-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Zsír. Én lemondtam róla. Marado kaz egynél, meg most az ETS 2-nél, mert 3 monitoron, meg track ir 5-el nagyon adja...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
sberci
tag
vauu, nem is tudtam idaig, hogy letezik kormany fétis szep gyujtemeny, latszik nem ma kezdted.
Bar hasznalhatosag, minoseg szempontjabol az egyik legjobb darabodat adod elNekem ennyi "egyforma" dolgom egyszerre max a tesomtol orokolt sorozdoboz gyujtemeny volt eletemben
-
nagyúr
Jó kis driving force ps-hez és pc-hez! Ezen tanultam meg Colin 2-be rallyzni!
nyári szünet végére mindenhol vertem a gépet a legnehezebb fokozaton!
Régi szép idők!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
sberci
tag
Igen a v2-rol szolt az egesz mondokam
De mivel a hirdetesben azt irod, alacsony eron hasznaltad (hany szazalekon is?) igy a dd-s kormany sem az ero miatt kellett. Azon felul, hogy kitepii a kezedbol ha akarod, netan gyorsabban is forog, precizitas atadott ero sokfelesege szempontjabol erzel kulonbseget?
Ha igen eg es fold kulonbseget, vagy csak eppenhogy?[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Ezzel en is igy vagyok sose ertettem a tuloldalt. plane a sok "gyenge" kormannyal, ami mar egy sima kanyar bevetelenel a max erejehez kozel ellentarty es sem erosebben nem tudja tartani ha kell, sem finoman nem tudja visszaadni amit nem art ha erez az ember. Na persze ez a palyaversenyes jatekoknal igaz. A dirtnel meg az igaz, plane egy finn szakaszon, vagy a kezedbe veszed a kontrollert, vagy kikapcsolod az ffb-t, es elobb utobb gyorsabb leszel, mint kormannyal, mert a sok ugrato azert kitepi az ember kezebol a kormanyt, palne egy konnyu pattogos autonal, ossze sem tudod szedni olyan hirtelen, ugy rangat. Persze oda az elmeny faktor, de hat a dirtnel kb tokmindegy mert 90%-ban csak elmenyt ad az ffb, semmi mast murvan.
Sajat tapasztalatom az, hogy jobb kormannyal valoban lehet biztosabb az ember, netan palyaverenyen ezert gyorsabb, vagy konstansabb, de hat dunat lehet rekeszteni azokkal akik 5 forintos kormannyal mindenkit szarra vernek, szoval a tehetseget azert nem lehet kezpenze valtani Mondjuk egy szint felett (kormany), jobban jar az ember mar egy loadcelles pedallal, felteve, ha hasznal olyan autokat, ahol kell is. De ez megint csak palyaverseny, dirtnel megint a tokmindegy kategoria, beletapasol neha aztan ennyi., kb digitalis fek is megteszi Persze megint csak murvarol beszelek.CSL Elite az uj 1.1-es jart nalad aminek a belseje kb megegyezik a cw-vel?
"The servo motor, electronics, and power supply come straight from the ClubSport Wheel Base V2.5."ui: ma jott egy 1.2 GIB patch, nana hogy letolttetik az afrikai rallycrosst, mindenkivel, aki meg sem vette azzal is. Szerencsere lehet ezt is torolni egybol..
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Persze izlesek es pofonok, de ahogy anyam mondana, a rally meggyalazasa ezek az elsokerekes autok. Csak muszajbol szoktam menni ilyennel, es az idok mennyiseget nezve nem vagyok ezzel gyedul. Persze ez most az volt ezert vegig mentem rajta
Mondjuk ez a palya auto kombonal nem is talalhattal volna unalmasabbat (szerintem), padlogazzal a szakasz 70 %-an.
Na de mindegy is a lenyeg, hogy aktiv vagy, gyere a club versenyekre is, kellenek a versenyzok!
