Új hozzászólás Aktív témák
-
Monya78
veterán
Szia! Én december elején rendeltem meg...pótkerék nélkül, amit már megbántam. (hátha lehet utólag ilyesmit módosítani)
Defektjavító készletről rosszakat olvastam, keréknyomás érzékelő nagy eséllyel kuka lesz, kis eséllyel akár az egész gumi is kuka lesz. Ha komolyabb a lyuk, vagy a felni is sérül vagy az oldalfal akkor pedig semmit sem ér a defektjavító.
Ráadásul Én azt hittem hogy a csomagtartóban ott lesz a helye a pótkeréknek, de ahogy látom kívülről kell rögzíteni a pótkereket, tehát a speckó tartó vasak, emelő, teljes értékű kerék már számomra megérné a 50eFt-ot.
És is kaptam ingyen szőnyegszettet, illetve fél áron (60eft-ért) téli gumit. (esetemben fél áron négyévszakos gumit)
Milyen színűt választasz?
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
Nekem kellett, de inkább azért, hogy legyen még egy gyári felnim egy gyári gumival. Igaz, én 30-ért vettem 2 éve a Lodgy-hoz. Ennyi oénzért azért már átgondolnám, főleg ha a javítószettben van jó kompresszor, gumikukac, stb. Mondjuk ezeket mind megvettem, mégsem volt 30eFt az egész, most minden ott van az autóban, hogy a helyzet függvényében legyen választási opció.
De ha elmondom Neked, hogy a céges S-Cross csavart kapott futófelületbe, a flottakezelő Marsóval van szerződésben, oda vittem, lekapták a kereket, gumikukaccal javították (nem ideíglenesen, véglegesen), dobták is vissza, mehettem dolgomra, akkor szerintem hozzá segítelek a döntéshez. Valószínűleg kár 50-et kiadni pótkerékért.
-
Monya78
veterán
-
mirci18
addikt
Pótkerék nélkül az autót meg sem venném.
Ha a kerék kiszakad vagy a felni sérül a kukaccal semmit sem érsz.
Ha sokallod az árát a pótkeréknek akkor érdemes használtan egy szettet összerakni.Kedvezményt a Dacia szalonokban nem szeretnek adni.
Két éve amikor vettem az autót még tesztkörre se mehettem.
Még egy üveg bort sem kaptam.
Örültem hogy megvehettem az utolsó darabok eggyikét.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
Monya78
veterán
Gratula... (nem is kérdeztem, állami támogatásos lesz?)
Egy-két hét és remélem a szalonokban meg lehet nézni milyen élőben a jogger.Külföldi teszteket olvasgatok róla...
Hangszigetelést a 90%-uk megemlítik gyengeségnek, de valamelyik tesztelő dicsérte.
110Le motor nyersebb, hangosabb mint a LPG-s változat.
Nagy tengelytáv miatt stabil az útfekvés, de az oldalszelekre relatíve érzékeny lesz.
Beltér tágasságát is dicsérik rendesen.
Megterhelve egyik tesztelő se próbálta.[ Szerkesztve ]
-
-
mirci18
addikt
Eltalálta tény.
Ahogy ránéz az ember a hátuljára Volvos beütésű.
Az elején az y lámpa se rossz.
Bár az autós cikkekben és csoportokban rendre lehúzzák a márkát de mivel olcsóbb alternatíva nincs így szép eladási számokat fog majd produkálni főleg a 7 személyes szegmensben.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Monya78
veterán
"Egy dolog nem tetszik, a B oszlopnál érzékelhető törés, a hátsó ablak magasabb íve. Gondolom ez élőben sem mutat szebben."
Én szememnek is zavaró, Párommal amikor a szín felől döntöttünk, főleg e miatt egyeztem bele a feketébe, talán ott nem lesz annyira feltűnő.
[ Szerkesztve ]
-
-
Monya78
veterán
Na szuper...az új logóban nem vagyok biztos, sokszor az év végét emlegetik logó téren...
Ez a magyar jogger próba teszt a fehér színt isteníti : [link]
Mi esetünk is halad szép lassan, házasságkötés megtörtént, újbóli 2,5milliós támogatási igény benyújtás megtörtént... Hétfőn belesek a közeli dácsiához...nem e adtál el a kocsi(mat)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest