Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    veterán

    válasz Zola007 #85657 üzenetére

    meg az ilyen céges autókkal az a baj, hogy először kereskedő veszi meg, rárakja a nagy hasznot, teker belőle egy olajcsere ciklust és bűn drága a verda! lehet jó, 4 évesen 2-300ezerrel, de az elérhetetlen árú. 2 év múlva valaki újból belever 150ezret persze nem szakszervizes szervizekkel, utána odakerül egy kereskedőhöz a szervízkönyv még megvan 2 évvel ezelőtti állásokkal, visszacsapja +20ezerre és újból eladó az autó! sunyik, mert nem azért tekerik, mert nem eladható sok km-el, eladható úgy is, csak nem ilyen áron! itt a fos műszaki állapotot azzal kendőzik, hogy kevesebb km-t mutatnak benne, így a vásárló azt hiszi, hogy mi baja lehet a motorjának, hisz alig van benne 200e, lehet féket/futóművet csinálni kell, de a motor még sokat kibír, közben meg azért egy 400ezres autónak már van kopása bőven, nem is kapja meg azt a törődést, azt az olajat és szűrőket, mint újkorában, bőven benne lehet, hogy ledobja a láncot!(mondom én úgy, hogy januárban készült el a 2. autóm amiben megvétel után teljes motorgenerált kellett tartani, mert nem reális volt a km, pedig külső állapotra elég jó volt, de motorikusan sz@r). nem csak én vagyok balek, ha beindul az autó akkor megy, senki sem arra gondol, hogy többszáz lesz, pedig egy kopást csak hosszú távon lehet kiszűrni, olajfogyasztásból mondjuk, de egy turbó dízelnél a turbó is eheti az olajat, a motor is, sosem egyértelmű, csak ha belenéz az ember és látja, hogy mizújs odabent.....(2x fakadtam eddig majdnem sírva ekkor)

    (#85660) csapee: persze, lehet jó is, de attól függetlenül bőven benne van, hogy holnap már csak haza hozatjátok a kocsit, 450ezer km nem kevés, nem 2x fordult körbe benne a csapágy, nem kevésszer súrlódott a gyűrű a hengerfalon, az nektek lehet jó, én ha mondeót keresnék biztosan nem venném meg, az már rizikó lenne!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák