Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
A single es a coop tortenete ua csak a haveroddal tolod meg ugye ketten vagytok szoval gondolom tobb a monsta?
-
Kvelstadt
veterán
válasz ImpersonatoR #402 üzenetére
se nem több a monstra se nem keményebb.
annyiba tér el hogy megnyílik néhány coop mellékküldetés ami carver-hez fűződik. meg játk közbe is mível végig veled van carver vannak párbeszédeik isaac-el amiken jókat lehet mosolyogni.
egyébként a carver-es részek miatt már megéri a coopot letolni. meg egyébként is jó móka."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Hajdi
senior tag
Sziasztok!
Meglett a játék! Lelkesen ki is próbáltam volna, de valamiért nem tudunk a barátommal egymásra csatlakozni. Indítottam publicot is, ahol is az emberek szintén ki és be repkedtek. Csak ritkán tudott valaki csatlakozni. Mivel a játék nem "két napja" napja jelent meg, így gondolom található már eme problémára gyógyír. Valaki esetleg kiokosítana?
"The Man Who Sold the World"
-
addikt
válasz Kvelstadt #403 üzenetére
Nagyon jó a co-op Haverral toljuk.
Hard -on megyünk van utánpótlás dögivel csak hamar agyoncsapnak. Ha nem figyelsz. Eddig egy helyen szívtunk amikor a cargo ládákat kell forgatni másik embernek meg védeni. Na azt vagy 10x újrakezdtük. A többi sima liba volt.
De nagyon jó game 1100 -at megért mindenképpen. -
nzozz
aktív tag
válasz ImpersonatoR #408 üzenetére
Ott mi is szívtunk kicsit, de szerintem nem lett egy díjnyertes ez a játék, monoton, unalmas egyenlőre.
-
WayneGace
őstag
Megvétel után neki is vágtam, rögtön lehetetlen fokozaton. Ma fejeztem be. Nagyon jó lett a játék. Olvastam korábban egy-két fanyalgót. Nem tudom ők mivel játszottak. Van benne kihívás, a történet is korrekt és nagyon jót tett a játéknak, hogy Isaac összetett karakter lett, akinek gondolatai vannak. Nekem jobban tetszik, mint a 2. rész. Logikusabb a craftolás, fejlesztés, mint a pénzért veszünk mindent. Az is tetszik, hogy egy ammo van. Fegyver testreszabására is jobb lett. Tetszett, hogy opcionális küldetések is vannak, így a játékidő is hosszabb. Változatosak voltak a helyszínek és az új nekromorfok is jók lettek. Volt néhány durva rész, ami csak sokadjára ment. Összességében kedvenc lett a harmadik rész is. Remélem lesz folytatása.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
addikt
-
Kvelstadt
veterán
válasz WayneGace #410 üzenetére
nem is volt ez nehéz. volt halálom eleinte de köszönhetem annak is hogy marhára nem értettem még a fegyverfejlesztési rendszert úgy ahogy van azaz kba az alap plasmával toltam végig. de egyetértek. ennek a résznek a csak a crafting része az egyik legerősebb pontja a játéknak.
viszont hiába volt több és agresszívabb ellenfél nem szívtam vele annyit mint a 2 résszel keményebb fokozaton.
plusz én alapból a story miatt szerettem meg a játékot. az hogy a játék is jó volt csak másodlagos.
folytatás meg biztos lesz mert még nincs vége a story-nak. annyival lettünk okosabbak hogy megtudtunk dolgokat a nekromorfok múltjáról meg hogy mi célt szolgál a konvergencia.
de azt nyilatkozták a fejlesztők hogy most pihentetik a sorozatot és fejlesztenek valami mást aztán majd újult erővel megcsinálják a folytatást.
a pihenő meg nem is baj mert így is sokat gyengült a széria az első rész óta, vagyis egyre inkább olyan lett amit a nagyközönség is jobban szeret...(#411) FragStaR
túl egyszerű is volt. berakod a gócot osz jóvan. itt meg szinte mindenbe belenyúlhatsz és úgy finomíthatod a fegyvert ahogy neked tetszik. lehet is olyan fegyvereket összerakni hogy akárhányan vannak én vagyok túlerőbe még lehetetlen fokozaton is.[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
WayneGace
őstag
válasz ImpersonatoR #411 üzenetére
Eleinte nekem is furcsa volt. Miután rájöttem, hogy is kell, meg hova kell rakni például a plusz méreg vagy tűz sebzést és hasonlót, már tetszett. Az igaz, hogy lehetne egy részletesebb leírás, mert például teljesen mást ad az egykezes fegyveren ugyanaz az eszköz, mint a kétkezesen. Plazma, tesla, stb..
Awakened DLC meg van innen valakinek? Az milyen lett?
[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
WayneGace
őstag
válasz Kvelstadt #412 üzenetére
Nekem nehezebbnek tűnt, mint a második rész. Azt megcsináltam hc-ban is. Persze második nekifutásra biztos könnyebnek tűnne ez is, mert már ismerem a játékmenetet, craftolást, stb..
Szerintem nem feltétlenül baj, hogy változott a játék. Valahol logikusabb is, hogy például Isaac annyi szörnyűség után már másképp reagál egy nekromorfra, mint az első részben.[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
Kvelstadt
veterán
válasz WayneGace #414 üzenetére
ja nekem nem is isaac-el van bajom. isaac az egy királyság! az első részbe zavart is hogy ő egyedül aki nem beszél.
jó is volt a 2 részbe hogy nemcsakhogy beszél hanem tele a töke az összes birkával akik markert építenek meg hogy megint nekromorf paradicsomba került s nemhogy megszólal hanem igen kiadja magából a véleményét
nekem az nem tetszik hogy egyre lágyabb a játék. azért az első részben még volt para bőven. itt meg egyre akaciósabb és egyre kevésbé parás. persze nem lehet pont ugyan azt a hatást kétszer is elérni egy ilyen játéknál de érződik rajta hogy a nagyobb eladások érdekében sokkal több akciót meg látványt raktak bele és kevesebbet az első rész erősségéből."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
WayneGace
őstag
válasz Kvelstadt #415 üzenetére
Pont ezért írtam, hogy valahol teljesen logikus, hogy Isaac ezer nekromorf kiiktatása után már nem szarja össze magát, ha szembe jön egy. Persze lehetne olyan effekteket berakni, mint az első részben vagy hirtelen hangokat, hallucinálást. Vagy nagyon durván lecsökkenteni az ammo mennyiséget, hogy muszáj legyen menekülni. Persze akkor jönne a sírás, hogy easy-n se megy. Szóval lehet, hogy igazad van és populárisabb lett. De nekem nagyon tetszik a harmadik rész is. Ha nem puhítanak még és megtartják a mostani irányt, akkor én elégedett leszek.
A másik lehetőség, hogy teljesen új főszereplő lesz. Mert akkor lehet újraépíteni a dolgokat. Bár Isaac, mint mérnők nagyon jó választás, mert mindhárom részben a "menj ide, hozd rendbe azt" és hasonlók illenek a történetbe, valamint a fejlesztések is logikusak.BestSecret invitációt privátban adok.
-
addikt
Most hogy így mondjatok a storyt elgondolkoztam rajta, hogy tok logikusan játszom végig őket.
Először a 2 vel kezdtem boxon. Most haverral csináljuk a 3 -mat és ha végeztem nekiállok az egynek is -
Kvelstadt
veterán
válasz WayneGace #416 üzenetére
azért poén hogy az első részben mérnökként megy a hajóra és hetesként jön el meg is kattan ami érthető is. én lehet úgy néztem volna ki mint stross a 2. részben.
aztán meg persze hogy nem ijed meg már annyira, vagy egyáltalán nem. ennyi megpróbáltatás meg túlélés után nehéz már neki újat mutatni.
ja meg egyébként az elsőbe még új volt neki a marker jelenség és erősebben hatott rá. 2. részben szintén sőt még erősebben mert ott egy nagyobb és erősebb marker hatott az agyára. de a végén mikor a saját tudatával győzi le a marker-t (boss harc előttijelenet mikor megjelenik az ő és nicole azaz a marker között egy fénynyaláb vagyis kapcsolat az elméje és a marker között) elég sokat edződik az agya és már nem hatnak rá a hallucinációk. gondolom ezért sem hallucinál már a 3 részben.
nem úgy mint carver akinek iggen erős hallucinációi vannak coop-ban..
hiba lenne lecserélni isaac-et. akkor hiába volt az a sok minden amit túléltünk az ő szemszögéből.
bele se gondoltam még a cserébe de szerintem ez az ő története és ez is sokat hozzá ad a játékhoz. (legalább is nekem)
ha meg jobban belegondolok lehet az is lesz az utolsó DS játék amibe még isaac a főszereplő.
pedig a DS kb az egyetlen lövöldözős játék amit szeretek."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
WayneGace
őstag
Jól látom, érzem, hogy hc-ban gyengébbek az ellenfelek és több ammo is esik, mint lehetetlen fokozaton?
BestSecret invitációt privátban adok.
-
WayneGace
őstag
válasz WayneGace #419 üzenetére
Megválaszolom a saját kérdésemet. Valóban könnyebb a hc, mint az impossible, azaz gyengébb az ellen és több nyersanyagot dob. Ammoból 33%-kal többet, gondolom minden másból is. Kb. hardnak megfelelően.
Kipróbáltam a co-opot is. Hm, kicsit elszúrták szerintem. Mármint nagyon jó, de túl könnyű úgy. Ahogy látom gyakorlatilag semmi nem változik, csak 1 fő helyett kettő van. Nekromorfok ugyanolyan erősek maradtak. Szerintem legalább 60-70%-kal emelni kellett volna a co-opban a nekromorfok hp-ját és sebzését is.BestSecret invitációt privátban adok.
-
Kvelstadt
veterán
válasz WayneGace #420 üzenetére
ha megnézed a HC mód leírását jobb oldalt akkor írja is a végén hogy a nehézségi fokozat csak HARD s nem pedig impossible ami jó nagy fail szerintem. hamár hc akkor az legyen is hc.
de ezt emgint ráfogom arra hogy nyitottak a nagyobb vevőkör felé és kedvezni akartak nekik hogy had legyen már nekik is sikerélményük ha letudják tolni a hc-t..coop-ot igen elszúrták ott hogy se többen nem jönnek se nem erősebbek. viszont ajánlanám hogy pure survival módba coop-oz. az úgy már nem rossz. persze még az sem az a nagy kihívás. de oda kell figyelni egymásra mert ha a társad szétszedik akkor téged is visszadob checkpointhoz.
vagy ott a coop hc módban. na ott ad a hangulathoz hogy nem kéne meghalni egyikőtöknek sem..
persze ott is csak annak törlődik a hc aki meghal de a másik ezután nem tudja behívni magához a társát aki meghalt mert neki nincsennek meg azok a fejezetek hc fokozaton.
a másik meg hogy rátok van bízva hogy jáccátok a coop-ot. nem muszáj ott full tuning fegyóval meg felhúzott ruhával menni. ha a játék ne mnehezít csinálhattok ti magatoknak kihívást igen jókat."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #421 üzenetére
Egyetértek.
Felesleges is addig nyafogni a nehézségi szint nem kellő súlyossága miatt, amig valaki nem tolja le hc-n a coopot. Ott lehet azért cidrizni, sőt minél inkább haladsz/haladtok előre a történetben, annál inkább nagyobb a nyomás, hiszen nem halhatsz meg, mert bár a társad be tudja fejezni nélküled, de semmiképp sem tudja 100%-ra tolni nélküled (hacsak nem a végefelé halsz meg), szóval ajánlatos kipróbálni.
Bár azért nem lett volna rossz modjuk két állítható csúszka a menüben, az egyik mondjuk lehetett volna a nekromorfok száma, a másik meg az életerejük.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
batman91
őstag
Toturi, Weareus mindkettőtöket felvettem Originen, már csak vissza kell igazolnotok.
"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan
-
Kvelstadt
veterán
válasz batman91 #423 üzenetére
majd visszaigazollak hamarosan csak most raktam win7-et és még nem raktam fel mind az 50 féle klienst..
(#422) Weareus meg ugye hc coop-ba van carver-nek egy elég erős halucinációja mikor is "utazik" és ott elég jó a helyzet. isaac védje kívűl carver testét plusz saját magát carver meg még bent a haluba is élje túl valahogy..
a legszebb az egészbe hogy ott hiába coop-van egyszerűen nem lehet segíteni carver-nek ölni az ő ellenfeleit..[ Szerkesztve ]
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
válasz WayneGace #426 üzenetére
persze hogy nehezebb. mi beszéltük is wearus-al hogy tök jó ez a coop de van mit fejlődniük még ha jo coop-ot akarnak csinálni mert ez hogy ugyan annyi a dög és ugyan olyankok mint soloba elég súlyos hiba.
de ennek ellenére is mi ketten beleraktunk a coop-ba majdnem 200 órát szóval marhajól el lehet azért lenni."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Weareus
addikt
válasz WayneGace #426 üzenetére
Hát én nem tudom, lehet, hogy csak én fogtam ki coophoz rossz játékokat, de amikkel én játszottam még coopban, ott is megvolt az a bibi, hogy nem lehetett további nehézségi szinteket beállítani és nem is jöttek többen/nem voltak erősebbek. Kb. 3-4 ilyen game volt, szóval azért azt nem merném állítani hogy más játékokban egyöntetűen erősebbek lesznek coopban az ellenfelek. (Persze nyilván ez adná meg a savaborsát a coopnak....)
DS3-ban a HC coop abból a szempontból nyilván könnyebb, hogy ketten vagytok ugyanannyi és ugyanolyan erős monstrák ellen, de ott meg a játék előrehaladtával jön egy olyanfajta stressz, hogy: "uh, most már nem kéne meghalni, mert akkor nem tudjuk ketten befejezni...", míg ha egyedül nyomtam a hc-t, ilyen para nyilván nem volt.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
Weareus
addikt
válasz Kvelstadt #430 üzenetére
Nahát ez a Titan quest első blikkre tiszta Dungeon Siege, de teljesen. (Az meg nagyon bejött nekem...) Van valami köze hozzá?
[ Szerkesztve ]
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
WayneGace
őstag
Megcsináltam HC-n is. Jó volt. Inkább az eleje volt izgalmas, amint meglett a két OP fegyver, már nagyon sétagalopp. Egyedül azon kellett izgulni, hogy ne csapjam oda Isaacet a szabadeséses résznél vagy, amikor mászni kell felfele a hegyen és nagy kő esik le.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
prokxy
veterán
válasz WayneGace #433 üzenetére
Mikor lesz meg a két op fegyver? Vagyis melyek azok?
Nekem limited ed. van és azt a 2 fegyót használom.Most a 9. fejezetben vagyok, eddig nagyon bejön, ez a kraftolás eléggé feldobja a dolgokat, ezért is gondolkoztam, h befizetek a robot upgrade-re.
Maga a játék jobban tetszik, mint az 1-2. rész.Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD
-
WayneGace
őstag
Én craftoltam a fegyvereket. Mind a kettő kétkezes. Alulra plazma mindkettőben. Így el lehet lökni majdnem mindenkit, a gyengébbeket az is megöli. Az egyikben felülre military engine, precision tips-t használva. Egy lövés a nekromorfok nagy többsége. Nagyon erős. A másik fegyverbe pedig felülre tesla, azzal a változtatással, amellyel egy forgó elektromos vágószerűséget lő ki. Jön a nekromorf, plazmával feldöntöm, rálövök a teslával és az darabokra vágja, a végén még robban is egy kicsit. Na az tényleg végez minden normális méretű, nem regenerálódóval.
BestSecret invitációt privátban adok.
-
Kvelstadt
veterán
nincs olyan hogy konkrét Op fegyverek. kinek mi. én pl a sima plazmát szoktam megcsinálni olyanra hogy jöhet ellenem bárki és bármi. de van egy ugyanilyen egykezes kisfegyver ami szintén elég egy teljes végigjátszáshoz.
(#435) WayneGace én az ellökdösést nem nagyon szeretem már. előző részekbe jó volt mert ott sebzése is volt a force gun-nak. konkrétan volt hogy rálőttem vele a dögre és leszakadt minden végtagja. de itt már tényleg csak lökdösni elég szóval meg is haragudtam hogy legyengítették az egyik kedvenc fegyóm. meg nem is fogok kétféle lövést használni folyamat. én azt szeretem ha egy fegyver minél egysserűbb kompaktabb. szóval inkább rakok felülre egy csövet ami mindíg jó alulra meg egy olyat amit csak ritkán sütök el de az viszont rendet rak. lökés helyett meg szátázisolok vagy rakok fegyóra stázis support-ot.
de pont ez lett nagyon jó az új részben. ahány ember annyi felé alakíthatja kedvére a neki legkényelmesebb leghatékonyabb OP fegyvert.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
#49155328
törölt tag
Billentyűzet kiosztás alapon.
Ennek ellenére nem tapos hiába van a spacre beállítva, shift-el nem fut.
Találkozott valaki ilyen hibával ? -
Kvelstadt
veterán
válasz #49155328 #443 üzenetére
nincs bedugva más a gépbe? joy vagy valami? hátha az kavar be. bár nekem az sem kavart be csak olyankor azt hiszi azzal játszok és a joy gombjait írja az opcióknál a játékba.
egyébként nem találkoztam még ilyennel.
DS2-nél volt annyi problémám hogy ha felraktam a magyar-t hozzá akkor nem váltott görgővel fegyvert."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Weareus
addikt
válasz #49155328 #447 üzenetére
Semmi, csak neked is Windowsod van.
"Szálljunk ki, ne csináljunk semmit, szálljunk be és menjünk tovább." by Bill Gates.Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
#78687232
törölt tag
A humble akció keretében végül ezt a részt is megszereztem.
Eléggé ráfeküdtem az utóbbi napokban, viszont folyamatosan megvásárolható tartalmakat találok. Ezeket (fegyverek általában) a játékban is meg tudom szerezni idővel, vagy tényleg amolyan kis lehúzó dlc-k?Az Awakened DLC-t érdemes beszerezni?
-
Kvelstadt
veterán
válasz #78687232 #449 üzenetére
a fegyver dlc-ket nem ismerem. a játékba minden fegyver minden variációban ki lehet craft-olni szóval nem tudom mit újítanak ezek a dlc-k. az alap két plusz fegyvert amit ajándékba kapsz a játékhoz is simán össze lehet rakni.
az awakened dlc meg megéri mert az folytatása a történetnek szóval az játék. vagyis az már más kérdés hogy az a plusz kb 2óra megér e neked annyit. de ha nem csak a játék hanem a story is érdekel akkor érdemes."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Egérpad topik
- Kés topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- PlayStation 5
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...