Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz TheProb #48281 üzenetére

    cluster allitolag jo

    multishot remek, kb masfel-ketszerakkorat sebez mint 1.0.8 alatt, bar torment1 fole nagyon nem lehet vele menni, mert nem lehet birni hatreddel. bola / bitter pill + lgts rain of arrowval a huzosabb csoportok ellen remek.

    strafe jo, de annyira nem sebez sokat, inkabb gyorsan vegigfutni a palyan idealis.

    spike trap annyira nem ut sokat, cserebe remekul lehet vele helyezkedni. torment 5on tipikusan az, amivel meg tul lehet elni elitek ellen, bar teny, hogy nagyon lassu es irdatlan sokat kell kiteolni.

    rapid fire kb annyira sebez jol, mint korabban.

    ami a para: torment4en uber siege breaker 8kt damol vissza, tehat a shadow power mar nem eleg kb semmire. smoke screen meg mindig ok.

    ja igen: legacy nat nagyon torekeny, de van hatred. torment1re meg ok mutlishothoz. uj nattal meg kell a bat, a punishment, a blood vengeance ES a night stalker, hogy az ember kb birja hatreddel.

    tehat alapvetoen a multishot nem lenne rossz, 260-280k unbuffed dps is eleg lenne magas mpre, csak tippre olyan 1.5m thoughness kene mar torment4re. az brutalisan sok.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák