Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz tibaimp #33257 üzenetére

    ja, csak eppen mai hardveren mar csak masfelorankent terdel be egyszer (ujkoraban ez kb 20 perc volt), tetejeben ugy zabalja (leakeli) a memoriat, mintha nem lenne holnap. imadtam es a kedvenc Far Cryom, de ettol meg stabilitasban a szeria messze legrosszabbja. inkluzive a harmadik reszt, ami mai hardveren szornyen fut. persze harom kijelzon immerziora az egyik valaha volt legjobb FPS, ahogy a dzsungelben elkap a zapor.

    UE1nel a tukorkepet meg lehetett oldani, de ahogy valtoztak a lekepezok, a valosideju tukrozesek kb a legnehezebb feladatta valtak. Cyberpunkban emiatt van tukor csak par helyen, mert konkretan ket parhuzamos render target fut, ami jobb esetben csak felezi az FPSt.

    a baj Cyberpunknal egyebkent az, hogy azert, hogy lehessen latni V testet, emiatt a feje nelkul van modellje. szoval technikailag megoldhato a tukrozodes ugy, hogy latszodjon V is (a feje nelkul), illetve valoszinuleg megoldhato lenne teljes tukrozodessel, ha kozben V testet nem lehetne elso nezetben latni, esetleg lehetne latni a tukrozodest ES magat Vt is, viszont ehhez meg offsetelni kene a modellt amitol meg torzulna minden is. egyik rosszabb megoldas, mint a masik. egesz biztos probaltak megoldani egyebkent a problemat, es ha egy dev team nem jutott vele semmire vallalhato idon belul, akkor otthoni fotelbol ez nem az a problema, amit egyszeruen rendbe lehet rakni. persze ha kepes lenne valaki ra, akkor hajra, utana jo esellyel palyazhat senior engine dev poziciora.

    persze, a tukroknel mukodik Cyberpunkban is, de azok a jelenetek (okkal) felezik az fpst. tippre ugyanaz van, mint a Preynel, ahol ket parhuzamos render target fut, ami ugyan megoldhato, de altalanos esetben elfogadhatatlanul draga es vannak mas problemak is (pl max poligonszam es engine szinkronizacio).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák