Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mong08

    tag

    válasz tib-bee #46759 üzenetére

    Tartanál nekem egy ilyen bemutatót ?
    Persze csak kívülről nézném, mert nem szívesen ülnék be melléd, a nagy lassulástól még baja lenne néhány belső szervemnek.. :D

    Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !

  • mghltm

    addikt

    válasz tib-bee #46759 üzenetére

    a megfelelo nyomaspontot megtalalni a mindennapokban szinte lehetetlen. gondolj bele az egesz eves kozlekedesi viszonyokba: hideg, meleg, eso, ho, onos eso, jegesedes, utburkolati hibak, poros ut, sarfelhordas, eros szel, aszfaltok kulonbsege. ezert jo az abs, nem kell gondolkodni, merlegelni az emberek 99,99%-anak, csak le kell nyomni a fekpedalt ameddig birja es jo esellyel megussza a nagyobb gondokat.

    still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc

  • mackosajt

    addikt

    válasz tib-bee #46759 üzenetére

    Zárjuk rövidre:

    Az ABS-t nem a profi sofőrök miatt találták ki, de lásd a forma1-et, még ott is volt, de mivel a technika akkorát fejlődött, hogy már lassan a profi sofőrnek semmi köze nem volt az autóhoz, ezért megtiltották a használatát, mint a kipörgésgátló és menetstabilizáló cuccokét is.

    A profi sofőr az nem nálunk, vagy Jancsikánál kezdődik, aki a városban tapossa a szakadt sz@rjának, vagy milliós subarujának.
    A profi ott kezdődik, hogy valamilyen felsőbb kategóriás versenysorozatban részt tud venni. Nem Pistikére gondolok, aki a helyi ki tud kilinccsel előre versenyen állítólag szépen terelgeti a zsigulit, vagy a bömöst, közben meg csak szerencséje van.
    Ilyen WTCC, Esetleg RallyOB (nem ilyen Létavértes és környéke futamon 1x elinduló fiúcskák), és ezektől felfelé.

    Aztán az ABS, hogy maradjunk az eredeti céljánál, A kerekek blokkolását igyekszik megelőzni, akadályozni, ezáltal az irányíthatóságot igyekszik fenntartani.
    Az, hogy mellékesen a tapadását veszített gumival megnő a fékút, az egyszerű fizika. Ez ennyire egyszerű.

    Szerk:
    hogy a vezess.hu-ra reagáljak irmscher:
    "Blokkolásgátló nélkül hamarabb megáll az autó, mert a csúszó első kerekek előtt kialakuló hóék is lassít. "

    Letaposott havon, ahol inkább már jégborda van, ott ebből a mondatból mi az igaz? Hol lesz ott hóék?

    [ Szerkesztve ]

    http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane

Új hozzászólás Aktív témák