Hirdetés
- Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
-
GAMEPOD.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
proci985
MODERÁTOR
válasz tibaimp #33257 üzenetére
ja, csak eppen mai hardveren mar csak masfelorankent terdel be egyszer (ujkoraban ez kb 20 perc volt), tetejeben ugy zabalja (leakeli) a memoriat, mintha nem lenne holnap. imadtam es a kedvenc Far Cryom, de ettol meg stabilitasban a szeria messze legrosszabbja. inkluzive a harmadik reszt, ami mai hardveren szornyen fut. persze harom kijelzon immerziora az egyik valaha volt legjobb FPS, ahogy a dzsungelben elkap a zapor.
UE1nel a tukorkepet meg lehetett oldani, de ahogy valtoztak a lekepezok, a valosideju tukrozesek kb a legnehezebb feladatta valtak. Cyberpunkban emiatt van tukor csak par helyen, mert konkretan ket parhuzamos render target fut, ami jobb esetben csak felezi az FPSt.
a baj Cyberpunknal egyebkent az, hogy azert, hogy lehessen latni V testet, emiatt a feje nelkul van modellje. szoval technikailag megoldhato a tukrozodes ugy, hogy latszodjon V is (a feje nelkul), illetve valoszinuleg megoldhato lenne teljes tukrozodessel, ha kozben V testet nem lehetne elso nezetben latni, esetleg lehetne latni a tukrozodest ES magat Vt is, viszont ehhez meg offsetelni kene a modellt amitol meg torzulna minden is. egyik rosszabb megoldas, mint a masik. egesz biztos probaltak megoldani egyebkent a problemat, es ha egy dev team nem jutott vele semmire vallalhato idon belul, akkor otthoni fotelbol ez nem az a problema, amit egyszeruen rendbe lehet rakni. persze ha kepes lenne valaki ra, akkor hajra, utana jo esellyel palyazhat senior engine dev poziciora.
persze, a tukroknel mukodik Cyberpunkban is, de azok a jelenetek (okkal) felezik az fpst. tippre ugyanaz van, mint a Preynel, ahol ket parhuzamos render target fut, ami ugyan megoldhato, de altalanos esetben elfogadhatatlanul draga es vannak mas problemak is (pl max poligonszam es engine szinkronizacio).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- LEGO klub
- Asszociációs játék. :)
- Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen