Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csernak75

    senior tag

    válasz Flashget #20501 üzenetére

    Már bocsánat de ez szerintem tiszta hülyeség, miért ne lehetne újra hűséget kötni kedves digi?

    1.pl: UPC direct: Hűség lejárta előtt 1 hónappal hívtak elefonon, hogy szeretnék-e újabb 2-év hűséget kötni és marad a jelenlegi ár vagy nem és 1k-val többet fizetek!

    2.pl: Telenor Hipernet 2 év hűséggel ingyen 3g router-el, 19.hónapban küldtek egy, egyedi ajánlat-meglévő előfizetőnek című levelet és egy 7000Ft-os csomagot 6500-Ft+ingyen 4G/lte router-t kaptam.

    Szerintem ez a normális!

  • spammer

    veterán

    válasz Flashget #20501 üzenetére

    Még mindig nem érted, mi a gond. Neked is kellett volna, hogy legyen lehetőséged újra aláírni, ahelyett, hogy csak "olvasgattad" az akciókat. Csak te elfogadtad, hogy "ez van", míg másoknak látod mégis fel tudták kínálni a lehetőséget, csak elég gáz, hogy ehhez "fenyegetőzni" kell a lemondással és stb. Aláírok, garantálom, hogy x évig az ő zsebükbe teszem a pénzt, ők megbecsülik és kedvezményt adnak. Ennek nem kellene attól függenie, hogy új előfizető vagyok-e, mert nonszensz ökörség az egész. Más szolgáltatónál megy ez, itt nem.

    "De ha nem tetszik a szitu, lejár a hűséged átmész másikhoz és ott új előfizetőnek számítasz. Ja hogy többet fizetsz és kevesebbet kapsz mégis? Így jártál."

    Ki mondta, hogy váltok, ha rosszabbak a feltételek? Senki. Azt mondtam, hogy semmi garancia arra, hogy x év múlva is a DIGI előnyben lesz és nem lesz a konkurenciának jobb ajánlata. Márpedig ha úgy lesz, akkor nincs ami hozzájuk kösse az embert.

    [ Szerkesztve ]

    „A feketébe öltözött ember a sivatagon át menekült, a harcos pedig követte."

Új hozzászólás Aktív témák