Új hozzászólás Aktív témák

  • #20221952

    törölt tag

    Sziasztok!

    Miközben itt hasábokon megy a beszélgetés arról, hogy lesz-e, vagy nem lesz-e adott csatorna, eközben én a DIGI szolgáltatóval vitatkozom azon, hogy jogom van-e kérni a hibaelhárítást, vagy sem.

    A DIGI állítása szerint - ingyenesen - nem, mivel én analóg kábel tv szolgáltatásra kötöttem velük szerződést, ami nettó hazugság!

    Az én előfizetői szerződésemben a választott szolgáltatásként a DigiTV van általuk megjelölve (gépi kitöltés alapján). Ezt többször jelzem az telefonos ügyfélszolgálatosnak, aki közli velem, hogy az nem számít, mert mindenki, aki velük szerződik automatikusan az analóg szolgáltatásra fizet elő, a digitális vétel csak egy lehetőség, amit a szolgáltató ingyenesen biztosít mindenféle felelősség nélkül. Ezért nem érdekli a szolgáltatót az, hogy nekem milyen gondom van a digitális vétellel, nekik csak az analóg vételi lehetőség számít, ha az egyébként van, akkor részükről az ügy lezártnak tekintendő. Sőt, nem átallott az ÁSZF-re hivatkozni, hogy ez ott benne is van. Kértem, hogy mondja meg, hogy pontosan hol, hosszas várakoztatás után közli, hogy a 6.1. alatt található meg ez, amiben a szolgáltató azt vállalja, hogy az általa használt eszközökön teljesíti az általa meghatározott minimális értékeket és ebből következik az ügyintéző szerint az, hogy az ő set top box eszközük alapján jogos-e a hibaelhárítás, vagy sem. Itt megjegyzem, hogy a set top box nem képes analóg vételre, illetve azt, hogy amikor az volt nekem, akkor annak is gondjai voltak, szóval szerintem ez nem eszköz függő, ráadásul az ONT eszközzel nem tudom megtekinteni sem az analóg, sem pedig a digitális vételt.

    (Mondjuk akkor nem, de most felmerül bennem, hogy ezek szerint ha problémám lenne az Internettel (eddig még nem volt), akkor azzal sem foglalkoznának, mert nem az ő eszközüket használom?)

    Még elvitázunk egy darabig, majd közlöm, hogy ennek ellenére kérem a hibaelhárítást, mert az időnként, de folymatosan széteső kép és elbicsakló hang nézhetetlenné teszi az adást.

    Nem tudom, hogy most sikerül-e a hibát elhárítani (eddig számos alkalommal jelentettem és nem történt semmi javulás sem), de azt felháborítónak tartom, hogy 2017-ben analóg szolgáltatásra fizetek elő a szolgáltató szerint, miközben az előfizetői szerződésemben és a saját oldalukon megjelenő reklámban erről szó sincs, sőt ott digitális kábel tv szolgáltatás van írva!

    KissA1026

Új hozzászólás Aktív témák