-
GAMEPOD.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalolaci
senior tag
Én is így voltam vele, szintén figyelgettem a hálózat kiépítését. Nekem eddig is Digi volt a tv adás, csak műholdas. Aztán elbizonytalanodtam, mert voltak akik elégedetlenkedtek. Valamint, megvártam hogy leteljen a hűség a T-home-nál, ahol a netem van.
sfdrakex: Asus X556UA-DM836T laptop, Samsung UE40KU6000WXXH televízió, Samsung Galaxy S7 telefon, Qnap TS-231 nas. Ezekkel fogom, egyenlőre használni.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Kétféle ember van a topikban: Az egyik a saját minőségi, gyakrabban frissülő szoftverű routerre esküszik, a másiknak pedig megfelelnek az igénytelen, soha nem frissített és olcsó szolgáltatói eszközök is. Mivel ki akarod használni a full sávszélességet 3 eszközön is, esetleg ha torrentezni akarsz, akkor logikus a döntés. Én is használok Xiaomi 3G-t is, egyetlen hátránya, hogy kínai nyelvű az adminisztrációs felülete. Egyébként Digis nethez tökéletes, bár wifin csak 200-300 Mbps közötti sebességeket mérek több ac-s eszközzel is.
-
M@Db0Y
senior tag
Ha 3 eszközhöz kell akkor mindenképpen kell valami eszköz még a digis eszköz után.A mostanában adott eszközöknek általában 1db gigabites és 1db 100Mbit-es portja van,3 eszközhöz nyilván kevés a 2 port. A legolcsóbb megoldás egy sima gigabites switch, a drágább egy normális router.
-
adika4444
addikt
Én 2015 augusztustól vártam köv. januárig, mert tévesen adták ki köthetőre a területet, majd eszközhiány is volt. Idegőrlő, de ha már megvan a szerződés, akkor láthatod a fényt az alagút végén. Esetleg érdemes lehet személyesen sürgetni a dolgot, ha ügyfélszolgálat fele jársz.
üdv, adika4444
-
twine
addikt
Na most egy kicsit eldobta az agyam a szíjjat....
Ismét beszéltem egy ügyfélkapcsolati munkatársal, hogy így a 37.napon wtf van az időpontegyeztetéssel, és a szolgáltatás bekötésével!?
Utána nézett és azt látta a rendszerben, hogy a legutolsó bejelentésemre az a válasz, hogy nem él a "fejállomás" otta környéken, uh, egyelőre nem tudnak bekötni!Kérdem én akkor mi a retekért kötöttem szerződést?
EZ mi???
Szerződéskötéskor azt az információt kaptam, hogy "igen, mostantól, lehet kötni a szerződéseket, 30 napon belül kapom a szolgáltatást"...ezzel én azt feltételeztem , hogy "éles" a rendszer, működik a környéken az infrastruktúra....Várhatom a szolgáltatást...
Mikor ezzt szóvátettem, a telefonos munkatársbnak, azt válaszolta,,,,"hát szerződést lehet kötni attól..."
MItől, b@sszam3g aq kva ég?!?
Ha nem él rendszer a körnéyken, akkor hogy a fszmba, és legfőképp miért kötünk szerződést?
És miért vállalunk 30napos bekötési határidőt?Nem bírja az agyam összerakni....
Vagy ilyenkor megvárnak 100-200-500 szerződést, és akkor azt mondják, rendben van elegendő ügyfelünk, élesítsük a rendszert vagy mijaf@sz???Elnézést a vulgaritásért, de az ilyenek miatt nagyon mérges tudok lenni...
Átverve érzem magam....MOst ismét felvettek egy bejelentést, és azt mondták értesíteni fognak....
Bár ezt most nem igazán értem miről!?
HOgy "most már él a rendszer, szerződés kötés után "x" idővel, ?
VAgy várj majd egyszer csak élesítjük a fejállomást?
Ehhhh....
nem vagyok boldog...[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
Ismét egy DIGI gyöngyszem....:
Találtam a postaládánkban egy szórólapot....Amin feltüntetve:
"AZ ÖN TANÁCSDÓJA:
YX
telefonszám"Gondoltam felhívom és megkérdezem, tisztelettel mint "az én tanácsadómat", tud e valamit a "fejállomás élesítéséről" illetve, gondoltam hogy ha már úgyis ő köti a környékünkön a szerződéseket, biztosan van valamiféle rálátása a szolgáltatás bekötési idejére,élesítésére....
Ezen logika mentén tisztelettel köszöntem, elmondtam, hogy már kötöttem szerződést, ne haragudjon hogy mégis zavarom, de érdekelne tud a valamit a fejállomásról és , hogy a környékünkön mikor várható az szolgáltatás élesítése?Megkérdezte kultúráltan, hogy online kötöttem e a szerződést, mondtam hogy igen,,,mire jött a válasz...:
Ja hát akkor érdeklődjek a hátoldalon feltüntetett 1272-es számon....
Ekkor visszakérdeztem, hogy
"-ha nem önnél kötöttem, akkor ügyfélszolgálat?
-Igen!
-Köszönöm ez szép volt, viszont hallásra!"Még sok ilyen, a céghez lojális és segítőkész munkatársat kívánok a cégnek....Biztos segít a cég szekerét tolni
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...