Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
Azért tudót fogyasztani a DCi is ha arról volt szó, bár az én lábam nehéz és aktív tartomány közé sorolnám.
Ui majd lenne majd egy kérdésem a Renault topciban , mert nem ide tartozik. csak még olvasgatok utána. (Mégane II )
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
Akkor az asszony hazudik. Tudtam.
1.33 TCe 130 lovas Lodgy, általában 6,1- 6,6 között mozog a computer szerinti átlag. Igaz, himes tojásként bánik a gázpedállal. Anya taxi modban nyilván a magasabb, amikor megy egy Szentes - Békescsaba - Szentes vagy hasonló távot, akkor majdnem 6.
Nekem ez 8 alá nem szokott megérkezni.Egyébként tök igazad van, normál használat mellett sem menne 6,5 alá. Feleségem extrém takarékosan tud vezetni, de nem tudom, hogy csinálja.
-
-
Ck.
addikt
Ebben egyetértek, de azért jók azok a dolgok, ha megvannak. Az adaptív tempomat, holttérfigyelő és autonóm vészfék nem csupán kényelmi extra, de senki sem tökéletes és nem létezik 100%-os figyelem, bizony sokszor életet menthetnek ezek a cuccok.
Amúgy ha megnézel egy mostani Duster és pl egy 5 csillagos minősítésű autó töréstesztjét, egy-egy ütközésnél, pl az oszlopos kiflibe törés vagy a sima oldalirányú ütközés esetén is elég komoly különbségek vannak a deformáció, valamint az utascella épsége között.
[ Szerkesztve ]
-
Nem vagyunk egyformák az új autókban ezért jó ,hogy ezt a lehetőséget ki lehet kapcsolni, vagy annyira levenni a fényerejét, hogy neked tetszen.
Engem az lepett meg, hogy itt a kollégát állítása szerint a MideaNavos fejegységet nem lehet sehogyan sem kikapcsolni ami este azért ha magát az órát mutatja például, technológiai megoldása miatt azért van neki egyfajta háttér megvilágítása, ami (lehet) engem már zavarna. Főleg hogy nem vagyok valami magas, így gyanítom hogy szemközeli magasságban helyezkedne el.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
kelly416
veterán
Mindenben egyet értek Veled. Led csak olyan testbe menjen, amit erre alakítottak ki. De ha olyan a lámpa, hogy mehetne bele led is, akkor ne büntessenek már halálba csak azért, mert gyárilag nem az volt benne.
És itt fordítsunk egyet. Ha az én CrownVic-emben gyári fényszóró van, akkor az miért nem megy át itthon műszakin? A piros indexet még csak-csak elfogadom, hátul csere-bere van és plusz tolatólámpa, mert nekem az kell. De elől mi a baj a gyárival? Tudom, szimmetrikus és aszimmetrikus az eltérés, de kár, hogy vannak olyan EU országok (asszem
pl Svájc) ahol szimmetrikus lámpákat használnak és mégis EU szabványos. Akkor megint ugyanott vagyunk. Abba tudnak csak belekötni, hogy nincs ott az “E” betű, de abba nagyon bele kötnek. Hány és hány szarabbul világító, szennyezőbb, szétrohadtabb bontószökevény szaladgál itthon tükörradiálokon meg 10+ éves gumikon, de azokban E lámpa van, megkapják a forgalmit.
A rendelet meg maga egy vicc. Fel kéne gyújtani a begyöpösödött NKH tagok kirúgásának ünnepére és friss vért engedni az egészbe. -
updog
senior tag
"Ha gyári megoldás azt hivatalosan ..."
Ezért írtam hogy "utólagos"
Ugye a 3. sorban (én biztos nem látok) nincs semmilyen rögzítési pont sehova, sem a karosszériához, sem az üléshez (ugye az egész ülés 8 kiló, itt ahol félbehajtható a támla mentén, oda bemegy maga az isofix csatlakozó, de ha rátolom előlről a gyerekülést, akkor indul is vissza hátrafelé). Max. ha az ülés hátába belefúrok és átcsavarozom ezt az egészet valahogy a'la a youtoube videón láttam. Ezt elkerülném ha lehet, egy két hete átvett autónál
De valszeg 14 napos elállás lesz mert tényleg egy nyomorult papírt se küldtek, és neten sincs róla semmi hogy mivel kompatibilis, hogyan kell berakni stb...
Láttam ilyen hevedereset aliexpresszen, az legalább látszólag úgy néz ki mint ami fixen megmarad, mert konkrétan rá van négy ponton, övvel alul-felül fűzve az ülésre.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
updog
senior tag
Igen, gyanús, pont ezért szívás nálunk, ahogy írtam, a rögzítésbe bekattanó talp nem "odaszorul" fixen, hanem ennek előre-hátra kattogtatásával lehet az ülés dőlését állítani. Csak ha nem valóban fix az isofix, akkor nem kattogtatok, hanem csak tologatom előre-hátra az egészet... ez akkor elállós cucc lesz.
"Bocs, főnök, de én csak két emberben bízom. Az egyik én vagyok. Nem maga a másik." || "Hóhahó, mégis van graffaló!"
-
-
-
-
Én így fordítom
" A 2012. évi genfi autókiállítás lehetőséget adott a Renault számára, hogy bemutassa első háromhengeres motorját és az Energy család legújabb motorját: az Energy TCe 90-et. Ez a motor az új Renault Clio 4-be is bekerül , és fokozatosan felváltja a jelenlegi TCe 100-at.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen