-
GAMEPOD.hu
Dirt Rally 2.0 steames linkje
PH Klubok az összefoglalóra kattintva
Új hozzászólás Aktív témák
-
Segal
veterán
válasz Találtgyerek #2929 üzenetére
Nekem megvan mind a kettő. Szerintem a 2.0-át vedd.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz Találtgyerek #2931 üzenetére
Ha megvan a 2.0 akkor szerintem ne vedd meg az elődöt, mert úgysem fogsz azzal sokat játszani.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2931 üzenetére
2.0 jobb, ha a teljes pack van meg (összes DLC-vel). Egyedül a hill climb hiányzik belőle, meg talán 1 vagy 2 autó. A szakaszok mind megvannak a 2.0-ban is és a fizika is picit jobb.
-
Segal
veterán
válasz Találtgyerek #2937 üzenetére
Max vedd meg és ha nem tetszik akkor kérd vissza az árát.
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Találtgyerek
addikt
válasz Találtgyerek #2939 üzenetére
Hétvégén kipróbáltam az első részt. A 2.0 fizikája jobban tetszik. Itt kicsit jobban csúszik az autó. Én mondjuk mindig kemény gumival megyek.
Egyik barátomnál kipróbáltam a WRC10-et. Maga a játék fizikája nem tetszett, de nagyon jó pályák vannak. Jó lenne, ha még pár pályát csinálnának a Dirt-höz.06-3o/9759I39
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2940 üzenetére
Soft gumival menj. WRC10-ben a modern autók elég jók, viszont sok a bug, szarul van optimalizálva és nincs VR. Az aszfalt fizika szerintem jobb, mint a DiRT-ben. És igen, a legnagyobb erőssége a szakaszok.
DiRT-höz nem lesznek új pályák, nem fejlesztik már. Majd a 3-ban (ha lesz), vagy a CM féle WRC játékban, 2023-tól náluk van a liszensz.
-
válasz Találtgyerek #2943 üzenetére
vannak olyan classok, ahol muszaj ahhoz, hogy kompetetiv legyel.
R2 nagyon konnyen vezetheto (nem tori szet magat defaultbol a fel mezony, mint mondjuk egy B RWDvel), viszont teljesitmenyszegeny. tehat ha nem ismered a palyat (es nem tudod, hogy hol kell vagni, hogy ne vessz momentumot) akkor duplan hatranyban vagy.
nekem is az a tapasztalatom, hogy R2 osztallyal talan a legnehezebb jo helyezest menni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2951 üzenetére
Nem, Ausztrália jön.
Igen, soft gumival megyek. De ne aggódj, hátra fogok esni a francba a spanyol szaron.
Sajnos az autóbeállításokhoz nem értek, így az defaulton van mindig. Pedig biztos lehetne vele nyerni még egy havi eventen talán perceket.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2953 üzenetére
Nekem is volt egy defektem valamelyik rallyn, vagy USA vagy Új-zéland. Ráadásul pótkerék nélkül megyek. Szerencsére az utolsó szakasz volt.
Nekem a spanyolban sajnos még egy dnf is benne van.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2955 üzenetére
Az a 20kg nem tudom mennyit számít, szoktam vinni pótkereket, csak elfelejtettem. Most vittem Ausztráliában, de nem kellett.
Szakasz közben viszont nem nagyon szoktam cserélni, hacsak nem az elején van defekt, de két szakasz között időbünti nélkül kicserélil, úgyhogy szokott nálam lenni 1.
A spanyol szakaszokat rühellem. Unalmasak, szar az aszfalt fizika és állandóan belehibázok, megpróbálok majd lassabban menni. Most 55. vagyok (ez még a hó végéig változni fog, ahogy többen lenyomják), remélem meglesz a top 100 a spanyollal együtt is.
Aztán jöhet majd a havi R5, az meg a spanyollal kezdődik, legalább fogom látni mennyit hozok utána vissza.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2957 üzenetére
Spanyolban még nem voltam.
A defekt miatt nem tudom mennyi lemaradás lett, szakasz végefele volt, szerintem 15-20 sec.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2959 üzenetére
Igen, a soft gumi jobban tapad. A C4 ráadásul még a szokásosnál is stabilabb, valószínű nem véletlen volt VB autó
Fejreállt az egyik HDD-m úgyhogy nem tudom mikor lesz időm végignyomni a spanyolt. Talán hétvégén.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2962 üzenetére
Hétvégén lenyomom aztán meglátjuk meddig esek vissza, vagy DNF lesz-e.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2964 üzenetére
Én hétvégén (vagy holnap, majd meglátjuk) letolom a spanyolt, némi time trial run után. Aztán én is letolom az R5-t is szerintem.
Én szeretem az aszfaltot, de itt borzasztó a fizika rajta, mintha taknyon csúsznának az autók. Még a német rally elmegy, de a spanyol szakaszok ráadásul borzasztó unalmasak is.
-
Segal
veterán
válasz Találtgyerek #2970 üzenetére
Hidd el én sokat próbálkoztam és pl a project cars-al összehasonlítva, ott sem az első eventet nyertem meg, de megfelelő kitartással mégis idővel jött a sikerélmény. Na nálam ez nem volt meg a Dirt Rally-nál. Persze ott is előrébb kerültem a a ranglétrán csak az értékelhetetlenül fos helyről fel tudtam küzdeni magam a fos kategóriába
Ha úgymond biztonságra törekedtem akkor sehol sem voltam, ha meg én is minden- mindegy alapon mentem akkor az első komolyabb hibámig még magamhoz képest értékelhető helyen (na nem top10-20...), de utána meg estem vissza. Meg ugye amivel ti is szembesültök, hogy jön a következő szakasz amit pont rühellek és tudom hogy ott vissza fogok csúszni...
Inkább elengedtem a dolgot és olyan autós játékokra fókuszáltam ahol a top10 is megpályázható vagy multis versenynél a dobogó. Na a Dirt Rally 2 nem az. Nagyon nem az"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2973 üzenetére
Én a kéziféket gombról nyomom. Bár tervben van egy TSS (vennék egy olcsóbb kézit, de valószínű nem tudnám mountolni az NLR 2.0-ra), de sokallom az árát.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2975 üzenetére
Milyen szakaszok vannak? Spanyol, lengyel, új-zéland azt látom.
Az a kurva spanyol...
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2977 üzenetére
Nah, fasza, csak a spanyolt utálom ezek közül.
A 2.0-n a kézifék mount elég keskeny, előfúrt lyukak vannak a TSS-hez meg a Fanatec kézifékhez. Szerintem az alis hall szenzoros kézifékek szélesebbek.
De majd ráírok Brainre a HA-n, ő is épít ilyeneket, megkérdezem milyen széles meg hogy lehet mountolni.
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #2984 üzenetére
FWD-nél a soft-ot nagyon élem, sok necces helyzetből húzott már ki. AWD--nél érzetre erősebb a kilincsel előre faktor, ott ha épp megtapad, akkor egyenes utam van a fába/falba.
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2990 üzenetére
Nem, nem DiRT Rallyztam még. Írok majd a topicba, hogy hol zártam.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2992 üzenetére
Nem, hiába vagyok szabadságon, nem volt időm.
Talán ma. Ha jól emlékszem a havi challengek majd két hét múlva fordulnak.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2994 üzenetére
Bazz, hát hol van még a hónap vége, legutóbb a hónap eleje után 1 héttel fordultak.
A hetik tudom, hogy keddenként járnak. Akkor ezt faszán benéztem. Na mindegy.
Szerintem 100 alatt lettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #2994 üzenetére
Gratu! Tegnap nekiálltam a heti R5-nek a Skodával, de nagyon nem érzem azt a kocsit, a beállításokhoz meg béna vagyok. Az egymás után érkező gyors Spanyol kanyaroknál mintha a futómű feladná és bármit is gépészkedek, elmegy a tapadásom, ezt megelőzve meg "csigalassúnak" kell legyek. Viszont nem 100%-ig a saját bénaságomnak tudom be, mert a Citroennel egész jól haladok már, csak azzal most a sima AI bajnokságot nyomom. A leaderbordot megnézve a teteje Fiestával volt kitapétázva, így majd veszek egy olyat is.
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #2997 üzenetére
R5-ben szerintem gyorsabb vagyok. Gondolom így nem ad pénzt, hogy kimaradt egy ország.
Jól látom itt feljebb, hogy már megint spanyol event van a hetiben?
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3000 üzenetére
Áh, hetiben nem megyek a spanyolon, majd megnézem a többit. B csoportot kéne gyakorolni, hogy ne ároktól árokig menjek.
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #2998 üzenetére
Szerintem elég agresszíven megyek. Nagy tempóval érkezem és fékkel szoktam betenni a kanyarba. Bár az egymás utánikban sokszor nehezen találom meg a helyem és nem tudok túl jó ívben kanyarodni.
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3000 üzenetére
Elindítottam csak megnézni a challengeket, így, hogy nem csináltam meg az utolsó országot, adott 958 ezret a havira és 934. lettem
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3004 üzenetére
Én nem, mert a karrier módot nem nyomom, úgyhogy nincs. Autók sincsenek meg nagyon, még a mérnököket se maxoltam ki teljesen.
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3005 üzenetére
Köszi! Akkor változtatok legközelebb.
Tegnap kíváncsiságból mentem egy pár Time Trial-t S1 Quattroval és meglepően élveztem a B csoportot, minden szakaszon a felső harmadban végeztem. Kellett hozzá pár próba az elején, de utána nagyon élvezetes, hogy erőből sok dolgot megold a kocsi. Olyanokat, ahol R5-tel már nem szedném ki gázzal. Bár az is a móka része, hogy nagyon csúnyán bünteti a hibát ez a kategória.Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3009 üzenetére
Nekem a heti H3 bejött, megküzdöttem a bmw-vel, de tényleg nem vonzó annyira a H2. Személy szerint az N4-nek fogok legközelebb nekiesni.
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3011 üzenetére
Amikor végeztem vele, akkor 75. lettem 47:04.982-vel.
R2-t én is szinte padlóval nyomtam, a fiesta 3 pixele beakadhatott valahova, mert a szakasz felénél átmentem oldalbukfenckirályba. "Szerencsére" instant egy nézőnek repült, így relatíve gyorsan visszarakott automatikusan a pályára. Ott nem dokumentáltam az eredményem, csak az ragadt meg, hogy pont a tier 2-3 határvonala. Neked hova sikerült beesni?Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3014 üzenetére
Az szép, gratulálok! Elkezdtem az N4-et, egy botrányos első szakasz után sikerült a felső harmadba javítanom, bár a nagy része még hátra van. Illetve rájöttem, hogy a kézi hiánya sok időt vesz el tőlem. Gombbal meg sokszor nem megy, mert mellette kormányozni is kellene.
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3018 üzenetére
Scandi flick
A spanyol azért, mert fos a fizika. Olyan mintha taknyon csúszna az autó. WRC-ben szeretem az aszfalt rallykat A német pályán legalább a szakaszok egész jók, a spanyol viszint mellé unalmas is.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3020 üzenetére
Ott is lehet flick-kel menni, persze nem minden kanyarban
Kézifék egy darabig még nem lesz, ahogy néztem csak a TM-et vagy a Fanatecet lehet mountolni az állványomra, az egyik drága a másik meg xar.
Heusinkveld kéne, de ahogy néztem az szélesebb.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3022 üzenetére
Igen, de minőségibb is. És load cell. A Thrustmaster baromi túlárazott. A Fanatec meg megbízhatatlan, ahogy néztem.
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3016 üzenetére
A havi N4-nél már egész büszke vagyok magamra. Felső harmad és top 100 egyenlőre, de ha a feltételezésem helyes, akkor sokan fognak elém bejönni, csak még nem tartanak ott.
