-
GAMEPOD.hu
Aktív témák
-
Djuree
félisten
válasz Bad Pritt #1989 üzenetére
egyértelműen a 2-őt vedd ha még nem játszottad. nem olyan rossz a grafja, én nemrég toltam végig, beleraktam vagy 300 órát (ki is platináztam), a pályadizájn mindent visz, sztem veri a 3-at, nemcsak dizájnban, mindenben. nehézségben kb. egykutya...
aztán jöhet a 3. menjél sorban. a 3 után a 2 már nem lenne olyan.[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
wierra
senior tag
válasz Bad Pritt #6049 üzenetére
Üdv a klubban!
A BB-hoz képest a DS nekem is jobban bejött, talán a hangulat, a lovagkori környezet miatt.
Azért a DS3 tartogat még finom kis boss-fight-okat bőven.
Brace yourself!"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
MageRG
addikt
válasz Bad Pritt #6047 üzenetére
Én úgy tudom pl. Heyselt a mocsárban igen.
Elsőre sose találkoztam vele, másodikra meg igen, de a kettő közt nincs bossharc.
Van egy másik lovag (Tsorig), két helyen jöhet, és mindig csak a második helyen láttam. Közben volt egy bossharcom."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
hombre[EU]
veterán
válasz Bad Pritt #6054 üzenetére
Kell egy jó shield és én a fantomot nem öltem meg addig szally olyan,mint egy kiscica (míg él a másik). Amúgy meg parry like a pro
Life, Uh, Finds A Way
-
MageRG
addikt
válasz Bad Pritt #6072 üzenetére
Gratula!
A krokodil-kutyát egyébként a legjobb úgy kinyírni, ha az elején megvárod amíg feléd ugrik. Ekkor van egy kis időd amíg ütheted a fejét. 2-3 ütés után lehet riposztolni.
Csak k. nehéz eltalálni a távolságot az ugrás előtt...A jailereket érdemes hátba szúrni (amíg a földre köp mögé lehet kerülni). Egyébként szerintem az alapjáték 3. legidegesítőbb ellenfelei.
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
BOBAKILL
őstag
-
MageRG
addikt
válasz Bad Pritt #6096 üzenetére
Van pár trükk a két Lottihoz:
Ha belépésnél visszahátrálász a ködfalhoz, akkor Lorian nem fog az arcodba teleportálni.
Ugyanígy, ha leütötted, és időben vissza tudsz szaladni a ködfalhoz, akkor a második fázis elején csak a varázslövedékeket kell kerülgetni, nem teleportálnak rád.A teleport általában mögéd megy (kivéve, ha van ott pl. egy oszlop).
A teleport kört is kell figyelni, mert ha alattad jelenik meg, akkor a fejedre fog esni. Egyébként Lorian mindig folytatja a kombóit, akkor is ha közben teleportál (pl. két vágás után egy szúrás). A legjobb közel maradni, és akkor a lock sem mindig esik le."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
wierra
senior tag
válasz Bad Pritt #6096 üzenetére
Nyugodtan tegyél fel boss fight gameplay-t, Én szívesen elnézegetem, ki-hogyan-milyen technikával filézi az ellent.
Spoiler: Két Lotti küzdelem
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz Bad Pritt #6099 üzenetére
Ohh, ne aggódj. Én nagyon sokat szoktam "gyakorolni" a boss fight-okat. Volt olyan boss, amire 2 nap, napi 3 órám ment rá. Szóval olyan vagyok, mint Jar-Jar...kicsit nemügyes.
Teleportálásnál emlékeim szerint bőszen nyomogattam a target lockot, hogy újra befogja. Mert ugye a target lock-nak elég limitált a hatósugara.#6100 BOBAKILL: általában van pár fegyver, ami hozzámnő egy végigjátszás során, azokat variálom. Ha ezek közül egyik se nagyon nem viszi a boss-t, akkor utánaolvasok, hogy mi az ajánlás. Szóval simán lehet, hogy nem mindig a legoptimálisabb reszelőt használom. Egyébként szinte mindig a lassú, de pusztító sebészeti eszközöket preferálom.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
BOBAKILL
őstag
válasz Bad Pritt #6118 üzenetére
NG+van vannak új gyűrűk, pl. a legelején a kristálygyík környékén, stb.
Amit nehezebb összehozni azok a covenant itemek a covenent szintlépéshez. Offline is lehetfarmolni de az igen hosszadalmas. Pl. Anor Londoban a silver knightoktól a fület, a catacombsban a csontiktól a csigolyát.
Amit még hasznos tudnod hogy az Ikrek kardjából 2 van, amiből utána egyet tudsz alakítani a kis fickótól a shrineban. Az is kell a trophyhoz. Illetve van a Dragonslayer axe, amit egy npc dob, ahhoz Sirris questline kell, illetve a questline végén még egy npc is dob cuccokat, Sirris nagyapja. Mindkettőhöz be kell hívni Sirris egy bizonyos ponton a játékban és segíteni neki a harcban. Ugyanez igaz Anri questjére is. Lásd: összefoglaló[ Szerkesztve ]
-
BOBAKILL
őstag
válasz Bad Pritt #6120 üzenetére
Nem gyűrűkért kell a covenantban szintet lépni hanem speckó varázslatokért. Pl. darkmoon blade, sacrede oath, grate sunlight spear stb.
Az összes különleges fegyvert meg kell szerezni.Bocs ez nem igaz, fegyvereknél csak az összes infusion lehetőséget meg kell csinálni. Részletesebben: [link][ Szerkesztve ]
-
wierra
senior tag
válasz Bad Pritt #6122 üzenetére
Váltogatni kell a target lockot a Nameless és hátasa között. Ez a phase1 nyitja . A madár fejét kell büntetni egyébként.
A movesetje rövid idő alatt kiismerhető ph1-ben.
Phase2 meg leginkább rock & roll.Spoiler alert!
Ha nekem sikerült, akkor neked is fog.
A siker titka pedig az, ha végig éles és koncentrált vagy.[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz Bad Pritt #6125 üzenetére
Naggyon sok idő volt, mire készség szinten elkezdtem sejteni, hogy mikor-hogy fog viselkedni és már eleve úgy pozícionáljam a helyzetemet és a staminát, hogy jó legyen. Azt gyanítom, hogy nem mindegy, hogy a kard melyik részével találod el a madár melyik részét, meg szerintem az se mndegy, hogy vágsz, vagy szúrsz vele.
...ellenben a DS2-ben még mindig a két emós nagymacskával (fagyos DLC) kínlódok. Nagyon sok órája már.
[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
BOBAKILL
őstag
válasz Bad Pritt #6125 üzenetére
Irithyll kardnál a frost sebzést ha bekapja az sebez nagyobbat rá. Hallani is picit a jeges hangot. Ugyanez igaz ha olyan plussz resint kensz a fegyverre amire érzékeny a boss akkor ha eléri a a kellő szintet akkor jó nagyot tudsz rá sebezni. Namelessnél azért nem sebzett a kolléga nagyobbat mert a frostot jobban bírja a Nameless mint például a tüzet vagy a darkot.
Madárra jól ha a frost de a Namelessre nem. Lásd: [link] -
wierra
senior tag
válasz Bad Pritt #6128 üzenetére
DS2-vel kettős érzésem van több tekintetben is;
- egyrészt grafikailag csúfabb, vannak olyan helyszínek, ahol ez számomra már zavaró is
- pályadizájn tekintetében is vegyes a kép, van ahol nagyon színvonalas, van ami sivár és erőltetett, elnagyolt
- alapjátékban a boss-ok kifejezetten gyengécskék, a DLC-kben szereplő főnökök adják kb. az a nehézséget, mint a DS3-BB-ben
- már meghaladtam a 250 órát a DS2-ben, míg a DS3-ban a felét sem, pedig ott már mindenki megvolt
- a mellékküldetésekhez nem kell utánaolvasni, ha figyelsz, adja magát mit-hogyan
Visszaolvasva sok jót nem írtam a második részről, pedig ez is játszatja magát.
Szerintem azt a 3k-t megéri DLC-stül, ha el tudod fogadni, hogy egy kicsit más (kissé retro) érzés lesz a DS3 után. (YT acc-omon találhatsz pár ízelítő BF-ot a DS2 DLC-kből).[ Szerkesztve ]
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
MageRG
addikt
válasz Bad Pritt #6130 üzenetére
A status effect meg a sebzéstípus nem ugyanaz. Ha egy ellenfél ellenálló, akkor mindig ellenálló.
A frost az status effect, és ha bekapja, akkor nagyobbat sebződik amíg tart a hatás. Hasonlóan, mikor staggerelsz valakit."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
BOBAKILL
őstag
válasz Bad Pritt #6133 üzenetére
Én úgy tudom hogy ha elér egy bizonyos szintet a frost effect a boson és nem védett ellene akkor ott kapja meg a bónusz sebzést. Addig csak a sima nyers fizikai sebzést kapja, plusszban a status effect meg megy felfelé. Ha ütöd egy darabig tart a hatás. Ezt nem tudom meddig vagy hogy van.
Ez is jó példa, igaz ez DS1: [link]
Amint bekapja a bleedet, ömlik is a hpja lefelé.
Nekem is a Jedi lesz a következő menüm.[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz Bad Pritt #6128 üzenetére
Minden része megér legalább egy próbát, de szerintem (is) a 2. rész a legrosszabb minden téren, én mondjuk abbahagytam, várom, hogy majd egyszer folytassam, de nem jön,. Nálam az első rész a favorit, de a 3 harcrendszere nagyon jó, az szinte tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Šolaire
veterán
-
wierra
senior tag
-
wierra
senior tag
válasz Bad Pritt #6142 üzenetére
Ennyi.
Én meg ma fejeztem be a DS2-t. Kelleni fog egy-két játéknyi szünet a From-ból."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
#10186752
törölt tag
-
MageRG
addikt
válasz Bad Pritt #6158 üzenetére
Van még ilyen covenant. A Blue Sentinels és a Darkmoon covenant is ilyen automatikusan behívós. Mondjuk engem jobbára csak a Pontiff utáni helyre szokott betenni.
Red Eye Orbbal abba a területbe invadelsz, ahol épp használod."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
BOBAKILL
őstag
válasz Bad Pritt #6161 üzenetére
Ha egyszer beszippant a DS akkor újra és újra elő fogod venni. Én is belekezdtem a Jedibe, de még egyelőre nem szippantott be a cucc, bár a grafikai megvalósítás nagyon tetszik.
DS3ban nekem Gael a kedvenc bossom. Az egész hely olyan elhagyatott és kihalt, plussz amikor ömlik belőle a dark soul az nagyon epic. Ha el kellene képzelnem a világ végét az pont valami ilyesmi lenne. -
MageRG
addikt
válasz Bad Pritt #6172 üzenetére
Nekem nagyon úgy tűnik, hogy varázslatoknál csak az alapjáték számít.
Már nem emlékszem pontosan hogy DLC-s dolgokra is adott-e achit (pl. Friede vagy a Spears of the Church covenant). Halványan úgy rémlik igen. De ezek mintha külön lettek volna?"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
Drp81
aktív tag
válasz Bad Pritt #6179 üzenetére
Tehát ha egyszer már a játék folyamán megtámadtam, soha többet nem lehet? Még akkor bonfire után sem? Mert mindig ő tamad először, de rémlik hogy egyszer már megöltem valmikor, 20 orai játékkal ezelőtt.
[ Szerkesztve ]
"Vajon Miyazaki platinázta már valamelyik játékát?"
-
Drp81
aktív tag
válasz Bad Pritt #6181 üzenetére
A greatwood még nincs megölve.
Szerintem az összes ketrecest megtamadtam már, ahogy meglattam
De azért körülnézek még.köszi a válaszokat
szerk.: az invader Hodrick is megjelent már. van valami köze ahhoz, hogy elbuktam ezt a covenantot?
[ Szerkesztve ]
"Vajon Miyazaki platinázta már valamelyik játékát?"
-
Drp81
aktív tag
válasz Bad Pritt #6187 üzenetére
Megnéztem a cage spider npc-t, de csak a hűlt helyét találtam... most vagy beszeltem vele, vagy megöltem... nem emlekszem, reg jatszottam vele, mert volt közben egy bloodborne ng+ is...
Mindegy, probalgatom még, aztán meglatjuk...
koszi a segitseget"Vajon Miyazaki platinázta már valamelyik játékát?"
Aktív témák
● a spoiler formázás a topikban elérhető
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 Pro 1TB játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel