Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz Jackal2 #386 üzenetére

    "a szájukba kellene rágni, hogy sport módban nincs tárgyelkerülés, hogy az RTH-nál nem működnek a szenzorok"

    -Ezt a kettőt azért látványosan szedjük külön, mert megzavarhatja a kezdőket. Tehát a mondat úgy hangzik helyesen, hogy "Ha a gép sport módban van, akkor nincs tárgyelkerülés. Normál esetben RTH-nál van." Twine írta és tesztelte pont ki, hogy ha sport módból nyom egy RTH-t, akkor SEM sport módhoz tartozó sebességgel jön vissza a gép, tehát a sport mód akkor deaktív. Ebből is az következik, hogy a Dji mérnökei (jogosan) nem akarták megkockáztatni azt, hogy egy RTH esetén kikapcsolt szenzoroknál baromi nagy esély van a visszatéréskor ütközésre a tereptárgyakkal, azaz ezt nem lehet megoldani sem érzékelők kikapcsolásával, sem olyan sebesség mellett, ami indokolná a sport módot.

    Tehát alapból, repülési módoknál sport módban nincs akadályérzékelés és kikerülés, szenzorok nem aktívak, de RTH-nál igen, és ott a sport mód nem aktív.

    "a szájukba kellene rágni.."

    -Ezért mondom, hogy az első az legyen, hogy elolvasom a user manualt. Erre viszont nem kényszeríthetsz senkit, és a legtöbben szerintem nem is olvassák el, hanem rögtön repülni akarnak. Ha ebből viszont gond lesz, az egyértelműen user error, és a felelősséget simán át lehet tolni a dji-ról a userre - jogosan. Ez addig még nem akkora gáz, amíg csak törik a gép, de ha emberek sérülnek meg csak azért, mert a felhasználó nem olvas és nincs kellő információja, az sokkal nagyobb gond. Nem hiszem, hogy nagyot tévednék, ha azt mondom, hogy a jövőben meg fognak szigorodni a vásárláshoz, tartáshoz való jogok. Ha máshogy nem, a forgalmazókat fogják kötelezni bizonyos szabályok, törvények betartására, betartatására. Hasonló probléma, mint amikor látod az úton a biciklist és pontosan tudod, hogy a büdös életben nem látott kresz könyvet, és maga a csoda, hogy még él. :D.

Új hozzászólás Aktív témák