A konzol miatt részemre maradt a gyári TM kézi, de a magyar eurodollár ereje miatt egy jó ideig biztos nem lesz. A Skandi flick egy menő dolog, de sajnos még mindig az esetek 10%-ában sikerül. Vagy falba csapódok/lezhanok, vagy túlfékezek és megállok, nem tudom helysen felmérni a tempót.Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3028 üzenetére
Ez milyen kézifék?
#3029: Azt mondják egyforma, csak a Subival máskor kell váltani, mint a megszokott. Én biztos a Subaruval fogok menni, a Lancer jobbkormányos, agyhúgykövet kapok tőle.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3031 üzenetére
Jól néz ki
Te csináltad?
-
Met
nagyúr
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3029 üzenetére
Subaru-val nyomom. Én is megőrülök a jobb kormánytól, de a mezőny teteje tényleg Evo-val van kitapétázva. Ha mondjuk lenne bal kormányos Evo, akkor azzal mennék, mert metafüggetlenül jobban tetszik az a kocsi.
Jobb, mert jobb oldalon van a kormány? Ba-dumn-tss.Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3036 üzenetére
Pont erre gondoltam én is, amikor az első jobbosba ülve meglepődtem. Amúgy a széria sorsáról mit lehet tudni? Terveznek egy következő részt, amiben esetleg lehet ilyen funkció? Minta valami olyasmit olvastam volna valamikor, hogy jogi vitákba keveredtek és a 2.0 már nam kap több frissítést.
[ Szerkesztve ]
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3040 üzenetére
Nem tudni, a licenc miatt valamikor jövőre, de még semmi bejelentés nem volt.
A WRC nem rossz, de az éjszakai szakaszok a 10-ben használhatatlanok, ha nem motorháztető nézetből mész. És a VR hiánya miatt nem játszom vele mostanában.
Azért a generationsre kiváncsi leszek, látszólag javították ezt, meg a hangok is jobbak lesznek.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3042 üzenetére
A fizikával semmi gond nincs szerintem. Aszfalton köröket ver a dirtre, murván persze a DR jobb mert szimulált surface degradation van.
Viszont ez csak a modern kocsikra igaz, a klasszikus kocsik bűn szarok, az összes. Emiatt és a VR támogatás miatt játszom a DR-rel inkább
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3044 üzenetére
Szerintem sokkal jobbak a hangok, legalábbis az új kocsiknak. Nem azt mondtam, hogy tökéletes, meg csúcs, csak előrelépés.
-
ricsiv92
tag
válasz Találtgyerek #3042 üzenetére
Nekem a WRC 10 wishlist-es xboxon, de több kontaktom nem volt még a sorozattal, jelenleg elég a DR 2.0. De az új részt ezek alapján nagyon várom.
Xbox Series S - Thrustmaster TX
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3047 üzenetére
Még nem. De szokott ilyen lenni, hogy ugyanazokat nyomják egy hónapig.
Ami viszont fura, hogy a görög, a wales-i meg a skót pálya az újabb classokkal (2000ccm, R5) alig szerepel, pedig szeretem ezeket a szakaszokat.
A spanyolt én kihagyom, remélem a következő részben reszelnek az aszfalt fizikán.
[ Szerkesztve ]
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3051 üzenetére
Német is szokott lenni gyakran. Nem értem miért az aszfaltot erőltetik a challengeken.
Szerencsére van egy argentín Group A is. Lehet lenyomom mindhármat, majd meglátjuk mennyi időm lesz.
Meg van most egy daily R5 görög. Csak most meg nincs kedvem idepakolászni az állványt.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3055 üzenetére
Én a gépen dolgozom is HO-ból, meg az ilyen mindenes cucc, úgyhogy ez nem opció.
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3057 üzenetére
Nem fér el. Komód van mellettem, a másik oldalon meg ágy. Ha elférne, cockpitom lenne
-
fatal`
titán
válasz Találtgyerek #3059 üzenetére
A német pályák jobbak, mint a spanyol
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya