Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoika
addikt
válasz Vesztor87 #150 üzenetére
Passz!
"Kezdem megszokni, tegnap mentem 160 km-t vele, tök jól tompitja az út hibákat, csendes meg minden." Én sem panaszkodom. A városi közlekedést nem szereti és sokat fogyaszt,de ezen kívül rendben van....nekem megfelel. Nagy ,tágas és szerintem kényelmes is.....igazi családi mindenes. Olcsó megvenni és a karbantartása sem drága, bár egy kicsit háklis szegényke. Ilyen pl. ez a városi kormozódás és a műanyag szelepfedél elvetemedése, illetve a műanyag termosztát széttörése. Ezekre oda kell figyelni, kicsit bosszantóak, de együtt lehet élni velük....ahogy a légzsák hiba lámpával is.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Kíváncsi lennék egy összehasonlításra az 1,4-1,6 fronton. Jobb lett vna azt választanom. Az 1,4 mérete ellenére sokat kajol. Kicsit több km-t hasznalom majd látom milyen fogyira áll be, de legalább erő nincs sok benne 😀
Néztem, mértem ilyet, hogy 4-ben 60-100 meg 5-ben 60-100, előbbi 12, utóbbi 20 másodperc az 1,4-el kb.1,8 hisztisebb motor, azt olvastam róla.
[ Szerkesztve ]
-
zsoika
addikt
válasz Vesztor87 #156 üzenetére
Az 1,6-os elvileg a jobb motor az 1,4-hez képest de ne gondold hogy ez egy erőgép....csak az 1,4-essel több a baj (az írások szerint).
Az 1,6 is lomha és "sokat" fogyaszt, de nem érdekel mert 8eKm-t megyek évente. Plusz ha nem tudnám kifizetni a benzint akkor kocsim se lenne.
Sw méretben a diesel lenne az igazi, de ott megint szívás a városi használat és a kevés futott km.....illetve drágább az alkatrész. Ha sokat mennék és messzire akkor azt vettem volna, vagy gázosítanám a benzinest. Volt LPG-s kocsi a családban és nagyon jó, csak minél hamarabb bele kell tetetni hogy visszajöjjön az ára. -
zsoika
addikt
Rég írtam....gondoltam nyomok egy kis monológot.
Kb. egy hete, ráérős időben gondoltam meglesem a gyertyákat hogy úsznak e az olajban.
Reméltem hogy nem, hiszen ez már a 3. szelepfedél tömítés volt és ez már telibe kenve pro seal szilikonpasztával.
Meglepődve láttam, hogy 2 gyertya nyakig úszik az olajban
A gyári után az első tömítés egy piros színű utángyártott volt és amikor annál is úsztak a gyertyák, azt mondták hogy,azért mert nem gyári koreai. Oké vettem egy olyat és kicseréltem, de nem tartott sokáig az sem. Erre azt mondták az okosok ,hogy biztos el van vetemedve a hőtől a műanyag fedél....nyomjak rá telibe pasztát.
Ísmét vettem egy másikat és hozzá pasztát de ugye ez sem jött be. Most lerendeltem kompletten (35eFt) a fedelet, tömítéssel együtt és szereztem havertól egy nyomatékkulcsot hogy 10N lehúzást mérni tudjam.
A lehúzási sorrend a neten elérhetö és hogy hová kell tenni borsónyi pasztát.
Remélem most már 10 évig nem lesz vele gondom.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Az autón érezhető volt egyébként bármi? Gondoltam én is hogy kicseréltetem a szelepfedél tömítést, gyárit rendelek aztán a szerelő majd beleteszi.... De azért az is eszembe jut ilyenkor hogy nehogy szarabb legyen mint vt előtte... A gyertyát csak azért nem kaptam ki mert nem értek hozzá hogy kell... szerelő nézte múltkor, asszonya pici olaj pára van, de minimális...
-
zsoika
addikt
válasz Vesztor87 #161 üzenetére
Akkor ne piszkáld, felesleges...de néha nézz rá.
Van előjele(sárga lámpa) ,de már csak akkor ha úsznak a gyertyák.....persze hogy a szelepek letapadásának is az, így nem lehet tudni mikor, melyik. Ezért időnként leveszem a burkolatot és benézek a gyertyákhoz.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
-
zsoika
addikt
válasz Vesztor87 #163 üzenetére
Nekem ilyet nem csinál, viszont azt vettem észre hogy akkor dobja a sárga lámpát amikor motorfék után a gázra lépek és utána már nekem sem pörög rendesen. Olyankor nincs benne erő ( mintha egy henger nem menne) de csak addig amíg le nem állítom a motort. Ha kellő ideig áll, akkor megint normálisan megy...ha azonnal indítózok akkor nem javul meg.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Alvazvedelem+gumizas vt 120k, tank 8k (bilincs csere), fhp jelado csere 18, olajcsere 20.
Végülis nem olyan sokba van még, de az h nincs Lacetti mágus a környéken az gond. Most oda vissza 150 vagy még több km-t bem mennék, mert ugya vissza autó nélkül jövök, oda megint... Gyujtaskabelen gondolkodom, lehet az a bibi...gyertyat csereltetek majd ngkBKR6E11-re mert olvastam h az kell neki.
Szelepfedél tomitest nemtom ki merjem e csereltetni...még ha gyarit veszek is nehogy szarabb legyen mint most.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Szelepfedél tömítés szar, akk olaj kerülhet a gyertyahoz, amiatt lehet a torpanas? Szerelő múltkor minimális olajpárát látott. Én a blokkon lattam h picit olajos, na nem annyira, de picit.
-
zsoika
addikt
válasz Vesztor87 #174 üzenetére
nem tud ott elégni csak felgyűlik és gyújtás gondot okoz, mivel az olaj szigetel.
A gyertyát nem kell kiszedi. Kell egy 10-es krova, vagy csillag, csőkulcs és a motortakaró műanyag 4db csavarját kitekerni. Aztán megfogni a gyújtás kábelt és lehúzni a gyertyákról.....majd belelesni a lyukba. -
Vesztor87
senior tag
Hátsó fék a Lacettikben tárcsa. Az normális hogy minimálisan hozzá ér a betét a tárcsához? Nem nagyon, mert felemeltem, forog a kerék, de hallatszik egy pici hang mikor forgatom a kereket.
Egyik szerelőt felhívtam, aszondja nyugi, ha tudod aránylag könnyen forgatni valszeg oké, ezek ilyenek, nem latni a rést a tárcsa-betét között...[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Na megint 2x be motorfékezett finoman... mindezt 100-nál meg 120-nál
-
zsoika
addikt
válasz Vesztor87 #178 üzenetére
Na mizu a géppel?
Az enyém is meg-meg torpan időnként és akkor elmegy belőle az erő. Ha megállok és leállítom a motort akkor egy idő múlva megint rendben megy...néha megcsinálom az újraindítást menet közben (kinyomott kuplunggal) és az is bejön 50-50% ban.
Nem tesz jót neki a városi közlekedés és mivel a másik kocsink 5l körül fogyaszt, így már megyén belül is inkább azzal indulunk ...nem a lacsi benzinfalóval. Persze így még kevesebbet megyünk kint és így még jobban lerakódik a kotu.[ Szerkesztve ]
-
pimpi001
tag
skacok. chevrolet cruze ls 2010 kocsihoz melyik obd2 olvaso mukodik? mar vettem kettot de egyik sem jo.
tboypimpi#2319 ---Az idő nem vész el csak átalakul XP-vé--- :D
-
zsoika
addikt
válasz pimpi001 #182 üzenetére
Szia. Nekem lacettim van és amikor elvittem egy szerelőhöz ő 3 műszerrel próbálkozott ,de csak egy volt "jó".
Törölni nem tudott az sem ,illetve az almenükbe sem tudott bejutni...szóval nem sokat ért.
Aztán találtam itt helyben egy srácot, akinek van gyári SCAN100 műszere.....azóta csak hozzá járok ha műszeres mérés kell.
Az ebay-en láttam én is többféle műszert ami elvileg jó ,de nem elég azon látni az adatokat, azokat kiértékelni is tudni kell. -
pimpi001
tag
koszi a valaszt.
en ilyet vettem obd2 - 2.1meg rendeltem most ugyanilyet csak 1.5-os verziot.
kivancsileszek majd ha megjon......
csak az ora allasokat akarom lesni meg esetleg hibakod olvasas. semmi egyeb. termeszetesen szerelni ez alapjan nem fogok. az csak a szerviz. de a torqoue pro-t megvettem es most mar eltokelt szandekom hasznalni istboypimpi#2319 ---Az idő nem vész el csak átalakul XP-vé--- :D
-
zsoika
addikt
válasz Vesztor87 #186 üzenetére
Most volt egy problémám a géppel. Nem volt benne erő és nem pörgött fel...néha még alapjáratom sem volt.
Egyszer már volt hasonló, amikor a vákuumrendszer tömítettsége elszállt (map vákuum szabályozó kis gumicső szakadása miatt). Megnézve most azt a könyök csövecskét rendben találtam ...P.Tibi műszerrel megnézte és a MAP szenzort dobta ki hibásnak. A csatlakozót lehúztuk ,majd vissza és azóta jó. Remélem csak kontakthiba , mert ha nem akkor cserés.[ Szerkesztve ]
-
zsoika
addikt
válasz pimpi001 #190 üzenetére
Az oké hogy olvassa ,de törölni is tudsz?
Illetve almenükbe is be lehet lépni vele?
Kíváncsi vagyok hogy a légzsák menüjébe be tudsz e lépni vele, mert az ált. olvasók nem.Szerk: Ahogy látom sajnos csak az alap adatokat lehet olvasni vele. Nekem légzsák hibajel törlésére kellett volna, de akkor ez arra nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Eladtam a lacettit..... vége a dalnak😁
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Keresek! Motorkerékpár
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000