-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
A lényeg az óvatosság és a lassúság. Ha az meg van, akkor pedig lassacskán odanyomhatod neki jobban és tudni fogod, hogy mitől csúszik ki az autó és arra kell figyelni, hogy azt ne csináld, amitől kicsúszik. Ha már csikorognak a kerekek, akkor ne nyomj még több gázt. Ne nyomj erős gázt, csak minimálisat, ahol az úton hó és jégfoltok vannak. Ne nyomj erős féket, ahol hó és jégfoltok vannak stb.
[ Szerkesztve ]
-
Gomez86
őstag
Nem ez volt a megoldás. Kipróbáltam mindenhogy. Autómatán, fix méreten, automata méreten különböző drive-okon (C-n is), de semmi nem javította meg. CPU "unatkozik" 20%-on töltés közben.
Majd belemegyek jobban ebbe hogy mi lehet a baja, de minden más játék gyorsan tölt (ROE, PUBG, Overwatch), mindig nálam van "waiting for players".
Megvárom az eheti patch-et aztán leszedem és visszateszem, ha nem oldja meg...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
d4Y.187
tag
-
d4Y.187
tag
ezt határozott nemnek veszem
ha kockánként nézzük a megjelenített képet, 100 frame miért ne lenne különböző, mint 20 frame? hatalmas hardcore szimes lehet, aki ilyen vagy ehhez hasonló marhaságokra vetemedik.
ezután pedig mutass egy szimet, ahol a számolt fizika ilyen szintű összhangban van a vizuálisan ábrázolt történésekkel.
amíg nincs i2 plugin, vagy hasonló mennyiségű adat, kérlek ne is fárasszuk egymást ilyenekkel.egyébként nincs azzal gond hogy szereted ezt a játékot, én is szívesen előveszem. szórakozásnak teljesen megfelel. de miért akarod elhitetni velem, hogy ez igazából nem kacsa, mikor hápog?
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
Gomez86
őstag
Akkor pályabetöltésnél mi dolgozik ha nem a CPU a RAM és az SSD?
Nem arra írtam a 20% hogy miközben megyek annyi mert az tudom hogy indiferens.
Amúgy egyet kell hogy értsek hogy nem PC-re van ez írva. Ha arra lenne akkor már amikor készülök arra hogy betöltsek egy 9 stage-et magába foglaló event-et akkor az első töltőképernyőn betenné az összes pályát a RAM-ba. Vagy annyit amennyi hirtelen belefér (nyilván annak függvénye hogy mennyi hely van). Aztán a szervízelés közben pl betöltené a következő chunk-ot. Csak mivel a konzolokon ezek a dolgok sokkal limitáltabbak, így ez gondolom nem volt opció.
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
d4Y.187
tag
annak valóban mindegy. a hasonszőrű hc arcok meg nem fognak hasznot termelni a cégnek... így maga az elvárás sem realisztikus részemről
nincsenek vizuális méréshez fix körülmények. egyrészt ember legyen a talpán aki kétszer 100.0kph-val mikronra pontosan ugyanonnan ugrat, másrészt time attackban is az idő múlásával és a próbálkozások számával együtt némileg változik a pálya minősége.. harmadrészt pedig a replay-ben már kevesebb és fix adat áll rendelkezésre, valós idejű számítások ott már ha jól sejtem nincsenek.
konkrét számok kellenének, az autó tömege, rugók/csillapítás terhelései, mozgási sebességei és potenciálja, lengőkarok-alváz hajlásai, gumik rugózási/csillapítási értékei, vagy legalább ezeknek egy része. ebben az esetben adott szituációtól függetlenül is ki lehetne számolni a legkisebb fps szülte különbségeket is.egyébként érdemes azt is megjegyezni hogy bármilyen szoftverben ahol ennyi változóval kell valós időben számolni, némi előnyben van akinél kisebb az input lag - már ha csak arra gondolunk hogy ami előbb megtörténik, arra előbb reagálunk....csak nem ennyire észrevehetően.
de lényeg a lényeg: a játékosok 99%-ának ez nem fontos, a maradék meg vagy lenyeli a keserű pirulát, vagy marad a hc címeknél.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
PuMbA
titán
Sőt, ahogy a mérésekből látszik és gondolkozok programozói fejjel, valószínűleg le is van fixálva a fizikai számítás, hiszen bármilyen processzorral szinte ugyanolyan gyorsan fut a játék Ha nem lenne lefixálva a számítás gyorsasága, akkor 100% processzor használatot okozna a játék minden processzoron.
[ Szerkesztve ]
-
d4Y.187
tag
ebben az esetben pc-n sem készülhetne el 60-nál több kép másodpercenként, mindegy milyen konfigunk van illetve nem ilyen egyszerű a dolog, többek közt usb vezérlővel, északi híddal, déli híddal, gpu-val is kommunikálunk ugyebár. bizonyos válaszokat meg kell várni, mielőtt újra lefuthat egy adag számítás a procin.
a mai procik meg már nagyon sokkal többre képesek, mint a lapkakészlet többi része. ezért sincs egy játék sem manapság, amivel ennyire meg lehet küldeni a procit és ezért is szab limitet sokszor a inkább gpu áteresztőképessége a framerate-nek..: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
Gomez86
őstag
Ezzel a gondolkodásmóddal a chrome nem töltene be előre minden linket amikor egy honlapot megnyitsz. A windows nem tenné be a leggyakrabban indított alkalmazásaid egy részét a memóriába amikor elindítod, etc. Nagyon sok program dologzik előre hogy kevesebb legyen a töltési idő, nem rocket science és már újdonságnak sem mondanám. (ezt csinálja a telefonod is BTW, de ha programozó vagy nyilván nem tőlem tudod meg.) De ha a 9 stage bántja a szemed, nekem már az is elég lenne ha az eredméynlista kiírásánál már töltené legalább a következőt...
Nem kell kivennie semmit a memóriából a szabadon levő 10 gigába bátran tölthetne be bármit. (meg mindenkinek annyit amennyi szabadon van)
Nézd, nem kell védeni tőlem a játékot, mert egyrészt nem te csináltad, másrészt meg nagyon szeretem és játszom is vele pár naponta 1-2 órát. Szerintem eddig a legjobb rallys játék amivel játszottam (Richard Burns included).
Páran itt, és én csak arra próbálunk rámutatni hogy a PC optimalizálás nem volt a prioritási toplistán. Ahogy ez jellemzően van mostanában. Ettől még ez egy jó játék. És amúgy meg nagyon rendes tőled hogy próbálsz segíteni az emberek nyűgjén.
[ Szerkesztve ]
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
PuMbA
titán
Bocs, de ez lesz valójában az off vége, hátha valakit csak érdekel Ebben a topikban a csávó a Square Enix-nek dolgozik és a játékok fix 30 (lassabb játékok, például stratégia) vagy 60 (szimuláció, autós játékok) fizika frissítéssel dolgoznak, tehát a végső fps-nek nincs köze a fizikához, egyes esetekben nagyon ici-pici a különbség, sokkal kevesebb, mint 1 másodperc. Ha letöltünk egy mai ingyenes játékmotor legújabb verzióját, például a Unity-t ott is e kettő között lehet választani.
[ Szerkesztve ]
-
d4Y.187
tag
ehhez viszont feltételeznünk kéne hogy a kód tökéletesen van megírva, és itt csúszik meg a dolog.
pölö több shooternél is framerate trükkökkel jumpbugokat vagy hasonló csínyeket lehetett kihasználni a fizikai motorok hiányosságai miatt.
rf2-nél 500hz-n jár a fizikai frissítés órajele. ez mondjuk pontos magyarázatot ad arra hogy miért eszi meg az erősebb gépeket akár több optimalizáló patch után is, holott még most is igengyenge grafikailag. pár ősrégi szimnél is 300hz vagy efölötti rate-ről tudok.
egyébként itt is köszi a cikkeket, érdekes témakörök! ha már így leoffoltuk a topikot, akár ide is bedobhatnád őket.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
Strezi
őstag
-
d4Y.187
tag
őszintén szólva, teljes ac vonal kapcsán van némi szekunder szégyenérzetem, amiért azt is mint szimulátort reklámozzák. de valahol megértem őket hogy inkább pénzt akarnak keresni, mint egy szűk réteget kiszolgálni gyakorló eszközzel.. valszeg én is ezt tenném kunosék helyében.
.: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.
