-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hajsza
aktív tag
Én nem kedvelem a konzolokat, a kontrollerjükkel nem tudok igazán mit kezdeni. De még ha lenne is konzolom, a Diablo 3-at akkor sem venném meg rá, mert már végigjátszottam majdnem (5 karater * 3 szint =) 15-ször a sztorit. Már így is elég unalmas volt, ahhoz már nincsen kedvem, hogy most még egy csomó órát belefeccöljek abba, hogy ugyanoda eljussak, ahova a PC-s verzióval már eljutottam.
-
hajsza
aktív tag
válasz Sárpac #40473 üzenetére
be kell szüntetni az ingame tradet, itemet ne lehessen más accnak átadni csak ahn
Ezzel még mindig nem szünteted meg a goldsellerek bevételi forrását. Az AH-val megkerülhető az egész: pl. Visa Liza akar venni 10 millió aranyat. A goldseller oldalon bejelenti az igényét, elvégzi az utalást, mire kap egy sorszámot, mondjuk 3548-öt. Ezután betesz egy rozsdás fogpiszkálót az AH-ba 10.003.548 aranyért (az utolsó számjegyek a kapott sorszámát adják ki, ezáltal egyértelműen azonosítják őt). Bumm, megtörtént a tranzakció és ahhoz, hogy egy ilyet a Blizzard el tudjon csípni írniuk kellene egy olyan algoritmust, ami az egyes tárgyak valós értékét mondjuk +- 10% pontossággal meg tudja határozni. Ez pedig egyáltalán nem egyszerű, ráadásul az inflációt is folyamatosan kellene követnie.
Ráadásul az ötleteddel a barátok egymás közötti tárgycseréjét is megakadályoznád.
-
hajsza
aktív tag
válasz Sárpac #40485 üzenetére
Persze, minden hülyeség, csak maradjon meg az AH. Túlságosan ragaszkodsz ahhoz a kívánságodhoz, hogy legyen továbbra is AH. Bár én fenntartásokkal kezelem a Blizzard bejelentéseit, de az, hogy az AH bezárásáról szóló hír minden játékindításnál megjelenik, azért jelzi, hogy nagyon komolyan gondolják.
A játék időtállóságát nem csak azzal lehet biztosítani, hogy 100 évenként esik olyan tárgy, amit végre fel is tud használni az ember - sőt ez szerintem sokakat elriaszt. Úgy gondolom, hogy Gyuri jó példa erre a fajta játékosra - szeretne játszani, de hiányzik a sikerélmény. Szerintem ott rontották el, hogy a drop rate-et nagyon alacsonyra vették azzal a felkiáltással, hogy "Majd az AH-ból mindenki megveszi a jobb cuccokat. A kezdeti lelkesedés után lesz mondjuk 100.000 aktív játékos, tehát vegyük a D2 drop rate-jének 100.000-ed részét. Sőt legyen inkább milliomod rész és akkor az RMAH is jól fog pörögni. Micsoda bevételi forrásunk lesz! ". Pszichológiailag tekintve viszont szerintem sokkal nagyobb öröm, ha egy jó tárgyat talál az ember, mint az, hogy "Hurrá, ma összegyűjtöttem a tízmillomodik aranyat! Végre vehetek egy jobb cuccot az AH-ban!". [Mielőtt valaki erre rákérdezne, a 100.000 aktív játékost csak a példa kedvéért írtam be, temészetesen a pontos értéket nem ismerem. ]
Én azon az állásponton vagyok, hogy várjuk meg a kiegészítőt. Lássuk, hogyan alakul a drop rate, milyen újdonságokkal próbálják a játékot hosszabb távon élvezhetővé tenni. A ladder lehet például ilyen, mivel nulla felszerelésről kell újrakezdeni és jobbat találni. Ha viszont nagyon alacsony lenne a drop rate, akkor a két ladder reset közötti időt rendkívül magasra kellene venni, részben ezért is kellhet a loot2.0. A klán rendszer bevezetése is azt sugallja a számomra, hogy majd lesznek olyan tartalmak, amit kifejezetten a klánokra szabnak - pl. versenyezhet két klán, hogy egy adott véletlenszerűen generált pályát ki pucol ki gyorsabban (természetesen a véletlenszerű generálás egyszer futna le és ezt kapná meg mindkét csapat). A győztes csapat esetleg valamilyen achievmentet is kaphatna. Lehetne ladder rendszer klánokra, ahol a végső helyezésért valamilyen egyedi zászló díszítés is kapható (lásd Starcraft 2 játékosok ligán belüli besorolását). Ötletek minden bizonnyal vannak bőven a Blizzardon belül is, a kérdés az, hogy mennyi időt akarnak ilyenekre szánni. Számít-e nekik a játékosok elégedettsége, ami egyfajta hosszútávú befektetésnek is tekinthető vagy csak a profitmaximalizálás a fontos nekik (minél kevesebb munkával minél több bevételt szerezni).
-
hajsza
aktív tag
válasz Gorneck #40494 üzenetére
Hááát az emlékeim kissé porosak már, de a D2-be pont ilyen fos volt a drop...1000+ órával benne is csak majdnem jó itemek estek...pont mint itt...
Lehetséges. Amikor kijött a D2, akkor még más játékkategóriák - főleg a szimulátorok - jobban érdekeltek (volt még rá időm). Ugyan megvettem a kiegészítőjével együtt, de túl sok órát nem öltem bele (max. néhányszor 10 órát). Csak a korábbi hozzászólásokból jött nekem az le, hogy régen jobb volt a drop rate, persze lehet, hogy csak a nosztalgia hatására írták ezt egyesek.Ha ismét a casual rétegnek állítják be a játékot, akkor a balance ismét egy fos lesz...mert aki kicsit is szervezetten normálisan gémel, az 2-3 hét után meg fogja unni az egészet...
Egyrészt az eddigiekből arra következtetek, hogy a Blizzard most már inkább a casual rétegre koncentrál, másrészt nem látom be, hogy miért lenne jobb 2-3 hét farmolás (+AH flippelés) után AH-ból megvett cuccal MP10-es meneteket végigcsinálni, mint ugyanennyi idő után saját dropból tenni ugyanezt. Továbbra is az a véleményem, hogy extra tartalmakkal jobban meg lehet fogni a játékosokat. Korábbi példám, a játékosok/klánok versenyeztetése azért lenne erre jó megoldás, mert nem kell hozzá új pályákat tervezni, mégis lenne kihívás a dologban. A szóló játékot kedvelőket pedig úgy lehetne motiválni, hogy lenne valamiféle pontszám/legjobb idő mások eredményéről és ezt kellene felülmúlniuk.[ Szerkesztve ]
-
-
hajsza
aktív tag
a fő kérdés inkább az, hogy miután van egy top/topközeli geared (ami 1 hónapon belül jóeséllyel meglesz), mit fogsz utána csinálni?
Miért, nem pont ugyanaz a helyzet, mint ha most lenne egy MP10-en is daráló felszerelésed? Akkor most mit csinálsz? Farmolsz, mert élvezed, hogy sok mobot tudsz gyorsan kinyírni vagy hogy essenek új tárgyak, amiket eladhatsz (bár pénzre már nincs szükséged, mert rég hülyére flippelted magad), új karaktert indítasz, hajszolod a paragon szinteket. Mikro esetében még ott a "találjunk lökött buildeket és próbáljunk vele minél magasabb MP-n haladni" . Ahhoz, hogy ennél nagyobb legyen a játékosok motivációja új tartalomra van szükség, ahogyan ezt már jónéhányan itt is megírták. -
hajsza
aktív tag
válasz killerjohn #42035 üzenetére
koefficiens-ű (jézusom, hogy van ez a szó magyarul??)
Jó a "koefficiensű" is, csak nem kell kötőjel, mert a magyar helyesírás szabályai szerint csak akkor használunk idegen szó után kötőjelet, ha az utolsó betűt/hangot másképp mondjuk, mint ahogyan írjuk (pl. file - "fájl"). De egyébként tudom javasolni az "együtthatójú" szót is helyette.
-
hajsza
aktív tag
válasz Bobbysolo #92031 üzenetére
Egészen pontosan szezonzárás után levélben elküldik Neked a szezonos ládáid tartalmát (a karakter inventory-ja egy az egyben megmarad). Kb. 4 heted van arra, hogy ezeket a leveleket kinyisd. Ha addig nem teszed meg, akkor a szezonban szerzett cuccaid elvesznek. A kinyitott levelekben levő tárgyak a nem szezonális ládába kerülnek, ezért gondoskodj róla, hogy legyen benne elég üres hely.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...