. Meg úgy általában senki, aki drónnal repül. Soha nem a szél erőssége volt a problémám racerekkel sem, mert bazi nagy szélben is tudnék velük repülni, de nagy pofára esés tud lenni, amikor egy erős hátszelesből ráfordulsz a géppel az oldalszélre. Nem beszélve arról, hogy sokkal jobban kell gazdálkodni tudni az akkuval, mert nem biztos, hogy az "odaút" fele annyit vesz ki az akkuból, mint a visszaút. J néhány lepottyanós - eredetileg range tesztnek induló vidi van fent a yt-on, ahol nem vette észre, vagy nem is figyelte a tag, hogy azon a magasságon, ahol a gép volt, volt egy enyhe hátszél. Ez túl nagy önbizalmat ad, mert sokan nem számolnak és csak azt nézik, hogy mennyi van még az akkuban. Hátszélben sokkal messzebb eljutsz vele egységnyi akkuval és mire a tag visszafordult 60%-nál, már ott eldőlt a dolog. A visszaút feléig nem jutott el. Sajna abban a vidiben épp víz felett fogyott el az akku... Én mondjuk biztos nem szigetek közt nézném meg, hogy meddig repül a gépem. .
-
q2w3
senior tag
válasz dronosroli #1520 üzenetére
Szia!
A leírásba eléggé beleillik a Mavic Air. Elől 2 led világít pirosan amikor repül, fotó és videónál lekapcsol. Hátul középen zöld fény villog. Alul az akksi jelző villog zölden halványabban.
Volt Fb csoportban aki kirakott panoráma képet a napokban a vásárról. -
loveiandras
csendes tag
válasz dronosroli #1568 üzenetére
Hali!megnézem vasárnap mert eddig mindig egy féle képen raktam a controllerbe a telefont kíváncsi vagyok.köszi az észrevételed írok ha van változás!!!
-
válasz dronosroli #1576 üzenetére
Én is néztem pár videót, azért az túlzás, hogy a MP1/Air szintjén maradna, de tény, nem éri el a P4P képminőségét 100%-ban.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Amarton
tag
válasz dronosroli #1603 üzenetére
Azért nem csak ez a különbség.
Full HD vs 4K
2 tengelyes gimball vs 3 tengelyes
Hatótáv sokkal jobb az airnak.
Minden dologban jobb, mint az Spark, kivéve az árat.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
csobi1
tag
válasz dronosroli #1620 üzenetére
Ez elég jó kép lett. Ha ilyet tud a Spark,akkor nem feltétlenül kell a RAW formátum. Profi fotómasina ekkora érzékelővel a RAW-tól sem lesz belőle. Ha jó a jpeg motor, akkor amatőr felhasználásra ez a képminőség több,mint elég szerintem.
-
szubrutin
aktív tag
válasz dronosroli #1916 üzenetére
Bocsi, enis nagyon uj vagyok a temaban, vettem 1 sparkot. Akarhanyszor szeretnem reptetni, kerni kell az engedelyt, es befizetni a 3 ezer forintot? Es ha a sajat kertemben szeretnem reptetni, mi a helyzet?
Nem mindegy, hogy egy hülye okoskodik, vagy egy okos hülyéskedik :)
-
Skimaster
senior tag
válasz dronosroli #2002 üzenetére
Csak iránytű kalibrácio. Megcsinálom és utána megy nincs gond vele... Mindegy ez van. Lehet március végén felviszem Pestre szervizbe hogy nézzenek rá. Köszi!
-
twine
addikt
válasz dronosroli #2057 üzenetére
Én két éve a gyári hungarocell dobozban hordom a Phantomokat vitorlás kupán a csónak aljába mondjuk védtem... Ott bele raktam egy kukás zsákba és annak becsomóztam a száját
Nyilván mindenkinek más erről a kialakult véleménye... És el is fogadom, hogy mások vagyunk, más más körülmények között használjuk imádott "madarunkat",,,, de én valahogy mindig borzasztó pazarlásnak tartottam az 50-70000ft-os (mindenki helyettesítse a be magának a megfelelő összeget) hátizsákokat, koffereket...
Én úgy gondolom, ezek az eszközök nem szállítás közben fognak sérülni, normális gazdit, és utaztatást feltételezve, hanem repülés/meló közben...
Akkor meg aztán pisloghatok a horror áru kofferemre magam mellett, "mikor megkotlott a gép, és lezuhant"...Bocs tényleg, mindenki arra költi a pénzét amire akarja...
Én is csak elmondtam a saját teóriámat a "mindenálló" drága kofferekröl
Ismétlem, nem lebeszélni akarok senkit,,, csak egy vélemény volt a sok közül[ Szerkesztve ]
-
VANESSZA1
őstag
válasz dronosroli #2057 üzenetére
Ez is nagyon jó mert szinte maximális a védelem. De én nálam nem működik mert én általában túrázás, kirándulás, kerékpározás közben repülök, és olyankor készítek videókat. Így túrázás közben kell kényelmes legyen a táska.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
válasz dronosroli #2085 üzenetére
Belefér a táskába. Azért nem is akartam nagyobbat.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm