Új hozzászólás Aktív témák

  • zhagyma

    őstag

    válasz Laslow #5808 üzenetére

    A tegnapit is? Úgyanis nálam meg tegnap délután - este nem volt internet egészen estig és utólag kiderült a lépcsőházban sem volt a lakótársak szerint. Életemben előszőr hívtam a DIGI ÜSZF-t. Megkérdezte az Windows XP hibakódot amit "természtesen" nem tudtam megadni csak a router által visszajelzettet, mivel router mögött kialakított home network-n keresztüli internet megosztás van. A router előtti Win7 RTM Enterprise-l (hivatolsan aktivált) installált notebook hibakódját sem fogadta el a DIGI ÜSZF és így a hibabejelntésemet sem. Azt mondták a Windows 7 még "nincs kész". Megjegyzem a "kiemelt ügyfelek" már augusztus eleje óta hivatalosan elérhetik és használhatják. Itt abbahagytam az ÜSZF zavargatását ... 3 óra múlva megjött a "net". Gondolom megnyomták a "reset" gombot a hálózat felügyeleti renszerükben és újraindult a lépcsőházban a switch.

    Egyébként a router WAN portját "bombázta" a DIGI rendszere eszméletlen számú packettel, amely leültette a linksys router-t. Alig bírtam "megpingelni" az internet kimaradás alatt a routert a belső hálóról. Amikor kihúztam a DIGI ethernet vezetékét a WAN portból, akkor a belső háló zavartalanul üzemelt, mintha mi sem történt volna.

    Ma 15.00-kor csöng a telefon. Udvarias hang: Tájékoztatom, hogy az Ön által bejelentett hibát elhárítottuk a szolgáltatás zavartalanul használható. :F Talán a "minőségbiztosítás" miatt így tudták lezárni a tegnapi "el nem fogadott" hibabejelentést ...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák