Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    Topikgazda

    válasz erahurka #20345 üzenetére

    Vannak bugok, ez tény. Ez egy rendkívül összetett játék, éppen ezért nehéz -gyakorlatilag lehetetlen- házon belül tökéletesre tesztelni, mert annyi a változó és az egymástól függő, illetve egymásra hatást gyakorló paraméter. Végigmegy rajta 15 teszter, de X időpontban, Y dolgot pont nem csináltak, vagy nem úgy csináltak, mint Te vagy én, és már nem is jött elő nekik a hiba, mert ahhoz az kellett volna amit, ahogy, és amilyen sorrendben mi csináltunk. Pont ezért nem létezik egyetlen ehhez fogható komplexitású játék sem, ami hibátlanul jelent volna meg. Mert ehhez az kell, hogy az ilyen ritka együttállásokra is fény derüljön, ami a nagy számok törvénye alapján akkor fog kibukni, ha már több ezren játszanak vele. NIncs ebben semmi szokatlan, majd javítják.

    A tudomány a valóság költészete!

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz erahurka #20345 üzenetére

    Nem hiszem hogy utóbbinak a grafikus kártyához lenne köze.
    Ebben az esetben igen, nagyon is. Az osszes szinkronizacios hiba jellemzoen frametime tuskek miatt valik gyakoribba. Emiatt nem jellemzo, hogy erosebb rendszerekkel ahol normal esetben 50-60+ fps van durvabb kozlekedesi vagy Tbugok nem jellemzoek. Erre jon ra, hogy az engine dinamikusan, az fps fuggvenyeben fallbackel. Tehat pl a garbage collector nem lesz annyira feltuno mert tobb az eroforras, vagy az AI nem fog annyira elhulyulni tomegben mert marad eroforras. Azert 50-60+ fpst mondok, mert par helyzetben felezodik-harmadolodik az fps.

    Osszesen van par kuldetes bug, ahol potencialisan ujra kell tolteni. Figyelembe veve, hogy van 80+ kuldetes es az emlitett bugok mind megkerulhetoek, ez szerintem elfogadhato:
    - Cyberpsycho: Lilith (mielott lespawnol), potencialisan az egyik badlandsi is erzekeny arra, hogy az ut felol kell megkozeliteni
    - Killing in the name of (elso router)
    Ezt ugy mondom, hogy egy ekkora jateknal az is siker, hogy csak ennyi van.

    Egyebkent amibe belefutottam ket vegigjatszas alatt:
    - Fizikai bug miatti halal: Jellemzoen par orankent egyszer, idegesito, de a visszatoltes megoldja.
    - T-Bug: A modell alapallapotba all, ezen en csak rohogok mert tudom mi az oka. jellemzoen helyszinfuggo, par orankent egyet lattam. Illetve egyetlen sztori missionnal 3 secig Johnny is Tbe all a Reaper alatt.
    - "alakvalto NPCk es a forgalom": ez a garbage collector mukodese miatt van igy, csucsidoben a varoskozpontban es ejszaka badlandsban feltuno
    - ugras kozben autot hivva az auto teleportal, barmi is van ott: igy igaz, megismetelheto, ahogy neztem par youtuber ebbol az egyetlen bugbol egesz jo nezettseget csinalt, egyebkent jatek kozben nem feltuno. nekem egyszer jott elo, amikor kiprobaltam, hogy tenyleg mukodik
    - autok a foldbe spawnolnak: offset bug, az autoba beszallva a problema megoldodik, szoval zavaro aprosag inkabb. par orankent egyszer lattam
    - Eltuno ruhak es nem mukodo Breakthrough: re-equip megoldja, jellemzoen kuldeteseknel ahol fix gear van ott jon elo. vegigjatszasonkent kb 2-3 alkalom
    - bizonyos perkek nem mukodnek / osszeakadnak: ez tipikus aRPG betegseg, Diablo3 es Borderlands3 is erintett a mai napig. patch megoldja.
    - bizonyos dolgok nem spawnolnak (megfeleloen): ld a legendary crafting recipek, pl az arany Mirame kalap osszeszedese idegorlo.
    - Takemura hiv bug: ezt patcheltek, es ez tenyleg game breaking volt

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák