Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz AuraSync #6265 üzenetére
"A kertben repkedni? Mondjuk egy Mini másra nem is alkalmas"
Már megint ide kellett ezt böffentened, pedig kis millióan használják a mini-t pl kirándulásokon stb egyszerű felvételekre teljes megelégedéssel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
boaa
újonc
válasz AuraSync #6272 üzenetére
Még egy válasz és ezt a részét én befejeztem, nekem erre semmi szükségem.
Kérlek ne sértődj meg, én sem tettem. A típus dologban igazad van, de nem gondoltam rá, hogy idáig fajul a dolog, nem foglalkoztam vele. Illetve van akinek van jobb dolga, mint azt lesni az 560078 darab gyártó melyik nap hány semmire sem jó vackot ad ki. Pontosan mi a különbség a tz896 és a tz916 között. Ez jellemzően igaz azokra is akiknek a telefonjait nyomkodtam. Valaki valahol rájuksózott valamit, mit törődnek ők vele, hogy h789 vagy h643. Az én világnézetemben pedig az már régen rossz, mikor a saját gyártó nem tudja megmondani min fog működni a cucca és min nem. Én úgy gondolom ennek úgy kéne működnie, hogy megnyomok egy gombot és repül, nem előtte soha véget nem érő inkompatibilitási hurkokat kibogozni. Meddig tartott volna felírni a böszme nagy üres fehér dobozra, hogy mikkel megy? Az a két tucat név amit garantálni tudnak kifért volna. Persze nyilván a többségnek ez így megfelel, épp ezért működnek így a dolgok ahogy. Én pedig épp ezért igyekszem az egész alól kivonni magam, tudod csak ismétlem magamat, nekem erre nincsen szükségem és éppen ezért ahogy mondod, drón megy vissza és már bocsánat a kifejezésért, de sz@rok az egészre. Szórakoztassák egymást azok, akiknek ez így jó és ezt szeretik. Engem nem zavar, ha ezzel szórakoznak, viszont azt nem értem őket mért zavarja, hogy én inkább mással foglalkozom? A használt ketyerészést meg inkább hagyjuk, biztos itt is én vagyok a kivétel, de mást se látok, mint halomban álló garanciaidő után 2 héttel tönkrement, javíthatatlan elektronikai hulladékot, használtan vett két napig összetákolt vackokat. Az említett drón pedig arra, amire nekem kellett volna pontosan tökéletes lett volna. A meddig és milyen magasra repül a drónom című versenyt nyilván te nyerted volna meg, nyilván a tied minusz 96 fokban is működött volna, csak épp te nem mentél volna ki. -
-
Statikus
senior tag
válasz AuraSync #6337 üzenetére
Neked tényleg mindennel bajod van az életben?
Pár hete írtam, hogy kamerakép alapján lehetetlen pontosan tudni, érezni, hogy hány méterre van a drón az adott céltárgytól. Szeretném minél közelebbről fotózni, hogy csináljam? Menjek neki? Te hogy csinálod? Hogy érzékeled viszonyítási pont nélkül a távolságot? Vagy nincs rá szükséged? Ha nincs, akkor miért kell leszólni azt, akinek van, aki esetleg másra is használja a drónt, mint te? -
Geller72
veterán
válasz AuraSync #6337 üzenetére
Az, hogy vannak lehetőségeid, a géped képes lenne rá, de egy butább app miatt nem tudod kihasználni az igen is probléma. Hogy te nem használod ki az adott gép lehetőségeit még nem jelenti azt hogy a többi ember ne akarná vagy nem szeretné kihasználni. Ha van Litchi support, van way point, van vr box support, nem kell 4-500 euróért gyári szemüveget venned, tudod használni a telefonodat szemüvegként, fejkövetéses gimballal... például. És ez csak egy a sok közül. 30%-át kitakarja? Ne túlozzunk már. Nem egy öt collos telefonnal akarunk repülni. Vr-ben csak 3 adat van a kijelzőn, plusz az iránytű, de áthelyezhető, testre szabható hogy mit hol láss. Sorolhatnám, de most is úgy vitatkozunk hogy te nem is láttál ilyet...de vitatkozol.
-
Geller72
veterán
válasz AuraSync #6351 üzenetére
A Wish egy átbszós, kalap szar..pont.
"Vannak olyan oldalak is, amelyeket határozottan kerülni kell, ilyen például a Wish, ezen rengeteg az átverés, a hamis termék"
-Ilyen kommentből Dunát lehetne rekeszteni a neten.. -
veterán
válasz AuraSync #6357 üzenetére
A Davinci tud olyat, hogy interpolál normális minőségben egy alacsony FPS anyagot feljebb? Olyan jó lenne a 30 FPS-es Spark videókat meglassítani 0,8-cal, de röcög az egész.
Én amúgy Cyberlink PowerDirector 365-öt használok. Nem ajánlom, pedig sok helyen hozzák ki jónak. Annyi, hogy stabil, de az effektek, átmenetek és template-ek nagyrésze hihetetlenül avittas és gagyi.
[ Szerkesztve ]
-
Statikus
senior tag
válasz AuraSync #6377 üzenetére
Azért, mert az app nélküli felszállást nem ismertem, én is képes voltam azonnal kezelni, vásárlás előtt én is sokmindent végignézek, olvasok, szinte már ismerem, amikor kibontom a dobozt.
Megnéztem számtalan Air2 teszt videot, magyart, külföldit, de valahogy egyikben sem mutatták, hogyan szálljunk fel app nélkül. Lehet azért, mert semmi értelme?Szerintem zárható a téma, most már tudom, hogy lehet, a manualban is megtaláltam azt a 2 sort a témáról, amit olyan fontosnak gondolsz.
És most, hogy ezt is megismertem, még mindig nem mondhatom azt, hogy mindent tudok az Air2-ről, a Fly-ról, vagy általában a drónokról.
Jó repülést! Ujjakra vigyázni fel és leszállás közben!
-
Fuhur
kezdő
válasz AuraSync #6381 üzenetére
Tévedésben vagy. A vita nem ezért alakult ki:
"Itt előjött, hogy azért vitatkozunk, mert én nem ismerem a profibb gépeket, te pedig nem ismered az egyszerűbb gépeket. Így nem sok értelme volt egymásnak esni."Hanem azért, mert meglehetősen arrogánsan kérdőjelezted meg az app nélküli felszállás lehetőségét.
És most is magas lóról hirdeted egy üzemmód "értelmetlenségét"!Az első esetben kiderült, hogy kicsit se volt igazad.
A második esetnek meg semmi értelme, mert se tapasztalatod se szakértelmed nincs hozzá ami nem lenne baj ha nem párosulna egy markáns ám alapjaiban téves "majd én megmondom hogy van" állítással.Amiben való igazságod van: a vitának semmi értelme. Részemről is befejezettnek tekintem. További sok jó leszállást kívánok!
-
krx21
nagyúr
válasz AuraSync #6381 üzenetére
Itt a probléma: Pont az ilyen mondatokat emelik ki, helytelenül!!!
“A drón tehát nem egy pokoli eszköz. Ésszel és ügyesen kell használni, az előírásokat maximálisan betartva, és így egy gyerek kezébe is nyugodtan oda lehet adni.“
Ez így bátorítja a tehetősebb szülőket, majd jönnek a balesetek. Ráadásul e miatt lehet szigorúbb a szabályozás... stb..[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz AuraSync #6388 üzenetére
Nem szeretem, ha kiforgatják a szavaim.. Pontosan tudod, hogy mire gondoltam. Ha repülök, én közben nem nagyon állítgatok, ha nem muszáj, vagy nincs rá időm. Pontosan tisztában vagyok vele, hogy hol, mit kellene állítanom. . A legutóbb egy búzatábla széléről szálltam fel, amit már jó előre fixáltam, de kb. negyed óra után, miközben a levegőben voltam, megjelent 3 pótos traki és két kombájn ott, ahonnét felszálltam és nem igen akartam bonyolítani a dolgot. Mivel szemüvegben repültem, amiben a telefon volt, le kellett volna vennem a szemüveget, ki kellett volna vennem belőle a telefont, és matatni a menüben. Talán nem vitatod azt, hogy a leggyorsabb és legegyszerűbb módja az volt, hogy lehoztam magam elé és levettem kézbe. .
-
Geller72
veterán
válasz AuraSync #6390 üzenetére
Sokkal. Olyan, mintha rajta ülnél. Vezeted, mint egy autót, nézel ki a szélvédőn. Oldalra egyértelműen csak úgy vaktában nem mész, mielőtt körülnéznél vele egy helyben, de folyamatos haladás esetén semmi gond. Vertikálisan amilyen irányba fordítod a fejed, a kamera is arra fordul, így azzal egyáltalán nem kell foglalkoznod. Azt kell előtte beállítanod, hogy ennek az érzékenysége milyen legyen. A legtöbb telefonon ugye eleve van head tracking funkció. Ott nem így hívják, de a drónnal összekötve ez lesz belőle. . Egy filléres VR box már jó, amibe belefér a telód. Meg ugye a VR app, ami esetemben pl. a Litchi. Nekem 3-4 adat van a kijelzőn ilyenkor. Bőven elég is. Magasság, távolság, sebesség, akku százalék. De ez konfigolható, ahogy az is, hogy a kijelzőn helyileg hol helyezkedjen el.
Egy tabletnél sokkal jobban érzékelhető minden és jobb esetben semmilyen fényszennyezés sincs, ami zavarna, ergo tök mindegy, mennyire süt a nap. ISO-t tudod simán állítani ugye távról, vannak prog buttonok és a zoom is adott szintén távról. A gyári szemüveggel lehet úgy repülni, hogy arra megy, amerre a fejed fordítod. . Nekem erre ugye nincs szükségem, viszont ez a legolcsóbb és árban a legjobb megoldás erre. HDMI outputtal rendelkező távoknál rá lehet kötni olyan FatShark szemüvegre is, ami eleve dual lencsés, tehát még VR app sem kell.
Talán többet mond mindennél az, hogy én totál szenzorok nélkül repülök. .
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz AuraSync #6407 üzenetére
A legfrissebb verzió, nem tudom most megmondani pontosan. Nincs FCC hack, semmi trüváj. A sport módot csak azért írtam, hogy ha valaki azzal hajtja folyamatosan, szerintem könnyebb túlterhelni, bár erre lehet, figyel a rendszer már a Sparknál is.
Statikus: ha fejjel lefelé fordítod, azonnal leáll.
-
veterán
válasz AuraSync #6426 üzenetére
Ez az akku csere probléma rémlett valahonnan, ezért rögtön ezzel kezdtem, de sajnos nem oldotta meg. Nem akarom nagyon hagyni kínozni, nehogy 1 rossz motorból csináljak a túlpörgetés miatt négyet, stb. Ezt így helyben megoldani szerintem már nem tudom. Legutóbb is a javítás leghosszabb része az volt, amíg a GLS-től átkerült a myactioncamhez a drón, utána már gyors volt minden, 1 hét után elhoztam, igaz, akkor tulajdonképp javítani sem kellett, csak túlparáztam a hangja miatt.
-
Statikus
senior tag
válasz AuraSync #6437 üzenetére
Amikor még így nézett ki egy számítógép:
https://www.youtube.com/watch?v=XphXo2BSjL4Manapság egy okosóra, vagy egy drón is többet tud ezeknél, pedig mekkora öröm volt 92-ben egy 286-os a C64 után.
-
Geller72
veterán
válasz AuraSync #6461 üzenetére
"És akkor mi van ha a kevés használat miatt csak gari időn kívül jön elő ez a hiba?"
-Ez egyáltalán nem biztos. Mármint, hogy ez csak a használat közben jönne elő. Ha ez anyaghiba - márpedig annak néz ki - az simán előjöhet előtte is, ahogy már itt a fórumban is volt szó a minit is érintő ugyanilyen problémáról. Abban az esetben is már az új gépnél láthatóak voltak a problémák. És abban az esetben sem mindegyiknél volt meg ez a probléma. Lehet egy szar széria, egy szar műszak, egy szar bejövő nyersanyagsorozat is, akár egy műszakban is. ez nem olyan ritka, az iparban ez máshol is előfordul, komoly autóknál is vannak több százezres visszahívások ilyenek miatt. Nézni, csekkolni kell, akkor is amikor megveszed és közben is. Ha előjön, reklamálni kell. Szerintem ha ez nem jön elő gar idő alatt, utána már nem fog. 3D nyomtatásnál is szaladtam már bele rossz hozaganyagba, bontatlan terméknél is. Én ezen nem rugóznék annyit. Szerintem. -
veterán
válasz AuraSync #6467 üzenetére
Majd meglátjuk, de nem hiszem, hogy próba nélkül küldenék vissza, máskor is korrektek voltak. Holnap elvileg meg is kapom, mindenképp kipróbálom, ha más nem, beltéren.
Az ipont meg hagyjuk, mert annál nagyobb gané garanciáztatás sehol nincs. Cégesen vásárolok náluk 10 éve, tudom, miről beszélek... Az utóbbi 5 évben kabaré, ami van náluk.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz AuraSync #6478 üzenetére
Nagyjából ez az egyetlen magyarázat! Ami még lehetséges, hogy 2 napig akku nélkül pihent. De ez még annál is meredekebb feltételezés, mint hogy helyrerázott benne valamit. Esetleg porszem került az alsó szenzor és a fedő burkolat közé, amit mindig földnek látott, ezért akart emelkedni, mint az állat, és a szállítás elrázta a szenzor elől a szemetet. Erre is olyan 1 százalékot adnék, de láttam már vicces dolgokat...
Mint például amikor egy hibás PS/2 billentyűzet csatlakoztatásakor eltűnt a második monitor kezelése egy PC-ről... Ha valaki ezt csak állítja, és nem magam tapasztalom, akkor azt mondom, hogy valamit benézett, mondjuk kihúzta az egyik kábelt a másikkal, stb. Pedig, a probléma valós volt, azóta is emlegetem az újoncoknak.
[ Szerkesztve ]
-
válasz AuraSync #6166 üzenetére
Mint kiderült ez mégsem User error.
Hiába csinálok előtte Compass kalibrációt 5-10 perc repkedés után már helytelenül írja ki a magasságot.
Kb 15 méter magasan azt írja ki, hogy 5 méter magasan vagyok és mire leérek a talajra ahonnét felszálltam már -10 métert ír az app.
Ezért van az, hogy megáll a levegőben pár másodpercre ha lefelé jövök és ha tovább nyomom lefelé a stikket akkor elindul a landolás üzemmód ami ha eléri a 0 métert újra felold és lehet vele gyorsabban süllyedni.
Nagyon zavaró tud lenni ez a hiba de ez már rendszeres, ahányszor kint voltam a tó parton mindig ez történt hiába kalibráltam előtte iránytűt.
Első elszállásnál 0 métert ír szóval menet közben galydul meg a dolog...
De ha leszállok közben és újra fel akkor nem nullázza ki magát a magasság, továbbra is -10 méteren leszek... a Home Point nullázás sem oldja meg a dolgot.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4070 S / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
P3Dr0
senior tag
válasz AuraSync #6510 üzenetére
Tipikus FW error. En is küzdöttem ezzel és minden logot ahol előjött a hiba leadtam a egy case-en belül a dji nak. Kiv.vagyok mikor fogják javítani. Próbáld meg azt,hogy normál módban szállsz fel és abban is szállsz le és a repülés alatt nem kapcsolod se a tripod se a sport módot! A sport mód teszi tönkre a magasságot mert kikapcsolja az első, hátsó szenzorokat de sajnos az alsokat is meghulyiti.
Azonkívül a logot teliirja tripod - sport mod kozotti váltásokkal (mintha kapcsolgatnad a mód választó gombot gyorsan ide-oda )
11.8m alatt a "sonar" veszi át a gps től az aktuális magasság mérést de ilyenkor elég hibásan működik. (Airdataban is látni is a -meter magasságot). -
P3Dr0
senior tag
válasz AuraSync #6542 üzenetére
Nem sok dolog változott az appan így elsőre.(1.1.6). A battery icon színes lett. Zöld, sárga,piros. Ha a sárgát eléri táv repülésben akkor az auto RTH aktiválódik. Ha a pirosat akkor landol... (Gyak.Mint a dji go 4 ben csak most nem vízszintes a vonal hanem az akksi töltöttség körül van). Azonkívül lett egy gimball finomhangoló menü módokra bontva. (Tripod, normal, sport) így külön mindegyik módhoz beállítható a gimball érzékenység,(fokban), és a mozgás finomsága.
Én is csak óvatosan megyek a géppel tesztelgetem mert nem szeretem a meglepetéseket. Ráadásul a szervizből vadi új gépet kaptam (stressz törés miatt cserélték) amiben már benne van az airsense funkció (xxx3W model number) de még nem aktív az EU ban. Szóval én is óvatosan duhajkodom......mondhatni ismét ismerkedünk 😂😆 -
veterán
válasz AuraSync #6550 üzenetére
Nem félelemről szól, ez mentalitás kérdése. Van, aki szeret mindent legálisan megoldani a léehetőségekhez mérten (mint én), és van, aki ezt nem tartja fontosnak. Nem tisztem ítélkezni, de ne dobjunk már arra követ, aki a szabályok szerint játszik!
A másik, hogyha esetleg dolgozni is akarsz vele (azt most hagyjuk, hogy erre egy Air / Spark bármilyen konzumer drón mennyire alkalmas alapesetben), akkor nem árt, ha rendben van minden papír, pláne, ha olyan helyen megy a buli, ahol esetleg odajönnek okoskodni, rendőrt hívnak, stb.
Egyébként ha jól értem, Minihez is kelleni fog a kamera miatt. Plusz, a példádban inkább a pályamatrica megléte / nem léte a jó párhuzam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz AuraSync #6570 üzenetére
Pont az lesz amit írtál. Veszek egy AIR-t vagy Mini-t és nyugodtan repkedek 15-20 m magasan senki sem fogja hallani, látni a kis szúnyogot. Nekem meg meg lesz az élmény amit egy kis repülés nyújt.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Statikus
senior tag
válasz AuraSync #6581 üzenetére
Az első mondatodat más területre átültetve tökéletesen egyetértünk.
Amikor már gátolja az ember szabálykövető magatartását a beleszarom emberek viselkedése, a szabálykövetők is beleszarommá válnak.
Sajnos. Úgy látszík így korcsosul el a világ, így lesz mindenki olyan "szabad", hogy már szólni sem lehet hozzájuk...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Ukrajnai háború
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hardcore café
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Reklámblokkolók topikja
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...