-
LeventeV
senior tag
Szerintem Monte Carlo a legnehezebb a valtozo tapadasi viszonyok miatt. Utana Lengyelorszag, mert ha nyerni akarsz, akkor nagyon kell kuldeni, de nagy esellyel lehet hibazni. Utana Ausztralia, Argentina, USA (3 eleg hasonlo nehezsegu). Uj-Zeland a legkonnyebb a murvas rallyk kozul, vegul Spanyolorszag a legkonnyebb. Ha elkapod a ritmusat akkor talan a legelvezetesebb is.
-
GalaHU
őstag
Meg az sem árt ha oda-vissza ismered a pályákat, mert itinerből nem lehet gyorsan menni...
Nem elég hogy késik, de számos kanyar 1-2 fokozattal eltér a bemondottól, és a kombinációkat képtelen helyesen visszaadni. Ha lehet még rosszabb, mint az első rész ebből a szempontból.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
#78687232
törölt tag
Mini Cooper S 381 km
Lancia Fuvia HF 206 km
Opel Corsa Super 1600 115 km
DS Automobiles DS 21 87 km
Mitsubishi Lancer Evolution VI 87 km
Skoda Fabia Rally 76 km
Peugeot 208 R2 72 km
Audi Sport Quattro S1 E2 48 km
Ford Escort Mk II 46 km
Volkswagen Polo S1600 41 km
Lancia Stratos 32 km
BMW M1 Procar Rally 30 km
Subaru WRX STI NR4 30 km
Porsche 911 RGT Rally Spec 27 km
Ford Escort RS Cosworth 24 km
Subaru Impreza 1995 22 km
Speedcar Xtrem 21 km
Opel Manta 400 16 km
Ford Mustang GT4 13 km
Lancia Delta HF Integrale 11 km
Ford Fiesta Rallycross (MK7) 7 kmRészemről a napi eventek mennek leginkább. Mindjárt nekifutok az első dr2-es svéd kihívásnak, remélem sokkal jobban fogom élvezni mint az első részben.
mj1981: én XO kontrollerrel játszom, lassan egy éve van g920 és ennek ellenére nem tudok vele megbarátkozni, gagyinak tűnik azzal terelni a kocsikat.
-
Gigi01
őstag
-
Strezi
őstag
-
roliat
csendes tag
Mindegy, csak csináljanak vele valamit. Én úgy érzem, hogy túl kevés visszajelzés érkezik a kormányra, mintha csak egy kis center steering force lenne és kész. Vagy csak nem tudom rendesen beállítani. Mondjuk én Logitech DFGT-vel játszom, ami ugye hivatalosan nem támogatott, a DR1-ben pedig az volt, nem tudom milyen pl. egy G29-cel.
-
Tomdriver
őstag
Ez így igaz, mármint hogy nem S1 a minta, én mondjuk nem is állítottam ilyet, csak hogy volt már a kezem alatt csúcs 4WD (de akkor az R5-ből mintázták itt azt is?? Az úgy elég gáz...)....
[B](#792) d4Y.187 Na jó persze, tudjuk, de ott már sarkosan kilóg a lóláb.
[ Szerkesztve ]
-
n3m3r3
tag
Kifejtenéd hogy mi ez a Clubs? Egy fórumos egymás ellen nyomatás bejönne
(#788) bulikavagyok
Részemről is nagyon várós, hullámvölgyes aszfalt , hajtűkkel, erdei környezet. Mi kell még?
A svéd is egy teljesen egyedülálló helyszín, szöges gumi, minimális tapadás, maximális hómennyiség.
Abszolut más vezetési stílust követel. Ha van rá lehetőséged ne hagyd ki.Megragadnám az alkalmat viszont némi háborúra Semmi extra, csupán magamból indulok ki, több mint két hónapja 0 traction; stability control segítséggel igyekszem helyt állni. Mikor megjelent a játék sokan arra panaszkodtak hogy a játék nem elég szimulátor jellegű, sehol nincs mondjuk a RBR-hoz képest. Úgy látom hogy azért egy masters, vagy elite kupáért igencsak meg kell szenvedni. Iszonyat kocsi setup, és pályaismeret kell hogy sikerüljön. Azért csak ki van a balansz találva..
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Medence topik
- Autós topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Magisk
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest