Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz Cyberbeni #20500 üzenetére

    Számolni kell a csapatban meglévő skillekkel és hatásokkal. A területre ható skilleknél vagy jól kell időzíteni, vagy számolni kell a zavaró hatásokkal. Mondjuk az egységnyi területre eső szörnymennyiség ritkulása annyira tényleg nem jó. Aknás-gránátos DH-nál én amíg a követőn windforce volt addig egyszerűen hátrébb pakoltam a csapdákat. Az elsők szépen belepattogtak, a hátsók megrászaladtak. Überen kívül nem nagyon nyomulok csapatban olyan szinten ahol a fear gond lenne. Übereknek meg mindegy a fear. Vagy nem hat rájuk, vagy nincs hova futniuk (maghda). :D
    A molten-plague tócsás üldözés se gond. Amit sérültem azt simán visszatöltöm. Pedig sokat gyengült az armorom és a resistjeim (meg skillel se töltök semmit). Ha félelemre alapozod a tekintélyed, akkor legyél gyorsabb az ellenfelednél. Ennyi az egész :DD
    MP8-10 körül persze már lehet kellemetlen a menekülős ellen...

    Egyébként meg ÜdV újra Cyberbeni! Látom pár hete újra aktív lettél. Azért van 1-2 youtube videó ahol lemaradt a dislike. Ideje lesz pótolni.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

  • czpitti

    senior tag

    válasz Cyberbeni #20500 üzenetére

    Meg lehet szokni,helyezkedés kérdése az egész.Fagyis wiz-es mp10 nem játék hanem darálás csak ( elnézést kérek előre a fagyisoktól:D ) Aki nagy dps-t akar két egykezessel annak kikerülhetetlen a fury.Ezek a tények.Nem sírni kell hanem alkalmazkodni a furyhoz és annak fearjéhez.Egy példa : megyünk négyen abból az egyik monk tuti használja az összerántást és voilá nem is baj a fear.De mindegy mert két fajta gamer van : aki szereti-használja-megszokta a fury-t és aki nem.Ezen vitázhatunk de a lényeg ugyanaz marad:)

    [ Szerkesztve ]

    Diablo III CZPITTI#2239 http://hu.twitch.tv/czpitti

Új hozzászólás Aktív témák