@Lendova
nehogy azt hidd, sokaknak a mai napig problemas vegigmenni a szakaszon anelkul, hogy az arakbol szedni ki az autot, csatlakozz a clubhoz es magad is meglatod![ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
a kenyszer nagy ugy mint irtam, a mostani wb futamon r2-vel kellett menni, ott probald ki magad, ott vannak valoban jo idok amiket, ha megdontesz, vagy a top 30-at vendegem vagy egy sorre/bambira
gyorsan letoltam 45 masodperc maradt a hataridobolNew Zealand - Waimarama Point Reverse - R2
ui: egyik legelvezetesebb szakasz es az auto is az uton jar, kel
[ Szerkesztve ]
-
sberci
tag
Gondolom erre utaltal?
https://youtu.be/jzy8kbjhF0c
Ebbem mint nezo nincs olyan sok izgalom, elhiszem, hogy kozben vert izzadtal, valami murvas gyors szakasz, olyan kameraval ami a razkodast kiveszi letezik?egy 3-4 videot megneztem egy hete amin mentel, picit ugy tunt (kivulrol, es mint teljesen kivulallo) mintha a kozonsegnek es az oromert autoznal inkabb mint a gyors idoert, de javits ki ha rosszul vettem le. Meg a dirt rallyban nyomtam keves ladas rallyt, ennyi az ossz tapasztalat vele
-
sberci
tag
valoszinu egy-ket eves videokat lattam, de akkor osszecseng amit gondolunk
lent a lada modot emlegettem termeszetesen a richard burns rallyra ertettem, csak elirtam.
Nem kovetem a rally-s esemenyeket, mi van Szombathelyen ahol mindekepp oda kell magatokat tenni? (es gondolom ott mindenki mas is ezt csinalja)
Akkor varjuk a belso murvas felvitelt, vagni sem feltetlen kell, konnyebb beletekerni a youtube-on, ha szukseges -
sberci
tag
na ez mar izgibb, mint egy lapos gorog szakasz a dirt rally-ban.
Mondjuk, hogy tobb kort kell ezeken is menni ertheto, na de megis.
De ez jobban tetszik, mar mar wales
"Szombathely Rally 2018 Gy10- Galuska Sz. Várfalvi G. Lada VFTS"
Viszont vicces milyen nyugodt hangerovel, hangulatban "karomkodsz" nalam mar a jatek elott sem ez a jellemzomeg most mar azt is tudom de a dirt rallys itiner az igazan rossz
[link][ Szerkesztve ]
-
Solesz84
aktív tag
Nekem tokeletesen mukodik!
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
nagyúr
-
nagyúr
Hát igen, azzal is vannak bajok...
Itthon én is ki tudom próbálni, csak időm nem lesz hozzá majd..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
snecy20
veterán
Maguk a pályák azok kicsit a finn és walesi szakaszok hibridjének tűnnek. Mondjuk az kimondottan jó, hogy sok helyen nagyon szűk az út, és könnyű lefutni a pályáról a szakadékba. Wales-nél, Finnországnál nehezebb.
[ Szerkesztve ]
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
nagyúr
Igen. Én bal-láb fékkel veszem be a kanyarokat és nekem alul kormányzott.
Fordítok a kormányon semmi, fordítok még, már kezd jó lenni, fordítok még, hogy jó legyen és akkor már sok a kormány fordulat, tolja az orrát.
Az S7 azt tudom milyen, ott fordítod és fordul, ha nem fordul még jobban fordítok a kormányon. Az egyben egész jól elvagyok vele, de ott van beállításom hozzá.
Itt az S4 nem ilyen, ott nem történik semmi kis mozdulatra, ha fordítok még, akkor meg már az elejét tolja. Amúgy a kanyar közepénél tolja. Az s7 inkább a kanyar végén kigyorsításkor.
A legacy gyári beállítása nekem tök jó. Ott azt csinálja a kocsi ami szeretnék hogy csináljon."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Nem tudom, lehet engem zavar a fizika ez a része, de szerintem ez nonszensz...
Az egy sem tökéletes, de ott legalább hajaz az RBR-re. Itt lehet hogy jobb, mert a murvát mintha jobban érezném, hogy van valami, de az hogy egy picurka fenyő és jóformány lenullázza a kocsit, meg kipörög tőle..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Hát igen, csak a hajtást kellett nekik kitalálni oda a focus alá.
Oké, volt olyan Sierra ami alatt volt, de az még som volt passzos a focusba.
Oh, Tommi-t hagyjuk. Az evo 5-6-tal verte őket.
Meg a Subarunak nagyon sok technikai problémája volt a futamok alatt. Vagy ezek miatt nem tudtak nyerni, vagy rommá zúzták öket. Ha jól mentek és szerencséjük volt, akkor nyertek. Lásd Richard Burns. Vagy ott van Petter is, amikor japánban egy szikla az úton keresztbe húzta a bajnoki címét. Csak be kellett volna érnie és megvan. De nem.Érdekes, hogy nekem a Lancerral jobban megy a játék. A subarukat imádom, de az evo valamiért jobb nekem a vezetési stílusomhoz.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Mert lehet ő szeret esőben menni. Csak az sem mindegy ilyenkor, hogy belső nézetből mész, vagy látod a motorházat vagy a kocsit. Mert belsőből igen érdekes a dolog...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
hegegabi80
addikt
Igen ezt én is tudom, na de emiatt biztos nem cserélem le, akkor inkább nem játszok a Dirt-el.
RBR-ben jó volt vele, meg most is jó hogy azt is elővettem. rFactor és Assetto is rendben, annyira nem vagyok fanatikus, hogy emiatt már azonnal váltsak.
Majd max 1-2 év múlva.PuMba: köszi, ránézek arra is.
-
Köszi. Megtaláltam az opciót, de hiába írom be a steam felhasználó nevét, nem dobja ki a rendszer. Lehet nem frissült még, majd holnap még újrapróbálom majd.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-FLY->
őstag
Defekt előtt elfogy az már, Új-Zélandon felraktam a puhát, első hosszú szakaszon tempóval végig ment és fogott mint a barom, másodikra már csúszott kicsit, harmadiknál lecsúszkáltam néha és defektet is kaptam emiatt. Nálam HC sérülés be van kapcsolva, szvsz így is sokat tolerál (gondolom a gumival is összefügg). Szeretem a puhát felrakni rövidre, sokat lehet vele fogni időben, de elfogy, Loeb is rojtokon jött le a monte végén.
[ Szerkesztve ]
-
Mattb
senior tag
Végül a steam-es GOTY verzió lett
Tegnap mentem vele körülbelül egy órát, fantasztikus volt.
TMX Pro-val tolom. Picit tartottam ellene, hogy nem fog olyan élményt hozni ez az egész sim dolog nekem, de nagyon kellemesen csalódtam benne. Remek ez a dirt rally, bár még nagyon amatőrben nyomom.
Tudtok tippet ajánlani, hogy melyik részében induljak el, hogy tudjak fejlődni? -
snecy20
veterán
Nézd, ez egy olyan dolog, hogy átlaguser, főleg Magyarhonban nem él korlátlan pénzből.
Ugye ezek a CD kulcsos oldalak nincsenek a világ elől elrejtve, szerintem felhasználók tízmilliói látogatják, nincsen kiírva rájuk nagybetűvel, hogy milyen pénzmosás áll a háttérben.
Szóval az átlaguser nem moralizál ezen, sokan csoda hogy évtizedek alatt kivakaróztak a full-warez állapotból egyáltalán. Pistike megnézi, hogy a Gamivo-n mondjuk 7.5 Euró a Rage 2, A hivatalos Steam-en meg 60 Euró, azaz jó 9x drágább, aztán meghozza a döntést.Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-