Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Martin92HUN

    csendes tag

    Hello.

    Április 1-el a helyi szolgáltatót megvette a Digi(Kazincbarcika). Eddig még nem kaptam tőlük számlát, csak egy üdvözlőlevelet. Érdemes várni, vagy inkább keressem meg őket?(Ismerősnél, mikor a UPC vette át őket majdnem 2 hónappal később érkezett a számla azért érdeklődök.)

  • Martin92HUN

    csendes tag

    válasz FollowTheORI #49755 üzenetére

    Nem baj ha elsőre nagyobb számla jön, csak remélem késedelmi kamatot nem akarnak rárakni a saját hibájuk miatt.
    Amúgy Diginél mi a szokás, mármint átvétel szempontjából a csomagadás. Helyi szolgáltatónál 35/15 mbps es netem volt. Áprilisban 100/50 jött, most 1-2 napja 20/10. Csak ezért kérdem.

    [ Szerkesztve ]

  • Martin92HUN

    csendes tag

    válasz FollowTheORI #49757 üzenetére

    Hát akkor megvárom az első számlát, hogy azon mi lesz. Köszi a segítséget.

  • Martin92HUN

    csendes tag

    Hello.

    Lenne egy olyan problémám, amiben remélem tudtok tanácsot adni, hogy merre haladjak.
    Április 1-je dátummal a Digi átvette a helyi szolgáltató(Kazincbarcika-Légnet) szolgáltatási területét. Én tőlük 35/15 mbps internetet(mikrohullámú, mert hozzám nem tudtak kábelt behúzni a város szélén, emiatt lassabb volt mint a belvárosban) kaptam, ami áprilisban és májusban, a váltás után 100/50 mbps-re módosult. Május végén a sebesség 20/10 mbps-re csökkent, amit pár nappal később június 2-án az emailes hibabejelentőben le is írtam. Kaptam egy automata választ, hogy a hibát továbbították az illetékesnek. Mivel július elejéig nem történt előrelépés(se választ nem kaptam emailben, meg nem is nagyon voltam gépközelben), ezért ehét hétfőn(július 10), bementem a körzeti(Miskolc) ügyfélszolgálatra. Mivel április 1-je óta nem kaptam számlát, ez is érdekelt, hogy mi a helyzet. A hölgy közölte, hogy azért nincs számla mert majd új szerződést kell kötni, és majd visszamenőleg számláznak csúsztatott fizetési határidővel. Mondtam a sebesség problémákat is, ahol a hölgy megnézte és azt mondta, a rendszerbe már állítólag 100/50 mbps-es sebességen vagyok(amikor említettem, hogy emailben már bejelentettem a hibát, akkor szerintem félreértett, mert ő azt mondta, hogy ott ne csináljam mert 30 nap a válaszadási idő. Itt szerintem az ügyfélszolgálati emailre gondolt, mert úgy tudom a hibabejelentő emailen 72 óra ugyanúgy mint telefonon vagy személyesen.). Nekem próbált ilyet mondani, hogy lehet, hogy a régi hálózat nem bírja, kérdeztem tőle: hogy az előző szolgáltató akkor, hogy tudott 35/15 mbps-t adni és akkor áprilisban, hogy jöhetett 100/50 mbps. Nekem a hölgy próbált garantált sávszélességet nézni(ami 100/50 mbps esetén 25/20 mbps), de mondtam, hogy én nem a garantált sávszélességért fizetek(főleg, hogy annyi nem is jön). Mégegyszer felvette a hibát és mondta, hogy majd a kollégák keresnek. Azóta se történt semmi, megadott telefonszámon se kerestek.
    Emiatt kérdezném, hogy most mi a teendő(hibabejelentés megint, kötbér kérelem, fogyasztóvédelem), mert ha most megjön majd az új szerződés és nekem kiszámlázza a 100/50 mbps-es internetet áprilisig visszamenőleg, akkor az nem oké.

    Válaszokat előre is köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák