Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz Sanki #140283 üzenetére

    Na ez kedves, amint tudod - nappal - hívd a kontakt számot és/vagy a központi ügyfélszolgálatot.

    Nekem tegnap hozott a melóhelyre a GLS egy csomagot, ugye meg volt adva az időablak 8:30-11:30 között, jött is 10-kor de mint ha meg lett volna lepődve, hogy nem várom a kapuban (már akkor telefonált amikor ott volt)
    Korábban úgy volt, hogy dobott egy telefont: " csomagot vinnék adott néven címre 10 percen belül ott vagyok stb." ha ezt tette volna akkor már ott várom a kapuban. :U

    Érdekesek, az Express One-nal volt olyan, hogy egymás után 3x is ugyanaz a futár jött és már értettük egymást gördülékeny volt az egész.

    Az a legjobb:
    - ha van időablak megadva és akkor is jön
    - ha telefonál előtte pár perccel, hogy " mindjárt ott vagyok" mert ha épp a WC-n vagyok akkor még van időm befejezni ha pedig a WC-re tartok akkor már nem megyek be (egy tipikus probléma :DDD )

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák