Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raiden_

    tag

    válasz Dragon3000 #97625 üzenetére

    Igénybe vett egy szolgáltatást (én is) mivel van internetem, az abban garantált
    szolgáltatást biztosítja a szerződésben nincs sem wifi sem otthoni hálózat menü pont.
    Ez olyan mintha fapados légitársaságnál reklamálna valaki, hogy nem fér el az ülésben,
    ha nem tetszik lehet menni a Lufhansával. Ennyi erővel mindenki mehetne a mobil szolgáltatójához tüntetni, hogy neki nincs 5G pedig ugyanannyit fizet
    bivalyb@sznád-alsón a korlátlan mobilért, mint a többi előfizető a székesfővárosban,
    de mivel a garantált sebesség 0, így hiába reklamálna. Itt is ez a helyzet olyan dolgot szeretnének páran a szolgáltatón számon kérni amit amikor aláírták a szerződést ami
    annak elfogadását jelenti, akkor nem nehezményeztek. Teljesen mindegy mi van a
    készüléken és az is hogy van wifi meg, hogy milyen a kapott ONT típusa,
    a szerződésben garantált/vállalt kötelezettség teljesül ami egy végponton biztosít
    internet szolgáltatást, amennyiben ezzel van valamilyen gond akkor lehet hívni a
    172-t, szerinted mennyi lehet a valós problémával való megkeresés?

    Az ONT meg gondolom biztonsági okból van leszabályozva, kisebb teljesítmény kisebb
    tűzveszélyt is jelent, mivel mindenki eldugja szinte levegőt sem kap.
    Ez már anno a digis beltéri egységeknél is probléma volt, mivel volt rajt usb
    az már azt jeleni, hogy rajt kell lógjon a viharvert külső HDD, mert arról kell filmet nézni.
    A szolgáltatói eszköz nem "családtag" így nem kell sajátként tekinteni rá,
    az a digi tulajdona ő meg azt csinál vele amit jónak lát, szerintem örülnek ha kapnak egyáltalán valamilyen ONT-ot amilyen chip hiány van, ezért van rajt mindenféle
    feature ami nem játszik. Van egy egységes rendszerük, gondolom ahhoz lehet igazítva
    a kiadott ONT-ok belső szoftvere azért ilyen amilyen.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák